Παρασκευή , Ιούλιος 20 2018
Home / Δίαιτα / 6 λόγοι που δεν χάνουμε κιλά και οι τρόποι αντιμετώπισης

6 λόγοι που δεν χάνουμε κιλά και οι τρόποι αντιμετώπισης

Υπάρχουν λόγοι που δε χάνεις κιλά τους οποίους, ίσως, ούτε φαντάζεσαι. Έτσι,  ενώ εσύ πασχίζεις εναγωνίως να κατέβεις νούμερο, απορείς γιατί η ασταμάτητη δίαιτα και η γυμναστική δεν έχουν αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Άραγε, μήπως κάνεις κάτι λάθος; Διάβασε ποιοι είναι οι 10 λόγοι που δε χάνεις κιλά, παρόλο που εσύ τους ακολουθείς γιατί θες να αδυνατίσεις

1.Επενδύεις στις πολύ αυστηρές δίαιτες ή δίαιτες express

Ποιος είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος που οι γυναίκες προσεγγίζουν την απώλεια βάρους; Η αυστηρή δίαιτα. Βέβαια, αν οι αυστηρές δίαιτες είχαν αποτέλεσμα, όλες οι γυναίκες θα ήταν υγιείς και σε άψογη φόρμα.
Αναζητώντας ποιοι είναι οι λόγοι που δε χάνεις κιλά, οι αυτηρές δίαιτες είναι στην πρώτη θέση. Υπάρχουν δύο σοβαρά προβλήματα με αυτές: Πρώτα απ’ όλα, μεγάλο μέρος της απώλειας βάρους που επιφέρουν είναι μυϊκός ιστός, γεγονός που σημαίνει ότι ακόμα κι αν χωρέσεις σε μικρότερα νούμερα το σώμα σου δεν θα είναι σφριγηλό.
Η δεύτερη συνέπεια που έχουν οι αυστηρές δίαιτες είναι ακόμα χειρότερη και αφορά στο μεταβολισμό. Οι δίαιτες express επιβραδύνουν τον μεταβολισμό σου. Όσο μεγαλύτερη η διάρκεια της δίαιτας και όσο μικρότερη η ποσότητα τροφής που καταναλώνεις, τόσο πιο αργός γίνεται ο μεταβολισμός σου. Πρώτον γιατί ο οργανισμός αντιλαμβάνεται την έλλειψη τροφής ως κίνδυνο και μειώνει τις καύσεις για να μην κινδυνεύσει, και δεύτερον η μυϊκή μάζα που είναι ένας από τους παράγοντες που διατηρούν υψηλό το μεταβολισμό, μειώνεται με τις αυστηρές δίαιτες.
Αν θες να αδυνατίσεις: Σταμάτα να δοκιμάζεις την μία δίαιτα εξπρές μετά την άλλη και ακολούθησε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής

2.Δίνεις μεγάλη σημασία στο δείκτη της ζυγαριάς

Η ένδειξη της ζυγαριάς δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτική της εμφάνισής σου. Για παράδειγμα, αν γυμνάζεσαι τακτικά, «χτίζεις» μυϊκή μάζα και παράλληλα καις λίπος. Μπορεί λοιπόν, να χάσεις 2 κιλά λίπους και να αποκτήσεις 2 κιλά μυϊκού ιστού. Η βελόνα της ζυγαριάς δεν θα κουνηθεί καθόλου, αλλά εσύ θα είσαι πιο όμορφη, τα ρούχα θα σου στρώνουν περισσότερο γιατί θα έχεις χάσει πόντους και το σώμα σου θα είναι σφριγηλό.
Αν θες να αδυνατίσεις: Σε περίπτωση που ακολουθείς μόνο κάποιο πρόγραμμα διατροφής για αδυνάτισμα,ανέβαινε στη ζυγαριά μία φορά την εβδομάδα για να παρακολουθείς το βάρος σου. Αν παράλληλα γυμνάζεσαι, είναι προτιμότερο να μετράς τις διαστάσεις σου και να έχεις ως μέτρο σύγκρισης κάποιο ρούχο.

3.Δε μαγειρεύεις

loading...

Οι λόγοι που δε χάνεις κιλά είναι απλοί. Άλλος ένας τέτοιος είναι και η απροθυμία σου να μπεις στην κουζίνα και να μαγειρέψεις. Όμως, αν το γεμάτο πρόγραμμά σου ή οι ελλιπείς γνώσεις μαγειρικής σε αναγκάζουν να καταφεύγεις συχνά στο φαγητό απ’ έξω, τότε δύσκολα μπορείς να ελέγξεις την ποιότητα και την ποσότητα του φαγητού σου. Για παράδειγμα, εσύ παραγγέλνεις βραστά λαχανικά για να γλυτώσεις θερμίδες κι αυτά είναι περιχυμένα με βούτυρο.
Αν θες να αδυνατίσεις: Μπες στην κουζίνα. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να περνάς ώρες ολόκληρες ετοιμάζοντας γκουρμέ γεύματα, απλώς να βρεις λαχταριστές συνταγές που μπορείς να μαγειρέψεις χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

4.Τρως πολύ λίγο

Εσύ προσπαθείς να μην τρως για να αδυνατίσεις κι εμείς λέμε ότι αυτός είναι ένας λόγος που δε χάνεις κιλά. Έχουμε δίκιο! Οι περισσότερες γυναίκες συνήθως, παραλείπουν ή τσιμπολογάνε κάτι για πρωινό και συχνά κάνουν το ίδιο και στα υπόλοιπα γεύματα, με αποτέλεσμα να ξεμένουν από «καύσιμα» μέσα στη μέρα και να φτάνουν στο βραδινό πεινασμένες κι επιρρεπείς στην πολυφαγία. Ως συνέπεια, το πιο βαρύ γεύμα της ημέρας γίνεται το βράδυ όταν οι θερμίδες δεν έχουν περιθώριο να καούν.
Αν θες να αδυνατίσεις: Το αδυνάτισμα δεν απαιτεί να απαρνηθείς την τροφή, αλλά να προσέχεις τι και πόσο τρως. Τα τρία κύρια και τα δύο ενδιάμεσα είναι ο ελάχιστος αριθμός γευμάτων την ημέρα για ένα υγιές και λεπτό σώμα.

5.Δεν κοιμάσαι

Οι λόγοι που δε χάνεις κιλά δεν σχετίζονται μόνο με τη διατροφή και τη γυμναστική. Απόδειξη ο ύπνος. Η έλλειψη ύπνου είναι συχνά ένας υποτιμημένος παράγοντας. Αν τα κάνεις όλα σωστά αλλά και πάλι δεν καταφέρνεις να κάψεις το λίπος, ρίξε μια ματιά στις συνήθειες της ξεκούρασής σου.
Πηγαίνεις για ύπνο σε λογικές ώρες; Κοιμάσαι τουλάχιστον οχτώ ώρες τη νύχτα; Το στρες σε συνδυασμό με λίγες ώρες ξεκούρασης έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ορμόνης του στρες κορτιζόλη, η οποία σε χρόνια υψηλά επίπεδα μπλοκάρει την καύση του λίπους και μπορεί ακόμη και να προκαλέσει αύξηση βάρους.
Αν θες να αδυνατίσεις: Μην υποτιμάς τη σημασία του ύπνου και φρόντισε να κοιμάσαι 7-8 ώρες την ημέρα.

6.Υποφέρεις από έλλειψη συνέπειας

Θυμάσαι τι αποφάσισες τον Ιανουάριο; Φέτος δεν θα ήταν η χρονιά που θα έχανες βάρος και θα αποκτούσες το σέξι σώμα που πάντα ήθελες;
Το πιο πιθανό είναι να ξεκίνησες σωστά αλλά κάπου στην πορεία να άρχισες να παραλείπεις το γυμναστήριο ή το πρωινό, με αποτέλεσμα τον Φεβρουάριο οι υποσχέσεις για τη νέα χρονιά να σου φαίνονταν σαν μια μακρινή ανάμνηση. Μπορεί να ξαναπροσπαθήσεις, αλλά πολύ πιθανόν να συμβεί πάλι το ίδιο.
Αν θες να αδυνατίσεις: Σε αυτό το σημείο δεν μπορεί να σε βοηθήσει κανείς άλλος εκτός από εσένα. Έχει έρθει η στιγμή να συνειδητοποιήσεις ότι χωρίς συνέπεια δεν μπορείς να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι όταν βάζεις έναν στόχο πρέπει να μένεις πιστή στη δέσμευσή σου. Θες να αδυνατίσεις; Απόδειξέ το!

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …