Τρίτη , Οκτώβριος 17 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / 6 τρόποι για πρόσληψη περισσότερων θρεπτικών συστατικών από τα τρόφιμα

6 τρόποι για πρόσληψη περισσότερων θρεπτικών συστατικών από τα τρόφιμα

Τips για την πρόσληψη περισσότερων θρεπτικών συστατικών από τα τρόφιμα
1. Μαγειρέψτε τα λαχανικά σας σε νερό που βράζει, για όσο το δυνατόν μικρότερο χρονικό διάστημα

Έτσι εξασφαλίζετε ότι θα χαθούν λιγότερα θρεπτικά συστατικά από τα λαχανικά σας κατά το μαγείρεμα.

2. Προτιμήστε κατεψυγμένα λαχανικά από τα φρέσκα που αποθηκεύετε για μέρες στο ψυγείο

Τα κατεψυγμένα λαχανικά που μαζεύτηκαν και καταψύχθηκαν μέσα σε λίγες ώρες, έχουν περισσότερη βιταμίνη C από τα νωπά που δεν καταναλώνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα επειδή περισσότερη βιταμίνη C χάνεται με τον καιρό κατά την αποθήκευση στο ψυγείο σε σύγκριση με την αποθήκευση στην κατάψυξη.

3. Μην τρώτε ωμά αυγά, προτιμήστε τα μαγειρεμένα

Εκτός από τον πιθανό κίνδυνο σαλμονέλας, στο ωμό αυγό υπάρχει μια πρωτεΐνη (η αβιδίνη) που δεσμεύει την βιοτίνη (βιταμίνη του συμπλέγματος Β) και κατ΄επέκταση δεσμεύει την απορρόφηση της βιταμίνης αυτής από τον οργανισμό. Όταν θερμαίνεται το αυγό, η αβιδίνη μετουσιώνεται (καταστρέφεται) και ο δεσμός με την βιοτίνη σπάει, με αποτέλεσμα αυτή να είναι πλέον απορροφήσιμη από τον οργανισμό.
4. Κρατήστε το ζωμό από τα βρασμένα όσπρια και λαχανικά

loading...

Επειδη πολλές από τις βιταμίνες και τα ανόργανα άλατα βρίσκονται στο ζωμό από τα βρασμένα όσπρια και λαχανικά, μπορείται να τον χρησιμοποιήσετε και να φτίαξετε τις σούπες ή να βράσετε τα μακαρόνια σας. Έτσι, δεν θα χάσετε τις βιταμίνες και τα άλατα που απομακρύνονται από τα τρόφιμα κατά το βρασμό.
5. Χρησιμοποιήστε βρασμένη τομάτα ή κονσερβοποιημένη στα φαγητά σας

Η βρασμένη ή κονσερβοποιημένη τομάτα έχει περισσότερο λυκοπένιο (βιοδραστική ουσία με αντιοξειδωτική δράση) από την ωμή τομάτα. Θα μπορούσατε λοιπόν στο κριθαροκούλουρο, στο φαγητό ή ακόμη και στη σαλάτα σας να χρησιμοποιήσετε βρασμένη τομάτα.
6. Προτιμήστε τα βρασμένα καρότα από τα ωμά

Το βράσιμο των καρότων αυξάνει την απορρόφηση της β-καροτίνης από τον οργανισμό επειδή η θέρμανση διασπά τα τοιχώματα των φυτικών κυττάρων.

Αξίζει να δείτε...

Λόγοι που δεν μπορείς να είσαι φίλος με το παιδί σου

Η αλήθεια είναι ότι αν μπορούσαμε να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας σαν φίλους όλα θα ...