Τετάρτη , Ιούλιος 18 2018
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / 5 απλοί τρόποι να απαλλαχτείτε από το λίπος στη μέση!

5 απλοί τρόποι να απαλλαχτείτε από το λίπος στη μέση!

Πηγαίνετε στο γυμναστήριο τέσσερις φορές την εβδομάδα, μένοντας μακριά από υδατάνθρακες και αντί για σάντουιτς τρώτε μια σαλάτα – όμως ακόμα δεν μπορείτε να «ρίξετε» την κοιλιά σας. Υπάρχει λόγος για αυτό! Τρεις βρετανοί διατροφολόγοι αποκαλύπτουν τα πέντε απλά βήματα για να μπορείτε να έχετε επίπεδη κοιλιά πάνω στην ώρα για το καλοκαίρι.

1. Φλεγμονή

Αν τα παχάκια σας είναι ανθεκτικά σε τόσο στη δίαιτα όσο και στο γυμναστήριο, κάποια φλεγμονή μπορεί να φταίει. Η διατροφολόγος δρ Μέριλιν Glenville λέει: «τα κύτταρα λίπους σας λειτουργούν ως αδένας που παράγει ορμόνες και άλλες ουσίες, όπως δηλαδή και άλλοι αδένες στο σώμα σας. Δυστυχώς, τα λιποκύτταρα παράγουν ουσίες που ονομάζονται φλεγμονώδεις κυτοκίνες, οι ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα. Αυτή η ενέργεια στη συνέχεια παροτρύνει τα επινεφρίδια να απελευθερώσουν περισσότερο κορτιζόλη για να «ηρεμήσουν το ανοσοποιητικό. Η περίσσεια κορτιζόλης στο σύστημά σας, προκαλεί την αποθήκευση περισσότερου λίπου, η οποία στη συνέχεια απελευθερώνει περισσότερες φλεγμονώδεις κυτοκίνες. Αυτός ο φαύλος κύκλος δεν σταματάει εύκολα».

Αλλάξτε τη διατροφή σας για να αντιμετωπίσετε τη φλεγμονή. Η Michela Vagnini λέει: «Μείνετε μακριά από επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα, καθώς και τα κορεσμένα λίπη όπως τη μαργαρίνη, τα γλυκά και τα πατατάκια. Θα πρέπει επίσης να αποφεύγετε τροφές που περιέχουν αλκοόλ, το σιτάρι και τη γλουτένη και τα τρόφιμα που αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα γρήγορα, όπως γλυκά, χυμούς και ψωμί».

2. Κρατήστε την κοιλιά σας… ευτυχισμένη

Στο στομάχι μας υπάρχουν ωφέλιμα και τοξικά βακτήρια, αποτελούν συνολικά τη χλωρίδα του εντέρου, η οποία έχει επηρεάζει πολλές σημαντικές λειτουργίες του σώματος, όπως το μεταβολισμό και τη μείωση του λίπους. Ωστόσο, οι συνήθειες του τρόπου ζωής μας (λήψη αντιβιοτικών, διατροφή πλούσια σε ζάχαρη, το στρες, το αλκοόλ) βλάπτει τα βακτήρια του εντέρου μας.

Ένα υγιές έντερο περιορίζει τα κακά βακτήρια και ενθαρρύνει τα καλά να αυξάνονται. Η διατροφολόγος Cassandra Barns λέει: «Αυξήστε τα καλά βακτήρια με ινώδη τρόφιμα (μπρόκολο, λαχανο, μαρούλι) και προβιοτικά, τα οποία μπορείτε να βρείτε σε ζυμωμένα τρόφιμα, όπως το λάχανο τουρσί, το γιαούρτι, το κεφίρ και το ξύδι μηλίτη».

3. Διαβάστε την ετικέτα των τροφίμων

loading...

Όλοι έχουμε επιλέξει προϊόντα «χωρίς γλουτένη», «χωρίς ζάχαρη» και με «χαμηλά λιπαρά» από τα ράφια, ελπίζοντας ότι θα μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος. Δυστυχώς, κάποιες φορές αυτά τα προϊόντα είναι ακριβώς ο λόγος που η κοιλιά μπορεί να… προεξέχει.

«Εάν ένα τρόφιμο ή ποτό περιγράφεται ως χαμηλών λιπαρών ή διαίτης , συνήθως περιέχει μια τεχνητή γλυκαντική ουσία. Αυτές οι γλυκαντικές ουσίες έχουν συνδεθεί με εναλλαγές της διάθεσης και την κατάθλιψη, ενώ έχει βρεθεί ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τακτικά τεχνητές γλυκαντικές ουσίες τείνουν να παίρνουν βάρος, επειδή μπορεί να επιβραδύνει τη διαδικασία της πέψης και να αυξήσει την όρεξη», εξηγεί η Glenville.

4. Κοιμηθείτε περισσότερο

Συνολικά ως κοινωνία, κοιμόμαστε λιγότερο. Ο χρόνος που κοιμόμαστε κάθε βράδυ έχει μειωθεί από 9 ώρες σε 7,5 ώρες από το 1900. Ο ύπνος είναι σημαντικός για την υγεία σας, διότι δίνει χρόνο στο σώμα σας να επαναφορτίσει τις μπαταρίες του και επισκευάσει τα κύτταρα και τους ιστούς.

Όταν δεν έχετε αρκετή ή καλή ποιότητα ύπνου, μπορεί να νιώθετε νευρικοί, με κακή συγκέντρωση και, φυσικά, κουρασμένοι. Αλλά ξέρατε ότι η έλλειψη ύπνου θα μπορούσε να σας δώσει επιπλέον παχάκια; Η Δρ Glenville λέει: «Οι άνθρωποι που στερούνται ύπνου έχουν αυξημένη όρεξη. Ο ανεπαρκής ύπνος μειώνει τα επίπεδα της λεπτίνης, μιας ορμόνης που καταστέλλει την όρεξη και αυξάνει μια ορμόνη που αυξάνει την πρόσληψη τροφής και παίζει ρόλο στη μακροπρόθεσμη ρύθμιση του σωματικού βάρους. Όλα αυτά δείχνουν ότι η στέρηση ύπνου μπορεί να κάνει την απώλεια βάρους εξαιρετικά δύσκολη». Κρατήστε μια κανονική ρουτίνα ύπνου και κάντε 30 λεπτά άσκησης την ημέρα.

5. Καταναλώστε τροφές με μαγνήσιο

Τα δόντια, τα οστά, ο εγκέφαλος, η καρδιά και τα νεφρά απαιτούν όλα μαγνήσιο. Το μαγνήσιο διατηρεί τον καρδιακό ρυθμό σταθερό, αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Αν σας αρέσει το γυμναστήριο, το μαγνήσιο μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε τους μυς σας και να απαλλαγείτε από το λίπος. Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Pharmaceutical and Biomedical ανάλυση, το μαγνήσιο μπορεί να ενισχύσει τα επίπεδα ελεύθερης τεστοστερόνης στο σώμα μας, η οποία είναι μία από τις πιο ισχυρές ορμόνες για καύση λίπους.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …