Παρασκευή , Σεπτέμβριος 22 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Φρούτα και βιταμίνες: Πόσο απαραίτητα είναι;

Φρούτα και βιταμίνες: Πόσο απαραίτητα είναι;

Ο δυτικός τρόπος ζωής έχει αφαιρέσει από την καθημερινότητα των ανθρώπων πολλά συστατικά της φύσης και οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για αυτό. Οι συμβουλές τους, που μπορεί να μας φαίνονται τελευταία σαν μόδα, όταν διαρκώς μας συστήνουν να συμπεριλαμβάνουμε καθημερινά στο διαιτολόγιό μας φρούτα και λαχανικά, απευθύνονται σε όλους εμάς που η ζωή μας χαρακτηρίζεται από βιασύνη, προχειρότητα και αδιαφορία ως προς τη διατροφή μας.

Η καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, είναι απαραίτητη για την πρόληψη ασθενειών και ένα όπλο προστασίας απέναντι στις ιώσεις και τα κρυολογήματα, στα οποία είμαστε ευάλωτοι ακόμα και το καλοκαίρι!

Τα πολύτιμα εσπεριδοειδή, περιλαμβάνουν το πορτοκάλι, το μανταρίνια και το γκρέιπφρουτ, αλλά μπορούμε, ανάλογα με την εποχή, να καταναλώσουμε μια ποικιλία φρούτων που περιέχουν βιταμίνη C. Η βιταμίνη αυτή, είναι απαραίτητη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος, δρώντας προληπτικά στα κρυολογήματα και ενισχύοντας τον οργανισμό μας στο να αντιμετωπίζει τις ιώσεις. Επίσης βοηθά στην πιο γρήγορη ανάρρωση από ένα κρυολόγημα, ενώ το Β-καροτένιο, που περιέχουν τα πορτοκαλί, κόκκινα και κίτρινα φρούτα, ενισχύει εξίσου αποτελεσματικά το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

loading...

Η βιταμίνη C χαρίζει ενέργεια στον οργανισμό μας, βοηθά στην αντιμετώπιση του στρες, ενισχύει την καρδιά και τους σκελετικούς μυς.

Πώς μπορείτε να είστε σίγουροι ότι λαμβάνετε τη βιταμίνη C που σας χρειάζεται καθημερινά;

  • Αρχικά ξεκινήστε με μια ποικιλία φρούτων, εάν πρόκειται μάλιστα για την περίοδο του χειμώνα, όταν τα φρούτα αυτής της εποχής δεν ελκύουν τους περισσότερους από εμάς. Μπορείτε λοιπόν να συμπεριλάβετε στην ποικιλία σας φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C, όπως πορτοκάλι, μανταρίνι, ρόδι, ακτινίδιο και γκρέιπφρουτ.
  • Όσο πιο φρέσκα και ώριμα είναι τα φρούτα σας, τόσο μεγαλύτερες ποσότητες βιταμίνης C θα περιέχουν.
  • Τα φρούτα θα πρέπει να καταναλώνονται την ώρα που έχουν καθαριστεί ή κοπεί και να μην εκτίθενται πολλή ώρα στον αέρα, γιατί θα καταστραφεί αρκετή ποσότητα από τη βιταμίνη C που περιέχουν.
  • Σχετικά με το χυμό πορτοκαλιού που μόλις έχετε στύψει, θα πρέπει επίσης να τον καταναλώσετε αμέσως, ενώ μπορείτε εναλλακτικά να επιλέξετε συσκευασμένους χυμούς 100% φυσικούς, καταναλώνοντάς τους σε σύντομο χρονικό διάστημα. Υπάρχουν πολύ καλής ποιότητας στο εμπόριο, από ρόδι, πορτοκάλι και ακτινίδια.
  • Οι καπνιστές θα πρέπει να καταναλώνουν ιδιαίτερα εμπλουτισμένους χυμούς, με έξτρα βιταμίνη C, για περισσότερη προστασία.

Αξίζει να δείτε...

Η βιταμίνες του ροδιού

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, Ε, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ...