Πέμπτη , Οκτώβριος 18 2018
Home / Βιταμίνες / Smoothie: Συνταγές με κάσιους

Smoothie: Συνταγές με κάσιους

Επειδή τα κάσιους προσθέτουν αρκετά οφέλη για την υγεία αλλά και μεταξένια υφή χωρίς πρόσθετη γεύση, είναι ιδανικό για τα πράσινα smoothies!Εδώ είναι μερικές από τις αγαπημένες μας συνταγές smoothie με κάσιους.

Reishi Cashew Power:Εξαιρετικό για το ανοσοποιητικό σύστημα και το συκώτι σας. Για τα μανιτάρια Reishi έχει αποδειχθεί ότι έχουν «ιδιότητες παράτασης ζωής» με την πρόληψη παθολογικών αιμοφόρων αγγείων Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, βιταμίνες Κ και C, και αντιοξειδωτικά. Το λάχανο επίσης είναι ένα από τα πλέον θρεπτικά χόρτα που μπορείτε να καταναλώσετε. Συνδυάστε αυτά τα εξαιρετικά ισχυρά τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, με ένα αχλάδι, βαριά σταφύλια πολυφαινόλης και υγιή λιπαρά και πρωτεΐνες από τα κάσιους, και έχετε την πηγή της νεότητας σε ένα ποτήρι!

Butternut Ginger Snap:Ενώ οι κολοκύθες μπορεί να μοιάζουν με τα αστέρια, του Οκτώβρη, η κολοκυθιά, δεν πρέπει να παραμείνει στο κρύο! Χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος αλλά υψηλής σε φυτικές ίνες, η κολοκυθιά, είναι επίσης γεμάτη από κάλιο, Β6 και φυλλικό οξύ. Το Mesquite είναι μια φυσική γλυκαντική ουσία που προέρχεται από τη Νότια Αμερική και έχει ένα καλό ποσοστό των ινών αλλά και πρωτεΐνης ανά μερίδα. Αναμίξτε σε κάποιο αντι-φλεγμονώδη τζίντζερ, κορεσμού τα κάσιους, και έχετε ένα smoothie που συγκεντρώνει τις καλύτερες γεύσεις που έχει να προσφέρει ο Οκτώβρης!

Πιάτο απο ασιατικό αχλάδι:Ακόμα κι αν τα ασιατικά αχλάδια έχουν σχήμα και υφή παρόμοια με τα μήλα , έχουν το ίδιο θρεπτικό-διατροφικό προφίλ με τα τακτικά αχλάδια. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, κάλιο και βιταμίνη Κ. Ο συνδυασμός αυτών των γλυκών φρούτων με πρωτεΐνη κάνναβη και κάσιους, μαζί με το bok choy και το μήλο, δημιουργεί ένα θρεπτικό σνακ που θα σας κρατήσει πλήρης για ώρες. Ο μεταβολισμός σας θα χαρεί πάρα πολύ, όπως και η επιδερμίδα σας, χάρη σε όλα τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και τις πρωτεΐνες.

Κολοκυθόπιτα Cheesecake:Αν ψάχνετε μια γλυκιά, κρεμώδη βάση για ένα smoothie, μην ψάχνετε πέρα από τις πρώτες κολοκύθες, οι οποίες παρέχουν έναν τόνο της βιταμίνης Α και φυτικές ίνες, αλλά όχι πολλές θερμίδες. Η «κρούστα» για αυτή τη πίτα έρχεται με τη μορφή των κάσιους και της μπανάνας (πρωτεΐνες, καλό λίπος και κάλιο), και υπάρχει μια υπόδειξη των πρόσθετων γλυκύτητας από Lucuma του Περού, superfruit που είναι γεμάτη από β-καροτένιο. Προσθέστε μια παρηγοριά από αντι-φλεγμονώδη δύναμη με το μπαχαρικό κολοκύθας, και έχετε μια πίτα σε ένα ποτήρι που θα περιορίσει ακόμα και τους πιο δύσκολους πόθους.

Oh My Darlin’ Clementine:Εκτός του ότι είναι ένα φανταστικό αντι-φλεγμονώδη (η φλεγμονή στον οργανισμό μπορεί να προκαλέσει τα πάντα, από μια ακμή, από πόνο στις αρθρώσεις, αλλά και μείωση του ανοσοποιητικού συστήματος), το τζίντζερ έχει αποδειχθεί οτι βοηθάει στη ναυτία που σχετίζεται με την κίνηση ή την πρωινή αδιαθεσία, καθώς και της εμμήνου ρύσεως τις κράμπες. Παρέχει επίσης μια μικρή αίσθηση ζεστασιάς! Μια διασταύρωση ανάμεσα σε ένα κινέζικο μανταρίνι και ένα πορτοκάλι, οι κλημεντίνες είναι χαμηλές σε θερμίδες και υδατάνθρακες, υψηλές σε φυτικές ίνες αλλά και μια μεγάλη πηγή βιταμίνης C. Ο ανανάς είναι μια άλλη μονάδα παραγωγής βιταμίνης C, όπως είναι και τα τεύτλα. Ζεστάνετε το σώμα σας και το ανοσοποιητικό σας σύστημα με αυτό το γλυκό – πικάντικο smoothie!

loading...

Μέντας πεπόνι:Αν ψάχνετε για ένα ελαφρύ, δροσιστικό σνακ ή πρωινό που θα σας κρατήσει ικανοποιημένους χωρίς συσκευασία για τις θερμίδες ή το λίπος που έχει, αυτό είναι το ιδανικό το smoothie! Τόσο το πεπόνι και το αχλάδι που έχουν μια καλή μερίδα των ινών, η μέντα που καταπραΰνει το στομάχι είναι γεμάτη με αντιοξειδωτικά και το λεμόνι και το σπανάκι είναι γεμάτα από βιταμίνη C. Προσθέσετε λίγα κάσιους για τα υγιή λιπαρά και τις πρωτεΐνες. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι αν τρώτε ελαφριά, θα εξακολουθείτε να έχετε αρκετή ενέργεια για να περάσετε ακόμα και τις πιο μεγάλες μέρες!

Κρέμα Πορτοκάλι-Ακτινίδιο :Μια μερίδα αυτού του χαμηλού σε θερμίδες smoothie, παρέχει περισσότερο από το 100% της ημερήσιας συνιστώμενης τιμής βιταμίνης C και βιταμίνη Α, το οποίο σημαίνει ότι δεν είναι απλά φανταστικό για το ανοσοποιητικό σας σύστημα, αλλά και για την επιδερμίδα σας. Θα πάρετε επίσης περίπου 7% της ημερήσιας ποσότητας του συνιστώμενου ασβεστίου. Προσθέσετε Κάσιους για μια δόση κρεμώδης υφής, καθώς και υγιή λίπη και πρωτεΐνες.Αυτό είναι το τέλειο σνακ για να απαλλαγείτε από την επιθυμία για ζάχαρη και για να βοηθήσετε το δέρμα σας να λάμψει.

Flowering Apple:Το baby bok choy περιέχει βιταμίνες Α, C και Κ, όλα τα απαραίτητα για μια υγιή επιδερμίδα, καθώς και υγιή οστά. Τα μήλα δεν είναι μόνο γεμάτα φυτικές ίνες, αλλά περιέχουν και την αντιοξειδωτική κερκετίνη, η οποία έχει αποδειχθεί σε επιστημονικές μελέτες ότι βοηθά στη μείωση της φλεγμονής και τη βελτίωση της νευρολογικής υγείας. Το χαμομήλι είναι επίσης εξαιρετικό για τη μείωση της φλεγμονής, όπως είναι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στα κάσιους. Νιώστε το φως στα πόδια σας με αυτό το χαμηλό σε θερμίδες και λιπαρά σνακ.

Honey Pomegranate Twist:Οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι η τακτική κατανάλωση ακτινιδίου παρέχει μια «σημαντική» προστατευτική δράση ενάντια στις αναπνευστικές νόσους, και η υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C καθιστά επίσης σημαντικό ανοσοποιητικό ενισχυτικό. Η πουνικαλαγίνη, μία ένωση που βρίσκεται μόνο στα ρόδια. Έχει αποδειχθεί ότι επωφελεί την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Τα ρόδια έχουν μερικά από τα υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο τρόφιμο. Ο συνδυασμός της υψηλής περιεκτικότητας σε νερό και κάλιο καθιστά το πεπόνι μελιτώματος ένα πολύ καλό τρόπο για να διατηρήσει υγιή τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης. Ανακατέψτε υγιή κάσιους για να φτιάξετε ένα πλούσιο σε αντιοξειδωτικά ποτό που θα σας κρατήσει λαμπερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Κρέμα φράουλας :Ο υγιής συνδυασμός των γλυκών φράουλας (βιταμίνη C, ιώδιο, μαγγάνιο), του κρεμώδη σκουός (μαγνήσιο, φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ), των κάσιους (βιταμίνες Ε, Κ και Β6), και με τη «top» των αντι-φλεγμονωδών κανέλα, τα βαριά μούρα goji σιδήρου, και τη βρώμη, φτιάχνεται ένα υπέροχο επιδόρπιο που μπορείτε να έχετε το πρωί! Προσθέστε λίγο γάλα ρυζιού για επιπλέον κρεμώδη υφή, και έχετε ένα διατροφικά πλήρες γεύμα στο ποτήρι που θα κρατήσει τους γλυκούς πόθους σας υπό έλεγχο όλη την ημέρα

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …