Σάββατο , Αύγουστος 24 2019
Home / Δίαιτα / 3 τροφές για λεπτότερη μέση!

3 τροφές για λεπτότερη μέση!

Σίγουρα θα το έχετε ακούσει! Άγχος και αδύνατη μέση δεν πάνε μαζί. Αν θέλετε να αποκτήσετε την κοιλιά των ονείρων σας θα πρέπει να μάθετε να τρώτε σωστά, να γυμνάζεστε εντατικά, να πίνετε πολύ νερό και φυσικά να βγάλετε το άγχος από τη ζωή σας. Στα λόγια είναι όλα απλά, στην πράξη όμως τα πράγματα δυσκολεύουν. Αν θέλετε τρεις επιπλέον συμμάχους στη μάχη σας αυτή, τότε δεν έχετε παρά να διαβάσετε παρακάτω:

1. Αβοκάντο
Τα αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β καθώς και σε μονοακόρεστα λίπη και φυτικές ίνες. Συνδυαστικά όλα αυτά σας βοηθούν να νιώθετε πλήρεις και φυσικά να αποφεύγετε το τσιμπολόγημα. Πείτε ναι στο αβοκάντο. Καταναλώστε σκέτο ή μέσα σε κάποιο σάντουιτς ή σαλάτα. Τέλος, μπορείτε να φάτε άφοβα 2 κουταλιές της σούπας γουακαμόλε.

2.Βρώμη

loading...

Το ιδανικό πρωινό αποτελείται σίγουρα από βρώμη. Καταναλώστε ένα μπολ με άπαχο γάλα, βρώμη και λίγα αμύγδαλα τριμμένα, διαφορετικά ρίξτε το στο γιαούρτι. Μπορείτε να το συνοδέψετε με βρώμη, σταφίδες και λίγα καρύδια. Η βρώμη θα σας χαρίσει τη σεροτονίνη που χρειάζεται ο οργανισμός σας για να αντιμετωπίσει με… χαμόγελο τις δυσκολίες που θα σας παρουσιαστούν στο υπόλοιπο της ημέρας!

3. Raspberries
Τα σμέουρα ή αλλιώς raspberries έχουν λίγες θερμίδες αλλά πολλά αντιοξειδωτικά. Περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C και φυσικά βοηθούν τον οργανισμό σας να παραμένει υγιής και δυνατός. Ρίξτε τα μέσα σε ένα μπολ και καταναλώστε τα άφοβα. Τέλος, συνοδεύονται τέλεια και με γιαούρτι! Μικρές ποσότητες σμέουρων (σε καθημερινή βάση) θα σας βοηθήσουν να νικήσετε το στρες και φυσικά να αποκτήσετε τη λεπτή μέση που πάντα ονειρευόσασταν!

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …