Κυριακή , Δεκέμβριος 17 2017
Home / Διατροφή / Υγιεινά σνακ για το σχολείο !

Υγιεινά σνακ για το σχολείο !

Φτιάχνοντας υγιεινά σνακ για το σχολείο στα παιδιά εξασφαλίζουμε ότι λαμβάνουν τις θρεπτικές αξίες για τη σωστή ανάπτυξή τους. Οι πρωτεϊνες και οι βιταμίνες συμβάλλουν σημαντικά στην υγιεινή ανάπτυξη και ενδυνάμωσή του. Σάντουιτς και γάλα, τονοσαλάτες, πίτσα και burgers, τυρόπιτες κλπ. είναι συνήθη γεύματα που δίνουμε στα παιδιά να φάνε στο σχολείο.

Γιατί όμως δεν δοκιμάζετε κάτι πιο υγιεινό το οποίο να τους προσφέρει τα  θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται και ταυτόχρονα να τρελαίνονται με τη γεύση του; Όπως αναφέραμε παραπάνω τα σάντουιτς και τα τοστ είναι το κλειδί για ένα υγιεινό κολατσιό, τα οποία φτιάχνετε για το παιδί σας προσθέτοντας είτε αυγό είτε κοτόπουλο.

Σκεφτήκατε ποτέ να δημιουργήσετε κάτι καινούριο στο σάντουιτς που φτιάχνετε κάθε πρωί; Εδώ σας προτείνουμε ιδέες:

1.       Παγωτό-σάντουιτς έκπληξη

Δοκιμάστε να κόψετε 2 φέτες μάνγκο ή οποιουδήποτε δροσερού φρούτου και τοποθετήστε τες ανάμεσα σε 2 φέτες ψωμί, όπως αυτές που βάζετε στο σάντουιτς και «πασπαλήστε» με μία-δύο κουταλιές από το αγαπημένο του παγωτό.

loading...

Μπουμ! Μόλις φτιάξατε το αγαπημένο του πλέον παγωτό-σάντουιτς με μάνγκο το οποίο αποτελεί μία μεγάλη πηγή βιταμινών και υγιεινό κολατσιό για το σχολείο. Δοκιμάστε το και θα δείτε τα γλυκά να χάνουν έδαφος στις προτιμήσεις του παιδιού σας.

2.       Roll-ups με φέτα και κοτόπουλο

Συστατικά

  • Στήθος κοτόπουλου ψητό ή βραστό
  • Μία ολόκληρη τορτίγια σίτου
  • Ντοματίνια
  • Φέτα
  • Μαρούλι ψιλοκομμένο
  • Dressing από λάδι, λεμόνι και λίγη φέτα

Προετοιμασία

  • Απλώστε το dressing πάνω στην τορτίγια
  • Μετά προσθέστε το μαρούλι
  • Τοποθετήστε τη φέτα πάνω από το μαρούλι
  • Κόβετε το στήθος του κοτόπουλου σε 2 φέτες και τις τοποθετείτε πάνω από τα υπόλοιπα υλικά
  • Κόβετε τα ντοματίνια στη μέση και τα προσθέτετε τελευταία.
  • Κλείνετε την τορτίγια και τη γυρνάτε μέχρι να σχηματίστεε κύλινδρο.
  • Κόβετε στη μέση την τορτίγια ή σε περισσότερα κομμάτια, ανάλογα πόσα rolls θέλετε να φτιάξετε.

 

Σημείωση: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 2 φέτες του τοστ ολικής αλέσεως αντί για τορτίγια και σπανάκι αντί για μαρούλι.

 

Οι παραπάνω συνταγές αποτελούν 2 υγιεινές και γευστικές προτάσεις για να βελτιώσετε το κολατσιό του παιδιού σας. Ελπίζουμε να τις απολαύσετε.

 

Αξίζει να δείτε...

Μανιταρόσουπα

Ποιος δεν λαχταρά μια ζεστή σουπίτσα όταν γυρνά το βράδυ στο σπίτι από τη δουλειά; Η σούπα ...