Πέμπτη , Ιούλιος 27 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / 10+1 συμβουλές για να πετύχει η δίαιτά σου!

10+1 συμβουλές για να πετύχει η δίαιτά σου!

Το μυστικό σε μία δίαιτα δεν είναι μόνο να τηρείς ευλαβικά το διατροφικό πρόγραμμα που έχεις κολλήσει στο ψυγείο. Είναι να υιοθετήσεις συνήθειες υγιεινής διατροφής που θα ακουλουθείς και αφού χάσεις τα κιλά που επιθυμείς. Οι συμβουλές που ακολουθούν θα σε φέρουν πιο κοντά στο στόχο.

1)      Ελεύθερα μπορείς να χρησιμοποιείς: λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα.

2)      Τα δημητριακά, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής αλέσεως.

3)      Φρούτα:μπορείς να καταναλώνεις οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός  φλιτζανιού τσαγιού ή ένα ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.

4)      Σαλάτα εποχής:μπορείς να καταναλώνεις οποιοδήποτε λαχανικό επιθυμείς, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα.

5)      Να καταναλώνεις γάλα και γιαούρτι με 1.5 – 2% σε λιπαρά.

6)      Στο ψάρι, το κοτόπουλο και το κρέας να αφαιρείς την πέτσα.

7)      Να χρησιμοποιείςσυνολικά έως 5 κουταλάκια του γλυκού την ημέρα ελαιόλαδο στο φαγητό και στη σαλάτα.

8)      Απόφυγε το ζωικό βούτυρο και προτίμησε τη μαργαρίνη

9)      1 μερίδα εστιατορίου σημαίνει:150 γρ. (κρεατικά), 200 γρ. (λαδερά, ζυμαρικά, όσπρια),  30-50 γρ. (τυρί, ψωμί).

10)   Να καταναλώνεις αλκοόλ με μέτρο και να προτιμάς μπύρα ή κρασί.

11)   Προτίμησε ακατέργαστη ζάχαρη ή γλυκαντικά (στέβια, σουκραλόζη, ασπαρτάμη)

Αξίζει να δείτε...

Τα πιο επικίνδυνα τρόφιμα του καλοκαιριού

Οι τροφικές δηλητηριάσεις εμφανίζονται συχνότερα το καλοκαίρι λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών που ευνοούν την αλλοίωση ...