Ας δούμε, λοιπόν, μερικά tips για να μη χρειαστεί να «αρπάξουμε» κάποιο κρυολόγημα:

  1. Ξεκούραση και θρεπτικές τροφές.

Με το που θα παρουσιαστούν τα πρώτα συμπτώματα, καλό είναι να κοιμηθούμε τουλάχιστον ένα οκτάωρο (τα επεισόδια της αγαπημένης μας σειράς μπορούν να περιμένουν). Στη συνέχεια, βοηθά ιδιαίτερα η κατανάλωση βασιλικού πολτού, που προσφέρει θρέψη, τόνωση και ενέργεια στον οργανισμό, θα μας βοηθήσει, λοιπόν, να νιώσουμε γρήγορα καλύτερα. Ο βασιλικός πολτός είναι μια υπερτροφή που δεν ωφελεί μόνο το μεταβολισμό, αλλά ενισχύει και το ανοσοποιητικό σύστημα, χρησιμεύει, λοιπόν, πολύ, όταν έχουμε αρρωστήσει.

  1. Δίνουμε έμφαση στα φυσικά συστατικά.

Το απλό κρυολόγημα μπορεί να αντιμετωπιστεί με φυσικό τρόπο, χωρίς να επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας με χημικές ουσίες. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πρόπολη, που παράγεται από τις μέλισσες για την κατασκευή και την απολύμανση της κυψέλης και παρουσιάζει αντι-ιικές, αντιμικροβιακές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Μέχρι σήμερα, άλλωστε, την αποκαλούν «φυσικό αντιβιοτικό».

  1. Ένα γάλα το οποίο είναι θαυματουργό για την υγεία.

Το πρωτόγαλα είναι μια εξαιρετικά συμπυκνωμένη μορφή γάλακτος, που παράγεται λίγες μέρες πριν και μετά τον τοκετό, για να «χτίσει» το ανοσοποιητικό σύστημα των νεογνών. Πρόκειται για ένα συστατικό πλούσιο σε αντισώματα, βιταμίνες, μέταλλα, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και ποικίλους βιοενεργούς παράγοντες, που συμβάλλει στην ανοσολογική διέγερση και μπορεί να καταναλωθεί άφοβα από όλες τις ηλικίες, σε περιόδους που ο οργανισμός είναι εξασθενημένος.

loading...
  1. Αυξάνουμε τη λήψη υγρών και πρωτεϊνών.

Οι σούπες με κρέας είναι η καλύτερη επιλογή φαγητού όταν αντιμετωπίζουμε κάποιο κρύωμα, πρώτον γιατί είναι ζεστές και ανακουφίζουν το λαιμό, δεύτερον γιατί προσφέρουν ενυδάτωση και, τρίτον, διότι το μοσχάρι, το κοτόπουλο ή η γαλοπούλα προσφέρουν πολύτιμες πρωτεΐνες. Μια ακόμα πιο υγιεινή και πλουσιότερη σε πρωτεΐνες επιλογή είναι, βέβαια, τα αγαπημένα μας μανιτάρια. Δύο είδη που ωφελούν πολύ όταν έχουμε αρρωστήσει, είναι τα Μανιτάρια Shiitake και Reishi. Πρόσφατες έρευνες αποκάλυψαν πως το Shiitake βελτιώνει τη λειτουργία των κυττάρων του ανοσοποιητικού και έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Το Reishi, που έχει χαρακτηριστεί «ελιξίριο της ζωής», αναζωογονεί τον οργανισμό, και χρησιμοποιείται καιρό τώρα για την αντιμετώπιση ιογενών λοιμώξεων, όπως η γρίπη.

  1. Δεν ξεχνάμε τις βιταμίνες.

Οι περισσότερες βιταμίνες είναι υδατοδιαλυτές, αποβάλλονται, δηλαδή, με τις σωματικές εκκρίσεις από τον οργανισμό, επομένως είναι απαραίτητο να τις αναπληρώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι.

Η Βιταμίνη Β6 είναι από τις πιο βασικές βιταμίνες για την καλή κατάσταση του ανοσοποιητικού, συμβάλλοντας σημαντικά στην αύξηση της ανοσολογικής απόκρισης των ασθενών.

Ένας λόγος που, χωρίς να είναι κάτι σοβαρό, το κρυολόγημα συνήθως διαρκεί αρκετές μέρες, είναι γιατί δεν ενυδατωνόμαστε επαρκώς και δεν έχουμε όρεξη να φάμε όσο πρέπει, αργούμε, λοιπόν, να νιώσουμε καλά σωματικά. Ένα συμπλήρωμα διατροφής μπορεί να ενισχύσει τον οργανισμό μας, φροντίζοντας να λάβουμε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Αν θέλουμε, όμως, να επανέλθουμε πραγματικά γρήγορα και να μην αναβάλλουμε τις υποχρεώσεις μας, πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στα συστατικά που δρουν άμεσα, διότι οι απλές βιταμίνες δεν λειτουργούν τόσο στοχευμένα.