Πέμπτη , Ιούλιος 27 2017
Home / Βιταμίνες / 7 τροφές για καλύτερο μαύρισμα!

7 τροφές για καλύτερο μαύρισμα!

Αντί για την κλασική και αρκετά επικίνδυνη για το δέρμα ηλιοθεραπεία, υπάρχει και ένα άλλος, πιο ασφαλής τρόπος για να αποκτήσουμε χρυσαφένιο χρώμα. Ποιος είναι αυτός; Πρόκειται για μερικές έξυπνες παρεμβάσεις στο καθημερινό μας διαιτολόγιο οι οποίες μπορούν να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις ώστε αφενός να προστατέψουμε το δέρμα μας από την υπεριώδη ακτινοβολία και αφετέρου να θέσουμε τις βάσεις για να αποκτήσουμε το τέλειο χρυσαφένιο χρώμα. Όλα αυτά βέβαια με δεδομένο ότι το αντιηλιακό θα παραμείνει ο πιστός μας φίλος και αυτό το καλοκαίρι.

Καρότα Η σημαντικότερη τροφή που έχει την μεγαλύτερη αντιηλιακή προστασία είναι το καρότο που περιέχει μεγάλη ποσότητα καροτίνης. Συγκεκριμένα είναι πλούσια σε β-καροτίνη που συντελεί στη διατήρηση ενυδατωμένου και ελαστικού δέρματος.

thehomeissue_food06

Ο χυμός του είναι από τους πιο νόστιμους και υγιεινούς, ενώ είτε μόνος του είτε σε συνδυασμό πρέπει να αποτελεί μέρος της καθημερινής σας διατροφής αφού σας παρέχει την απαραίτητη βιταμίνη Α.

Τα βερίκοκα, τα ροδάκινα, τα μανταρίνια, τα πορτοκάλια, το πεπόνι και το καρπούζι Απ’ ότι καταλάβατε θα γίνετε οι αγαπημένοι πελάτες του μανάβη σας, τουλάχιστον για το καλοκαίρι. Τα συγκεκριμένα φρούτα και λαχανικά που βρίσκονται σε πληθώρα το καλοκαίρι αποτελούν τροφές που είναι ιδανικές για να βελτιώσουν και να αναδείξουν το μαύρισμά σας με τον καλύτερο τρόπο.

thehomeissue_food05

Το “υδροπέπων” όπως είναι η ελληνική ονομασία του καρπουζιού περιέχει τις απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, συμπεριλαμβανομένων βιταμίνη C, Α, Β1, Β6, το μαγνήσιο, β-καροτένιο, κάλιο και διαλυτές φυτικές ίνες.

Δημητριακά Εκτός από βιταμίνες Α και Β2, περιέχουν σημαντικές ποσότητες σεληνίου, το οποίο παρεμποδίζει βλαβερές για τον οργανισμό διαδικασίες. Περιέχουν επίσης ψευδάργυρο, που βοηθάει στην επούλωση των εγκαυμάτων που προκαλούνται από τον ήλιο.

thehomeissue_food07

Η καθημερινή κατανάλωση τριών με τεσσάρων μερίδων δημητριακών παίζει σημαντικό ρόλο στον έλεγχο του σωματικού βάρους και στη βελτίωση του μεταβολισμού.

Οι ντομάτες, οι πιπεριές, η κολοκύθα και οι γλυκοπατάτες Τα λαχανικά που βοηθούν το δέρμα μας να μαυρίσει προσδίδοντας μας και ένα σύνολο άλλων βιταμινών, ιχνοστοιχείων και φυτικών ινών.

thehomeissue_food04

Ένα από το πιο αγαπημένα είδη μαναβικής τάσσεται υπέρ του μαυρίσματος.

Σπανάκι και μπρόκολο Είναι και αυτές οι τροφές σύμμαχοι στο καλοκαιρινό σας μαύρισμα καθώς το κάνουν να φαίνεται πιο λαμπερό. Τα συστατικά που περιέχουν αυτές οι τροφές είναι η λουτεΐνη και ζεαξανθίνη τα οποία και ευθύνονται για το τέλειο μαύρισμα.

thehomeissue_food02

Το μπρόκολο μπορεί να ωφελήσει τον οργανισμό σας σε βαθμό που  δε φαντάζεστε.

Αυγά Πλούσια τροφή σε θρεπτικά συστατικά καθώς περιέχει άφθονη βιταμίνη Α και αμινοξέα που ενισχύουν την παραγωγή της μελανίνης και της βιταμίνης Β2, η οποία αποτελεί μοναδικό θρεπτικό συστατικό για το δέρμα.

thehomeissue_food03

Το αυγό αποτελεί πλήρη φυσική τροφή και βοηθάει κατά πολύ την υγεία του δέρματος.

 

Ακτινίδια και λεμόνια Περιέχουν σημαντικές ποσότητες βιταμίνης C και έχουν την ικανότητα να καταπολεμούν και να αναδομούν το κολλαγόνο του οργανισμού μας.

Τα ακτινίδια έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C απ' ότι τα πορτοκάλια.

Τα ακτινίδια έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C απ’ ότι τα πορτοκάλια.

Αξίζει να δείτε...

Τα πιο επικίνδυνα τρόφιμα του καλοκαιριού

Οι τροφικές δηλητηριάσεις εμφανίζονται συχνότερα το καλοκαίρι λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών που ευνοούν την αλλοίωση ...