Κυριακή , Οκτώβριος 21 2018
Home / Δίαιτα / 4 τρόφιμα με πολύ λίγες θερμίδες!

4 τρόφιμα με πολύ λίγες θερμίδες!

Βρισκόμαστε σε μια εποχή του χρόνου που προσπαθούμε άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο να κάνουμε μια αρχή με τους στόχους που έχουμε θέσει, να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό ώστε να καταφέρουμε να τους πραγματοποιήσουμε.

Η διατροφή δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτούς. Το να αποκτήσετε όμως μια καλλίγραμμη σιλουέτα σας έχει βάλει σε μια διαδικασία καταμέτρησης των θερμίδων που καταναλώνετε.

Τι συμβαίνει όμως όταν διαπιστώνετε πως η θερμιδική σας πρόσληψη είναι μεγαλύτερη από αυτήν που πραγματικά έχετε ανάγκη; Μήπως τρώτε μεγάλες ποσότητες φαγητού;

Μερικά τρόφιμα με πολύ λίγες θερμίδες που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος είναι τα παρακάτω:

loading...

 

  • Μήλα

Τα 100 γραμμάρια μήλου έχουν μόλις 47 θερμίδες. Βοηθούν την καλή λειτουργία της καρδιάς και είναι πλούσια σε βιταμίνες όπως Α και C.

  • Βερίκοκα – 12 θερμίδες έκαστο

Λέγεται ότι μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικών επεισοδίων και καρδιακών προσβολών. Είναι πηγή βιταμίνης C, καλίου και φυτικών ινών.

  • Σπαράγγια – 6 θερμίδες έκαστο

Μια αντιοξειδωτική τροφή που είναι πλούσια σε βιταμίνες όπως A,C , E και Κ, καθώς και φυτικές ίνες, στοιχεία απαραίτητα για την υγεία.

  • Παντζάρι – 36 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια

Καλή πηγή σιδήρου και φολικού οξέως το παντζάρι περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά. Μειώνει την αρτηριακή πίεση, βελτιώνει τις επιδόσεις στη σωματική δραστηριότητα και προλαμβάνει την άνοια.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …