Πέμπτη , Δεκέμβριος 14 2017
Home / Διατροφή / 6 βασικές συμβουλές για να επιλέγεις τα σωστά σνακ που δεν θα σε φουσκώνουν αλλά θα σου χαρίζουν ενέργεια!

6 βασικές συμβουλές για να επιλέγεις τα σωστά σνακ που δεν θα σε φουσκώνουν αλλά θα σου χαρίζουν ενέργεια!

1. Ξέχνα το αλάτι

Από τα πατατάκια μέχρι το ποπ κορν, τα σνακ μπορεί να σημαίνουν extra αλάτι, το οποίο μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση υγρών.

2. Διάλεξε καλούς υδατάνθρακες

Αν νιώθεις συχνά φούσκωμα, αυτό μπορεί να οφείλεται σε υπερβολική ποσότητα επιβλαβών βακτηρίων στον πεπτικό σωλήνα, τα οποία μπορείς να σκοτώσεις, κάνοντάς τα να λιμοκτονήσουν. Τα παθογόνα αγαπούν τους απλούς υδατάνθρακες, όπως το λευκό ψωμί, τα ζυμαρικά και τα γλυκά, ενώ τα “καλά” βακτήρια τα προϊόντα ολικής αλέσεως, τα λαχανικά, τα φρούτα και τα όσπρια. Προτίμησέ τα για τα σνακ σου!

3. Κράτα ισορροπία

Για να χορτάσεις χωρίς να φουσκώσεις αλλά και να επαναφέρεις τη σωστή αναλογία «καλών» και «κακών» βακτηρίων, κατανάλωσε προβιοτικές τροφές, όπως το γιαούρτι.

4. Φάε φρούτα

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που χρειάζεται το έντερό σου και τα φυσικά σάκχαρα που περιέχουν σε διατηρούν γεμάτη ενέργεια.

5. Έχε υπόψη σου το γλυκαιμικό δείκτη

loading...

Με την αύξηση του σακχάρου στο αίμα αυξάνεται απότομα και η ινσουλίνη. Ο οργανισμός σου καταλήγει να αποθηκεύει λίπος, ενώ η μακροχρόνια λήψη τροφών με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη μπορεί να τον οδηγήσει σε αντίσταση στην ινσουλίνη και σακχαρώδη διαβήτη. Παράλληλα, όσο πιο απότομα αυξάνεται η γλυκόζη τόσο πιο απότομα πέφτει στη συνέχεια, με αποτέλεσμα να πεινάς γρηγορότερα όταν φας, για παράδειγμα, ένα γλυκό. Ο γλυκαιμικός δείκτης σε βοηθά να ελέγξεις τις τροφές που θα καταναλώσεις και να κάνεις εξυπνότερες επιλογές γευμάτων που δε θα σε φέρουν αντιμέτωπη με τις παραπάνω καταστάσεις. Τι πρέπει να ξέρεις:

  • Οι φυτικές ίνες καθυστερούν την απορρόφηση της γλυκόζης και έτσι μειώνουν το δείκτη, γι’ αυτό προτίμησε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες.
  • Μαζί με την επεξεργασία μιας τροφής ανεβαίνει και ο γλυκαιμικός δείκτης της. Γι’ αυτόν το λόγο, τα προϊόντα ολικής αλέσεως θα πρέπει να μπουν πρώτα στη λίστα σου.

6. Βάλε σαν βάση την πρωτεΐνη

Γιατί πρωτεΐνη; Ως γνωστόν, οι πρωτεΐνες συμβάλλουν, στα πλαίσια μιας ποικίλης και ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής, στη διατήρηση και στην αύξηση της μυϊκής μάζας καθώς επίσης και στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των οστών.

Αξίζει να δείτε...

Έξυπνα κόλπα για καλύτερη διατροφή στις γιορτές!!

Αν αυτά τα Χριστούγεννα δεν θέλετε να κερδίσετε περιττά κιλά, έχουμε τις κατάλληλες συμβουλές για ...