Σάββατο , Σεπτέμβριος 23 2017
Home / Δίαιτα / 12 αποτελεσματικοί τρόποι για να πίνεις περισσότερο νερό

12 αποτελεσματικοί τρόποι για να πίνεις περισσότερο νερό

Βάλε γεύση στο νερό σου:
Φρέσκα φρούτα (γκρέιπφρουτ, φράουλες, λεμόνι), φέτες από λαχανικά (αγγούρι, τζίντζερ, σέληνο) και βότανα (βασιλικός, μέντα, λεβάντα) αποτελούν ιδανικές επιλογές για να κάνεις το νερό σου πιο γευστικό!
Σύνδεσε την κατανάλωση νερού με μια συνήθειά σου:

Ξεκίνα να πίνεις νερό μαζί με τις καθημερινές συχές σου συνήθειες. Για παράδειγμα, πιες νερό, κάθε φορά που ετοιμάζεσαι να πας στην τουαλέτα.

Πίνε νερό πριν κάθε γεύμα

Αντί να πίνεις νερό μετά το γεύμα, γεγονός που δεν βοηθάει την γρήγορη πέψη, δοκίμασε να πίνεις νερό 15 λεπτά πριν το γεύμα σου. Έτσι, θα νιώθεις και περισσότερο χορτάτη γιατί όπως λέει και ο σοφός λαός, μήπως δεν πεινάς αλλά διψάς;

Χρησιμοποίησε ένα μπουκάλι τεχνολογίας:

loading...

Κι όμως, κυκλοφορεί το έξυπνο μπουκάλι νερού που συνδέεται άμεσα με το κινητό και μετράει ακριβώς το νερό που έχεις πιει.

Αραίωσε ποτά, χυμούς και αναψυκτικά με νερό:

Αν πίνεις λεμονάδα, σόδα ή ακόμα και αλκοόλ, αραίωσέ το με νερό και κέρδισε!

Φρόντισε το νερό να είναι εμφανές:

Για να θυμάσαι να πίνεις το νερό που πρέπει, έχε το μπουκάλι με το νερό ή το παγούρι σου, μπροστά σου.

Προτίμησε ανθρακούχο νερό κι όχι σόδα!

Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε νερό:

Φρούτα και λαχανικά είναι τα καλύτερα ενώ στα τοπ των τοπ έχεις: αγγούρι (96% νερό), κολοκυθάκι (95% νερό), καρπούζι(92% νερό) και γκρέιπφρουτ (91% νερό).

Ένα ποτήρι αλκοόλ, για ένα ποτήρι νερού:
Σπουδαία στρατηγική. Κάθε φορά που πίνεις μια γουλιά αλκοόλ, η επόμενη ας είναι μια γουλιά νερό.

Αξίζει να δείτε...

Υγιεινές και γρήγορες επιλογές για το πρωινό του παιδιού

Επειδή, όμως, το πρωί η έλλειψη χρόνου είναι ένα πρόβλημα που έχουν τόσο οι γονείς, ...