Σάββατο , Ιούλιος 22 2017
Home / Διατροφή / 3 αλλαγές στη διατροφή πριν την παραλία

3 αλλαγές στη διατροφή πριν την παραλία

Κόψτε όλες τις ένοχες απολαύσεις

Είτε χρειάζεστε ένα γλυκό, είτε ένα ποτήρι κρασί το βράδυ, είτε ξεδίνετε το στρες τρώγοντας πατατάκια, αυτές οι μικρές απολαύσεις πρέπει να φύγουν. Το αλκοόλ ειδικά είναι ιδιαίτερα βλαβερό, μιας και καθυστερεί τον ρυθμό με τον οποίο καίμε λίπος. Ένα ποτήρι κρασί χρειάζεται μισή ώρα περπάτημα για να “καεί”, χωρίς να υπολογίζουμε πως το αλκοόλ συνήθως οδηγεί σε… περισσότερο αλκοόλ.

Μην προσπερνάτε γεύματα

Αν νομίζετε ότι θα δείτε γρήγορα αποτελέσματα μειώνοντας δραστικά τις θερμίδες που καταναλώνετε, κάνετε λάθος. Το μόνο πράγμα που χάνουμε με αυτόν τον τρόπο είναι μυϊκή μάζα. Το να προσπερνάμε γεύματα, ελπίζοντας να περιορίσουμε το φαγητό που καταναλώνουμε απλά μας κάνει να λιμοκτονούμε στο τέλος της ημέρας – οδηγώντας σε ακόμα μεγαλύτερη κατανάλωση. Η σωστή τακτική είναι να τρώμε πέντε με έξι ελαφρά γεύματα την ημέρα. Έτσι, οι θερμίδες θα κατανεμηθούν ισόποσα κατά την διάρκεια της ημέρας, και το σώμα καίει τις πιο πρόσφατες, αντί να τις αποθηκεύει. Προσπαθήστε, όταν τελειώνετε το φαγητό, να είστε ακόμα λίγο πεινασμένοι.

Μαγειρέψτε στο σπίτι

Κάθε φορά που τρώμε έξω, καταναλώνουμε γύρω στις 1.500 θερμίδες. Το ψωμί, τα τηγανιτά και οι διάφορες σως μπορούν να είναι καταστροφικά. Συνεπώς, αν δεν είστε διατεθειμένοι να κόψετε το φαγητό από έξω για λίγο καιρό (που θα σας βοηθήσει να αποταμιεύσετε έξτρα χρήματα για τις καλοκαιρινές διακοπές), πριν πάτε στο εστιατόριο φροντίστε να έχετε πιει ένα ποτήρι νερό και να προσέχετε πολύ τις μερίδες σας.

Αξίζει να δείτε...

Η επίδραση του τζίντζερ στο στομάχι μας

Το τζίντζερ, γνωστό και ως πιπερόριζα, είναι γνωστό για την ικανότητά του να καταπραΰνει το ...