Πέμπτη , Ιούλιος 19 2018
Home / Δίαιτα / 10 τρόφιμα για να καταπολεμήσετε την δυσκοιλιότητα!

10 τρόφιμα για να καταπολεμήσετε την δυσκοιλιότητα!

Κάθε μέρα κανονικά πρέπει να καταναλώνουμε φυτικές ίνες που βοηθούν στην καλύτερη υγεία του εντέρου.

Αυτό βέβαια σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα και πρήξιμο. Για να το αποφύγεις δεν θα πρέπει να προσθέσεις ξαφνικά 30 γραμμάρια ίνες στο πιάτο σου.

Τι είναι όμως αυτό που προκαλεί δυσκοιλιότητα;

Στις προφανείς αιτίες συμπεριλαμβάνονται η χαμηλή σε φυτικές ίνες διατροφή, η χαμηλή κατανάλωση υγρών ή η έλλειψη άσκησης ακόμα και η λήψη συγκεκριμένων φαρμάκων ή άλλες ασθένειες.

Ευτυχώς υπάρχουν 10 τροφές κατά της δυσκοιλιότητας που χάρη στις φυτικές ίνες που περιέχουν θα σε βοηθήσουν να λύσεις το πρόβλημα!

1. Το νερό
Παρότι δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά, φαίνεται πωςι το νερό δρα ευεργετικά στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Ο συνδυασμός των φυτικών ινών με το νερό θεωρείται ιδανικός και σίγουρα θα δεις γρήογρα τη διαφορά.

2. Τα αχλάδια
Τα αχλάδια θεωρούνται ως φυσικά καθαρτικά και μπορεί να διευκολύνουν την κίνηση των κοπράνων μέσα στα έντερα.

loading...

3. Το μπρόκολο
Οι περισσότερες από εμάς γνωρίζουμε πως το μπρόκολο διαθέτει έναν ατέλειωτο κατάλογο από οφέλη για την υγεία – και φυσικά το ότι είναι σούπερ πηγή φυτικών ινών είναι μόνο ένα από αυτά.

4. Ο λιναρόσπορος
Ο λιναρόσπορος (όχι σε μορφή ελαίου) είναι ένας άλλος φυσικός τρόπος για να νικήσεις τη δυσκοιλιότητα. Το λινάρι είναι γεμάτο με φυτικές ίνες και πλούσιο σε ω3 λιπαρά οξέα.

5. Τα καρότα
Γεμάτα με φυτικές ίνες, τα ωμά καρότα που είναι μέρος μια υγιεινής και πλούσιας σε φυτικές ίνες διατροφής μπορεί να βελτιώσουν την κίνηση των κοπράνων σου. Θυμήσου να τα τρως ωμά. Τα μαγειρεμένα καρότα μπορεί να προκαλέσουν δυσκοιλιότητα.

6. Τα φασόλια
Η κατανάλωση φασολιών μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις τη δυσκοιλιότητα και να διατηρήσει την υγεία του πεπτικού σου συστήματος.

7. Τα ροδάκινα
Τα ροδάκινα, φρέσκα και αποξηραμένα, δεν είναι μόνο γευστικά και ζουμερά αλλά και γεμάτα με φυτικές ίνες.

8. Ο χυμός ανανά
Ο χυμός του ανανά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ρυθμίσεις το πεπτικό σου σύστημα και να αποφύγεις την εμφάνιση της δυσκοιλιότητας.

9. Τα δαμάσκηνα
Μια από τις πιο συνηθισμένες σπιτικές λύσεις για τη δυσκοιλιότητα είναι τα αποξηραμένα δαμάσκηνα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Α και κάλιο και επιπλέον είναι εξαιρετικά γευστικά όταν τα κάνεις χυμό.

10. Οι τροφές ολικής άλεσης
Η κατανάλωση ψωμιού ολικής άλεσης, βρώμης και δημητριακών ολικής άλεσης είναι εύκολοι τρόποι για να γεμίσεις το σώμα σου με φυτικές ίνες.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …