Παρασκευή , Ιούλιος 20 2018
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Χριστούγεννα- η επόμενη μέρα. Τι να φάω για πρωινό

Χριστούγεννα- η επόμενη μέρα. Τι να φάω για πρωινό

Τι θα μπορούσατε να φάτε για πρωινό την επόμενη ημέρα;

loading...
  • Ξεκινήστε την ημέρα πολύ θρεπτικά επιλέγοντας να καταναλώσετε γιαούρτι. Συνδυάστε το με ένα φρούτο και λίγους ξηρούς καρπούς για ένα πλήρες πρωινό που θα σας κρατήσει χορτάτους για ώρες.
  • Εναλλακτικά, ένα ποτήρι γάλα με μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης με μαλακή φυτική μαργαρίνη και μέλι ή μαρμελάδα είναι εξίσου πλήρες και θρεπτικό.
  • Γι’ αυτούς που προτιμούν το αλμυρό πρωινό, το κλασικό τοστ ή φρυγανιές με τυρί είναι μία καλή λύση πρωινού. Και γιατί όχι; Μπορείτε να αντικαταστήσετε το κλασικό τυρί με χαμηλά λιπαρά που καταναλώνετε καθημερινά με μία μερίδα από το πιο λιπαρό τυρί που πιθανότατα είχατε χθες στο γιορτινό τραπέζι. Προσθέστε ένα φρούτο, λίγο χυμό, ή λίγα λαχανικά.
  • Για αυτούς που πιστεύουν ότι δεν θα μπορούν να αντισταθούν στους πειρασμούς που περίσσεψαν από το χθεσινό τραπέζι, θα ήταν καλή ιδέα να καταναλώσετε κάποιο από τα περισσεύματα αντί για το πρωινό σας. Καταναλώστε δηλαδή μία κούπα γάλα με 1-2 μελομακάρονα ή 1 κομμάτι σπανακόπιτα για πρωινό. Είναι προτιμότερο από το να φάτε ένα άλλο πρωινό αλλά τελικά να καταναλώσετε και το τρόφιμο που επιθυμείτε δέκα λεπτά μετά.

Μην παραλείψετε το πρωινό σας την επόμενη μέρα των Χριστουγέννων θεωρώντας ότι με τον τρόπο αυτό θα διορθώσετε τις χθεσινές ατασθαλίες, ειδικά αν ακολουθεί και άλλο εορταστικό τραπέζι τη δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων. Αντίθετα, καταναλώστε ένα θρεπτικό πρωινό στην κατάλληλα μερίδα για τον καθένα που θα σας ικανοποιήσει και θα σας κρατήσει χορτάτους για μερικές ώρες μετά. Εκμεταλλευτείτε τον παραπάνω ελεύθερο χρόνο που ίσως έχετε για να κάνετε μία βόλτα, αυξάνοντας έτσι τη φυσική σας δραστηριότητα.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …