Κυριακή , Ιούλιος 22 2018
Home / Δίαιτα / Pre christmas detox

Pre christmas detox

ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.

It’s the most beautiful time of the year που λέει και το τραγούδι και γιατί να μην είσαι εσύ αυτή που θα κλέψει τις εντυπώσεις σε αυτές τις γιορτές!
Ένα από τα μεγαλύτερα κλισέ που συμβαίνουν τα Χριστούγεννα, πέρα από το δέντρο, τα δώρα και τους κουραμπιέδες, είναι ότι κάθε γυναίκα λίγο πριν τις γιορτές αποφασίζει ότι θέλει να χάσει βάρος. Οι λόγοι είναι οι προφανείς: πρώτον για να αισθάνεται όμορφη μέσα στα ρούχα της και στα πάρτυ που θα παραστεί, που αυτή την εποχή είναι συνήθως πολλά… και δεύτερον γιατί ξέρει ότι δύσκολα δεν θα υποκύψει στους πειρασμούς του Χριστουγεννιάτικου τραπεζιού. Ιδιαίτερα οι γυναίκες που συνδέουν πολύ στενά το φαγητό με την απόλαυση και την απόλαυση με την ενοχή, επιλέγουν να περάσουν μια φάση στέρησης-νηστείας πριν επιδοθούν στις απολαύσεις των γιορτών. Σε κάθε περίπτωση μια αποτοξίνωση, πριν τα απανωτά τραπεζώματα, κάνει καλό…

Φροντίστε η διατροφή σας να είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, δηλαδή σε φρούτα και λαχανικά, τα οποία χορταίνουν και προκαλούν αίσθημα κορεσμού χωρίς να σας γεμίζουν με περιττές θερμίδες

Προσπαθήστε να καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα, ανά τρεις περίπου ώρες, έστω κάποιο φρούτο ή σνακ προκειμένου να μην αφήνετε το στομάχι σας άδειο για πολλές ώρες, καθώς όταν έρθει η ώρα να καθίσετε στο τραπέζι, έχοντας μείνει για ώρες νηστικοί, θα καταναλώσετε με μαθηματική ακρίβεια περισσότερη ποσότητα φαγητού, απ’ ότι θα καταναλώνατε σε διαφορετική περίπτωση

loading...

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη και χαμηλές σε λιπαρά, είναι βασικό κομμάτι κάθε διατροφής. Τα ψάρια, το ψητό κοτόπουλο και το άπαχο κρέας είναι ο,τι χρειάζεστε. Συνοδεύστε τα με άφθονη σαλάτα και  φρέσκα λαχανικά για ένα χορταστικό γεύμα

Προσοχή στη ποσότητα του λαδιού που χρησιμοποιείτε, τόσο στο μαγείρεμα όσο και στις σαλάτες σας. Υπολογίστε μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο ανά άτομο στο μαγείρεμα και ένα κουταλάκι του γλυκού στη σαλάτα

Λιγότερο αλάτι, περισσότερο νερό: Η δραστική μείωση της πρόσληψης αλατιού μπορεί από μόνη της να οδηγήσει σε υπολογίσιμη απώλεια βάρους, καθώς το επιπλέον αλάτι επιβαρύνει το ισοζύγιο νερού του οργανισμού, προκαλώντας κατακράτηση υγρών και πρηξίματα. Οπότε, καλό θα ήταν να αποφεύγετε αλλαντικά, τυριά, κονσερβοποιημένα τρόφιμα, σάλτσες και αρτοσκευάσματα σε μεγάλες ποσότητες. Αντίστοιχα, το νερό διευκολύνει τις κυτταρικές διεργασίες και αυξάνει την αποβολή υγρών, ενώ συγχρόνως ελαττώνει την πείνα και εντείνει το αίσθημα κορεσμού

Καταναλώστε άφοβα πράσινο τσάι και λουίζα, βοηθάνε στην αντιμετώπιση της κατακράτησης  και στην μείωση του πρηξίματος ενώ ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …