Πέμπτη , Οκτώβριος 19 2017
Home / Δίαιτα / Tips για να μην σας παχαίνει το βραδινό γεύμα και να έχετε καλή ποιότητα ύπνου

Tips για να μην σας παχαίνει το βραδινό γεύμα και να έχετε καλή ποιότητα ύπνου

• Καλό είναι να μην παραλείπετε τα γεύματα μέσα στην ημέρα διότι προκαλείται υπογλυκαιμία τις βραδινές ώρες.
• Η ποσότητα των αμυλούχων τροφίμων θα πρέπει να είναι περιορισμένη συγκριτικά με την υπόλοιπη μέρα. Συνεπώς, ιδανικές προτάσεις αποτελούν: ψάρι, κοτόπουλο, μπριζόλα, μπιφτέκια ή τυρί, αυγά και σαλάτα. Σε περίπτωση που θέλετε να καταναλώσετε όσπρια ή λαδερά ή ζυμαρικά ολικής άλεσης τα συνοδεύετε πάντα με τυρί ή/και ελιές.
• Αποφεύγετε να τρώτε με ανοιχτή την τηλεόραση αφού έτσι αποσπάται η προσοχή σας, με αποτέλεσμα να τρώτε ασυνείδητα. Έτσι, δεν παρέχεται η δυνατότητα να φτάσει το μήνυμα του κορεσμού στον εγκέφαλο και να γίνει αντιληπτό ότι είστε χορτάτοι.
• Ένα ποτήρι ζεστό γάλα ή ένα χαλαρωτικό ζεστό ρόφημα (βαλεριάνα) θα σας ηρεμήσει και θα σας χαρίσει ξεκούραση αλλά και πιο ποιοτικό ύπνο.
• Αποφεύγετε να τρώτε λίγο πριν κοιμηθείτε, αφού ο οργανισμός χρειάζεται αρκετή ώρα να πέψει τις τροφές (στο στομάχι – στο λεπτό έντερο – στο παχύ έντερο). Δώστε χρόνο στον οργανισμό να καταναλώσει αυτή την ενέργεια (θερμίδες) που έλαβε κάνοντας μια βόλτα στο κήπο. Μη ξαπλώσετε αμέσως μετά το γεύμα.

Αξίζει να δείτε...

Κάστανα

Φθινόπωρο! Ώρα για κάστανα… Από τις αρχές Σεπτεμβρίου μέχρι το τέλος Νοεμβρίου τα κάστανα ωριμάζουν! ...