Παρασκευή , Απρίλιος 20 2018
Home / Διατροφή / Ψώνισε φτηνά αλλά υγιεινά!!!

Ψώνισε φτηνά αλλά υγιεινά!!!

Η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει για τα καλά την τσέπη σου και από εκεί που έκανες εκπτώσεις σε ρούχα και αξεσουάρ, έφτασες να κόβεις ευρώ και ποιότητα από τη διατροφή σου. Μην ανησυχείς. Υπάρχουν πέντε τρόποι για να τρως υγιεινά χωρίς να φαλιρίσεις.

Η οικονομική κρίση έχει χτυπήσει για τα καλά την τσέπη σου και από εκεί που έκανες εκπτώσεις σε ρούχα και αξεσουάρ, έφτασες να κόβεις ευρώ και ποιότητα από τη διατροφή σου. Μην ανησυχείς. Υπάρχουν πέντε τρόποι για να τρως υγιεινά χωρίς να φαλιρίσεις.

loading...
  1. Προτίμησε τα ωμά συστατικά:και μείνε μακρυά από τα τυποποιημένα ή προμαγειρευμένα γεύματα που κοστίζουν περισσότερο και έχουν ελάχιστη διατροφική αξία. Άλλωστε, τι είναι καλύτερο από ένα γεύμα που μαγείρεψες με τα χεράκια σου, με το αγνό παρθένο ελαιόλαδο από το χωριό σου και με όλα τα συστατικά που θα επιλέξεις εσύ. Το ίδιο ισχύει και για τα γεύματα που παραλαμβάνεις μέσω ντελίβερι και κάνουν κακό και στο πορτοφόλι και στην υγεία σου.

 

  1. Κάνε συνολικά ψώνια:δεν χρειάζεται να τρέχεις στο σούπερ μάρκετ κάθε μέρα. Μπορείς να ρυθμίζεις τις αγορές των τροφίμων μία φορά κάθε δεκαπενθήμερο. Στο διάστημα αυτό τα ευπαθή προϊόντα (τυριά, γιαούρτι) δεν προλαβαίνουν να λήξουν και εσύ διατηρείς τον λογαριασμό στα λογικά πλαίσια. Φυσικά, μπορείς να φροντίσεις να προμηθεύεσαι τα φρούτα και λαχανικά από την κοντινότερη λαϊκή αγορά, μία φορά κάθε εβδομάδα.

 

  1. Από την παραγωγή στην κατανάλωση:δεν χρειάζεται να πληρώνεις έξτρα ευρώ για τρόφιμα στους μεσάζοντες. Όπως έχεις δει, οι τιμές των διατροφικών αγαθών ανεβαίνουν κατακόρυφα στο ταξίδι από τον παραγωγό μέχρι το ράφι του σούπερ μάρκετ. Οπότε η λύση είναι να προμηθεύεσαι όσα περισσότερα αγαθά μπορείς κατευθείαν από τους παραγωγούς. Πολλοί αγρότες πωλούν οι ίδιοι τα προϊόντα τους (φρούτα, λαχανικά, γάλα, γιαούρτι, τυρί, μέλι, κρέας, πουλερικά) σε τιμές ιδιαίτερα φιλικές και για την τσέπη και για την υγεία σου. Μπορείς ακόμα να φτιάξεις και συ ένα μικρό κήπο με τα φρούτα και λαχανικά που καταναλώνεις κυρίως.

 

  1. Μην πετάς τίποτα:δεν χρειάζεται να πετάς τα απομεινάρια των τροφών που σου περίσσεψαν. Για παράδειγμα, ορισμένα λαχανικά που μπαγιάτευσαν μπορούν να γίνουν μια υπέροχη σούπα και τα ώριμα φρούτα ένα δροσερό σμούθι. Ακόμα μπορείς να καταψύξεις κρέας, χυμό λεμονιού και χυμό ντομάτας που μπορεί να σου χρησιμεύσει αργότερα. Μια καλή λύση είναι και τα τουρσιά που διατηρούν τα θρεπτικά στοιχεία των τροφών και έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής.

 

  1. Φτηνό δεν σημαίνει και καλό:η νέα τρέλα της εποχής της κρίσης, έχει σπρώξει δεκάδες νοικοκυρές στην αγορά ανώνυμων προϊόντων για να κερδίσουν κάποια ευρώ. Δεν λέμε όχι στα ανώνυμα προϊόντα αλλά η επιλογή τους θα πρέπει να γίνεται με σοφία. Επίλεξε ανώνυμα προϊόντα που έχουν εμφανή τον τόπο προέλευσης και τα συστατικά τους.

 

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή ...