Τετάρτη , Αύγουστος 15 2018
Home / Δίαιτα / 6 υγιεινά φρούτα που πρέπει να βάλετε στην διατροφή σας!

6 υγιεινά φρούτα που πρέπει να βάλετε στην διατροφή σας!

1. Μπανάνα: Είναι εξαιρετική πηγή καλίου, ενώ θεωρείται και αποτελεσματικό προ βιοτικό που ενισχύει την απορρόφηση σιδήρου από τον οργανισμό, αυξάνει την ντοπαμίνη και τη σεροτονίνη -των χημικών ουσιών που επηρεάζουν τη διάθεση και αποτρέπουν την κατάθλιψη.

2. Σμέουρα: Τα σμέουρα και συναντώνται σε 3 χρώματα: τα κόκκινα (που είναι και τα πιο γνωστά), τα μαύρα και τα μοβ. Είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών, μαγγανίου, βιταμινών C και Κ, φυλλικού οξέως, μαγνησίου, καλίου και χαλκού. Τα σμέουρα έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις δράσεις, έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες και αυξάνουν τον μεταβολισμό βοηθώντας την απώλεια βάρους.

3. Πορτοκάλι: Το πιο δημοφιλές φρούτο διεθνώς περιέχει βιταμίνη Α, Β και C και είναι καλή πηγή φολικού οξέως, καλίου, ασβεστίου, σιδήρου, ιωδίου, φωσφόρου, μαγγανίου, νατρίου και ψευδαργύρου. Τα πορτοκάλια, μεταξύ άλλων, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθούν στην προστασία του δέρματος από τις ελεύθερες ρίζες, μειώνουν την πίεση του αίματος και τη χοληστερόλη και βοηθούν την καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος.

loading...

4. Ακτινίδιο: Δεν υπάρχει διαιτολόγος που να μη σου πει ότι είναι από τα καλύτερα φρούτα για τη δίαιτα. Ειδικά αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα δυσκοιλιότητας, το ακτινίδιο αποδεικνύεται εξαιρετικά ωφέλιμο στην αντιμετώπιση της. Επίσης, η βιταμίνη C που περιέχει φαίνεται να βοηθάει στον έλεγχο των αλλεργικών συμπτωμάτων, ενώ σου χαρίζει υγιή μαλλιά, δέρμα και νύχια.

5. Ρόδι: Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, E, σίδηρο, κάλιο, φυτικές ίνες και φυλλικό οξύ, τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και θωρακίζει την υγεία. Επίσης, το ρόδι έχει αντιγηραντικές ιδιότητες και προστατεύει τα νεφρά από τις τοξίνες, προστατεύει το αγγειακό σύστημα και βοηθά στην αντιμετώπιση της κακής χοληστερόλης καθώς και στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, ενώ ο χυμός ροδιού έχει αντικαρκινική δράση και καταπολεμά τα καρκινικά κύτταρα.

6. Μανταρίνι: Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C, φυτικές ίνες, νάτριο, ασβέστιο, κάλιο και μαγνήσιο. Έχει περισσότερα αντιοξειδωτικά από ένα πορτοκάλι, ενισχύει σημαντικά τη διαχείριση του βάρους και κάνει καλό στα μάτια.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …