Πέμπτη , Σεπτέμβριος 21 2017
Home / Δίαιτα / 6 τρόποι για να νιώσετε πιο ανάλαφροι μετά τις μετά τη διατροφική κραιπάλη του Πάσχα!

6 τρόποι για να νιώσετε πιο ανάλαφροι μετά τις μετά τη διατροφική κραιπάλη του Πάσχα!

1. Ζεστό νερό με λεμόνι το πρωί. Τα οφέλη αυτού του «ροφήματος» είναι πολλά.

2. Περιορίστε τον υδατάνθρακα.

 3.Τέλος στο αλκοόλ (ειδικά στις μπύρες τις οποίες –παραδεχτείτε το- υπερκαταναλώσατε στο Κυριακάτικο τραπέζι).

4. Πιείτε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό την ημέρα.

loading...

5. Πείτε ναι σε 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι. Είναι διουρητικό και αντιοξειδωτικό.

6.Φροντίστε το τελευταίο σας γεύμα για τις επόμενες ημέρες να είναι έως και τις 20.00 το βράδυ!

Αξίζει να δείτε...

Με ποιές αλλαγές μπορείτε να χάσετε βάρος

Μπορεί να μην είναι το τέλος του κόσμου, όμως δεν είναι και ό,τι καλύτερο να ...