Σάββατο , Αύγουστος 24 2019
Home / Δίαιτα / Τips για να χάσεις κιλά αυτόν το χειμώνα!

Τips για να χάσεις κιλά αυτόν το χειμώνα!

Α, ο Φεβρουάριος . Η εποχή του χρόνου όπου ορκιζόμαστε όλο σοβαρότητα ότι θα αλλάξουμε συνήθειες τρώγοντας καλύτερα (“ΠΟΤΕ ξανά υδατάνθρακες!”) και κάνοντας γυμναστική κάθε μέρα (στις 6 το πρωί!) προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τις ξεδιάντροπες καταχρήσεις του προηγούμενου μήνα. Παρότι αυτού του είδους οι στόχοι είναι σίγουρα υγιεινοί, μπορούν επίσης να γίνουν πολύ παρορμητικοί -για να μην αναφέρουμε το καθόλου ρεαλιστικοί- αν δεν έχεις κάποιο ίχνος προγράμματος ή διατροφής.

Δες 5 τρόπους να αλλάξεις το σώμα σου φέτος το χειμώνα!

1. Ξεκίνα το 2017 με ένα “γρήγορο”

Όταν γυμνάζεσαι νωρίς το πρωί ξεκινάς σωστά τη μέρα σου και ενεργοποιείς το μεταβολισμό σου για όλη την ημέρα! Δεν θα το μετανιώσεις ποτέ που ξύπνησες και έκανες κάτι για ΣΕΝΑ. Θα είσαι πιο σταθερή στο πρόγραμμά σου και ευτυχισμένη για το υπόλοιπο της ημέρας, γνωρίζοντας πως έχεις βρει χρόνο για σένα.

  • Σου συστήνουμε να ξυπνήσεις 30 λεπτά πιο νωρίς απ’ ότι σχεδίαζες.
  • Τρέξε ή περπάτα έξω από το σπίτι σου για 10 λεπτά και μετά γύρισε πίσω. Μετά στρίμωξε ένα από τα προγράμματα τόνωσης μέσα στο σαλόνι σου.
  • Θα καταλήξεις να γυμνάζεσαι 3,5 ώρες παραπάνω την εβδομάδα συγκριτικά με το αν δεν ακολουθούσες αυτό το πρόγραμμα.
  • Επιπλέον, τελειώνοντας με τη γυμναστική σου νωρίς το πρωί είσαι σίγουρη πως τίποτε δεν θα μπει ανάμεσα σε σένα και τους fitness στόχους σου.

2. Φτιάξε ένα πρόγραμμα που μπορείς να τηρήσεις

Κράτα το απλό, αφού οι αλλαγές στον τρόπο ζωής χρειάζονται χρόνο και είναι σταδιακές.

  • Ξεκίνα με ένα βραχυπρόθεσμο σχέδιο που είναι επιτεύξιμο και οριστικό.
  • Αν είσαι καινούργια στη γυμναστική και την υγιεινή διατροφή, ξεκίνα με κάνα δυο απλούς στόχους και συνέχισε από εκεί.
  • Για παράδειγμα, δεσμεύσου να περπατάς 4 μέρες την εβδομάδα ή να τρέχεις 3 χιλιόμετρα και να μειώσεις τις επεξεργασμένες τροφές. Μόλις το καταφέρεις αυτό, πρόσθεσε έναν καινούργιο στόχο στον κατάλογο.

3. Τρώγε άπαχα και πράσινα για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου

loading...

Αυτό που βάζεις μέσα στο σώμα σου επηρεάζει τη διάθεση, την ενεργητικότητα και τη συνολική σου υγεία. Τώρα που το απολαύσαμε και διασκεδάσαμε την έλευση του Καινούργιου Χρόνου, είναι ώρα να επιστρέψουμε σε ένα θρεπτικό πρόγραμμα διατροφής.
Σου συνιστούμε να τρως κυρίως σκέτα, ωμά λαχανικά, φρέσκα φρούτα, άπαχη πρωτεΐνη και υγιεινά λιπαρά.
Εμείς λατρεύουμε να πειραματιζόμαστε με ωμές τροφές και φρέσκα μυρωδικά για άρωμα!

4. Φάε τις ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ σου!

Όλοι ξέρουμε πως χρειαζόμαστε πρωτεΐνες για την επανόρθωση των μυών, τις χρειαζόμαστε όμως και για να εξισορροπούμε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, να μας ενισχύουν το επίπεδο ενεργητικότητας και να αντιμετωπίζουμε τις λιγούρες! Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις είναι να μην καταναλώνεις αρκετές θρεπτικές τροφές στη διάρκεια της ημέρας και μετά να πεινάς το βράδυ.
Το να παίρνεις αρκετές πρωτεΐνες, ειδικά με το πρωινό σου, θα σε βοηθήσει να ελέγχεις καλύτερα τις λιγούρες στην πορεία της ημέρας.

5. Πιες!

Το να διατηρείς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο είναι απόλυτα στοιχειώδες. Μετά από τα ταξιδάκια, τις δεκάδες δραστηριότητες και πιθανώς μερικά εορταστικά κοκτέιλ, το σώμα σου είναι αφυδατωμένο. Κυριολεκτικά δεν μπορεί να λειτουργήσει και αυτό μειώνει το μεταβολισμό σου.

  • Έχε ένα μπουκαλάκι νερό μαζί σου όπου πηγαίνεις και πίνε γουλιές στη διάρκεια της ημέρας.
  • Για να κρατάς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο χρειάζεσαι περίπου 1,5 λίτρο νερό τη μέρα.
  • Το να πίνεις αρκετό νερό σε βοηθά επίσης να αντιμετωπίζεις τις λιγούρες για γλυκές τροφές που γίνονται πιο έντονες μέσα στην ημέρα.
  • Δοκίμασε να προσθέσεις αγγούρι ή δυόσμο ή κάποιο φρούτο στο νερό σου για μία επιπλέον δροσερή γεύση.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …