Σάββατο , Νοεμβρίου 18 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Gluten free – γλουτενη

Gluten free – γλουτενη

Γουακαμόλε

συνταγή για την σως που αγαπάμε οι περισσότεροι. Τι θα χρειαστούμε: ½ κρεμμύδι κόκκινο ψιλοκομμένο 1 μικρή κόκκινη καυτερή πιπεριά 1 φλ. ψιλοκομμένο φρέσκο κόλιανδρο 3 αβοκάντο 3 κ.τ.σ ελαιόλαδο 1 κ.τ.γ αλάτι 1 λάιμ το χυμό του φρεσκοτριμμένο πιπέρι 1 ντομάτα κομμένη μικρό καρεδάκι 1κ.τ.γ κύμινο Πως την φτιάχνουμε: Ξεφλουδίστε και ψιλοκόψτε το κρεμμύδι. Ανοίξτε την πιπεριά στη μέση και βγάλτε τα σπόρια και ψιλοκόψτε, σχεδόν να λιώσει, αφήστε όλα τα ψιλοκομμένα στην άκρη του ξύλου που κόβετε. Στη συνέχεια ψιλοκόψτε τον κόλιανδρο, και την ντομάτα αλλα μόνο το εξωτερικό της χωρίς τα σπόρια. Αναμείξτε όλα τα υλικά και

Muffin χωρίς γλουτένη

Υλικά για 10 μεγάλα muffin: 5 κουταλιές βούτυρο καρύδας 4 βιολογικά αυγά ½ κιλό αλεύρι από φαγόπυρο Ένα φακελάκια baking powder χ.γ Ένα κουταλάκι μαγειρική σόδα Μια κούπα χοντροαλεσμένα φουντούκια 1 κούπα σταφίδες 1 κούπα σιρόπι αγαύης ή μέλι ½ κούπα λιναρόσπορο 1 ½ κούπα κατσικίσιο γάλα (ή κεφίρ ή γάλα ρυζιού) 1 πορτοκάλι αλεσμένο στο μουλτι 100 γραμ κουβερτούρα χοντροαλεσμένη.   εκτελεση Προθερμάνετε το φούρνο στους 180 βαθμούς αέρα. Χτυπήστε στο μπλέντερ το πορτοκάλι με τη φλούδα. Προσθέστε το λιναρόσπορο και αφήστε στην άκρη. Χτυπήστε καλά, το βούτυρο με τα αυγά και προσθέστε το μέλι. Προσθέστε εναλλάξ στο μίγμα

Gluten free μηλόπιτα με αλεύρι απο χαρούπ

Για την βάση: 200 γραμ βούτυρο 200 γραμ αλεύρι από χαρουπι 2 κουταλιές καστανή ζάχαρη 10 κ. Σούπας νιφάδες φαγόπυρο Ανακατέψτε στο μίξερ και στρωστε τα 3/4 του μίγματος μια αποσπωμενη ταρτιερα, αφού πρώτα την καλύψετε με εντικολλητικο χαρτί. Ψήστε τη βάση για 15 λεπτά σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 αερα. Για τη γέμιση: 4 μήλα κομμένα κύβους 100 γραμ. Λευκή ζάχαρη Σπόρους από ένα λοβό βανίλιας 1 σφηνάκι κονιάκ 50 γραμ βούτυρο 1 φλιτζάνι κρέμα καρύδας 2 κουτ. Αλεύρι καρυδας Βάλτε τη ζάχαρη σε ένα αντικολλητικό τηγάνι και αφήστε σε χαμηλη θερμοκρασία να λιώσει.  Μόλις το χρώμα γίνει ανοιχτό καφετί,

Αξίζει να δείτε...

Το Σωστό Πρωινό

Για να το πετύχεις αυτό, έχε υπόψη σου τρεις κατηγορίες τροφών: 1. Ολικής αλέσεως υδατάνθρακες ...