Τρίτη , Οκτώβριος 16 2018
Home / Δίαιτα / Τυριά ωφέλημα για την υγεία!

Τυριά ωφέλημα για την υγεία!

Το τυρί έχει μεγάλη θρεπτική αξία ως τροφή (πρωτεΐνες, ασβέστιο, βιταμίνες), είναι εύπεπτο και εύγευστο.  Σε συνδυασμό με αμυλούχα (μακαρόνια, ρύζι, πατάτες, ψωμί) είναι πολύ χρήσιμο διατροφικά.

Κατσικίσιο τυρί

Τριάντα γραμμάρια από αυτό το κρεμώδες τυρί περιέχουν 76 θερμίδες και 6 γραμμ. λιπαρά (4 γραμμ. κορεσμένα), καθώς και 5 γραμμ. χορταστικές πρωτεΐνες. Είναι, επίσης, καλή πηγή χαλκού, ο οποίος ενισχύει το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Αντικατάστησε, λοιπόν, τη μαγιονέζα και άλειψε κατσικίσιο τυρί στα σάντουιτς.

Παρμεζάνα

Με 111 θερμίδες ανά μερίδα, μοιάζει με κραιπάλη, όμως η παρμεζάνα περιέχει επίσης πολλά απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία: 30 γραμμ. μόνο περιέχουν την ίδια ποσότητα ασβεστίου με ένα ποτήρι γάλα καθώς και 10 γραμμ. πρωτεΐνες  περισσότερες από την αντίστοιχη ποσότητα κοτόπουλου. Τρίψ’ την και πασπάλισέ τη σε πράσινες σαλάτες για να δώσεις γεύση.

Τσένταρ

Είναι εύκολο να το ζεστάνεις αυτό το κίτρινο τυρί: αποκτά κολλώδη όχι λιπαρή υφή όταν ζεσταίνεται και έχει 6% περισσότερο ασβέστιο από το κίτρινο τυρί τύπου γκούντα. Το πικάντικο τσένταρ προσθέτει γεύση σε φαγητά όπως τα τάκος και τα μπιφτέκια λαχανικών.

loading...

Ρικότα

Καλά τα νέα για τους μακαρονάδες! Ακόμη και η πλήρης ρικότα είναι ένα “θαύμα” χαμηλό σε θερμίδες: περιέχει μόλις 49 θερμίδες και 4 γραμμ. λιπαρά (2 γραμμ. κορεσμένα) ανά 30 γραμμ. και έχει τη μικρότερη περιεκτικότητα θερμίδων από όλα τα τυριά. Για ένα λαχταριστό πιάτο, ανακάτεψε ρικότα με ζυμαρικά και φρέσκα μυρωδικά ή πρόσθεσέ τη σε σάλτσα ντομάτας.

Προβολόνε

Αυτό το γλυκό, σφιχτό τυρί είναι αρκετά «ευπροσάρμοστο» ώστε να ταιριάζει με τα περισσότερα αλλαντικά. Μία φέτα παρέχει το 21% των ημερήσιων αναγκών σου σε ασβέστιο, καθώς και φώσφορο και σελήνιο, που ενισχύουν τα οστά. Περιέχει 100 θερμίδες και 7 γραμμ. λιπαρά (5 γραμμ. κορεσμένα)

Μοτσαρέλα

Πάρε το 22% του ασβεστίου που χρειάζεσαι την ημέρα με μόνο μία μερίδα από αυτό το πλούσιο τυρί. Η μοτσαρέλα περιέχει 85 θερμίδες και 6 γραμμ. λιπαρά (4 γραμμ. κορεσμένα) ανά 30 γραμμάρια. Είναι ιδανική επιλογή για ομελέτες, επειδή δε «σκεπάζει» την ήπια γεύση του αβγού και συνδυάζεται με τα περισσότερα λαχανικά.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …