Σάββατο , Ιούλιος 29 2017
Home / Δίαιτα / Φάτε ΣΩΣΤΑ απλά αντικαθιστώντας ορισμένα υλικά

Φάτε ΣΩΣΤΑ απλά αντικαθιστώντας ορισμένα υλικά

Θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά χωρίς δίαιτα; Είναι απλό…Φάτε ότι θέλετε απλά αντικαταστήστε κάποια τρόφιμα!

Σας προτείνουμε παρακάτω με τι μπορείτε να αντικαταστήσετε υλικά που επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε σε φαγητά και γλυκά. Υλικά που δε θα μειώσουν την απόλαυση αλλά και το τελικό αποτέλεσμα. Αυτό που θα πετύχετε ωστόσο είναι να καταναλώνετε υγιεινές τροφές και γλυκά με μειωμένες μάλιστα θερμίδες. 

Αν θέλετε…                        Τότε αντικαταστήστε το με…

Πλήρες γάλα                                Γάλα με 1-2% λιπαρά

 

Τσιπς                                             Στικς λαχανικών

 

Πίτσα σπέσιαλ                             Πίτσα με τυρί και λεπτή ζύμη ή με αφράτη ζύμη

 

Μοσχαρίσιος κιμάς                     Κιμάς από γαλοπούλα ή κοτόπουλο ή άπαχο κιμά

 

Ξηρούς καρπούς                         Βάλτε λιγότερους

 

Κρέμα γάλακτος                          Εβαπορέ ελαφρύ γάλα

 

Κρακεράκια/πατατάκια           Με σνακ φρούτων και λαχανικών

 

Γάλα εβαπορέ                             Αποβουτυρωμένο γάλα εβαπορέ

 

Μαγιονέζα                                    Αρωματικό ξύδι, μουστάρδα, γιαούρτι ή άπαχη μαγιονέζα light

 

Μπέικον                                         Άπαχο προσούτο, Καναδέζικο μπέικον, μπέικον γαλοπούλας ή ζαμπόν χωρίς

λιπαρά

 

Λουκάνικα                                 Λουκάνικα γαλοπούλας

 

Βούτυρο/μαργαρίνη        Με άπαχο ζωμό λαχανικών. Αντικαταστήστε το μισό βούτυρο ή λάδι με χυμό

δαμάσκηνο ή μήλου. Ακόμη  μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λίγο ελαιόλαδο

 

Σοκολάτα                                  Βάλτε μικρότερη ποσότητα σοκολάτας και σε περισσότερα

κομμάτια. Ακόμη αντικαταστήστε τη μισή σοκολάτα με κακάο και

λάδι. Ένα κομμάτι πικρής σοκολάτας=3 κουταλιές κακάο , 1 λάδι

 

Ζυμαρικά με σάλτσα             Αν τα φάτε με άσπρη σάλτσα τότε αντικαταστήστε τα με κόκκινη

 

Τυρί κρέμα                              Με άπαχο τυρί κρέμα ή κοτατζ αφού πρώτα το λιώσετε

 

Τόνος σε λάδι                         Τόνος σε νερό

 

Χοιρινό                                    Αντικατάστηστε  το με ένα κομμάτι ψαρονέφρι, αλλά καλύτερα προτιμήστε μοσχάρι

 

Αξίζει να δείτε...

5 τροφές πλούσιες σε βιταμίνες

Ποιες τροφές περιέχουν τις περισσότερες βιταμίνες; Τι ποσοστό των ημερήσιων αναγκών μας μπορεί να καλύψει ...