Σάββατο , Ιούλιος 21 2018
Home / Δίαιτα / Τροφές που κόβουν την όρεξη και αδυνατίζουν!!!

Τροφές που κόβουν την όρεξη και αδυνατίζουν!!!

Ιδού οι τροφές που αδυνατίζουν και σου κόβουν την όρεξη: Μία τροφή θεωρείται υδρόφιλη, όταν γεμίζει με νερό και έπειτα γεμίζει και εσένα,  ικανοποιώντας την πείνα σου. Αν θέλεις λοιπόν να χάσεις κιλά, πρέπει να προσπαθήσεις  να προσθέσεις και κάποιες διαλυτές φυτικές ίνες στη διατροφή σου.

Οι υδρόφιλες ίνες διαλύονται και σχηματίζουν μία μορφή ζελέ στα έντερά σου. Αυτό βοηθά στο να  διατηρούνται τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου σταθερά, γεγονός που σταματάει τις  λιγούρες και μας βοηθάει να νιώθουμε χορτασμένοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Επίσης, το να μένεις ενυδατωμένη βοηθάει και την πέψη. Διάλεξε λοιπόν να καταναλώσεις  κάποια από τις παρακάτω τροφές που αδυνατίζουν , όταν θα νιώσεις πάλι μία ακαταμάχητη λιγούρα:

Τροφές που μειώνουν την όρεξη και αδυνατίζουν

1. Οι σπόροι Chia

Οι σπόροι Chia μπορούν να απορροφήσουν μέχρι και 10 φορές το βάρος τους σε  νερό, γεγονός που σημαίνει ότι σε γεμίζουν. Επειδή δεν έχουν γεύση, μπορείς να τους  προσθέτεις πάνω στα αγαπημένα σου σνακ και στα γεύματα, χωρίς να διακινδυνεύεις  να αλλάξει η γεύση τους.

Οι σπόροι ακόμα βοηθούν στη διατήρηση των ηλεκτρολυτών,  που ενθαρρύνουν την ενυδάτωση και την αποτελεσματική απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών στον οργανισμό σου. Είναι και γεμάτοι με Ω-3 λιπαρά οξέα, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, σίδηρο, μαγνήσιο και ασβέστιο.

loading...

2. Τα αχλάδια

Τα αχλάδια περιέχουν πηκτίνη, η οποία απορροφά πολύ νερό. Γι’ αυτό βοηθούν σημαντικά την πέψη, χαμηλώνουν τη χοληστερίνη και ρυθμίζουν την απορρόφηση των σακχάρων στον οργανισμό σου. Μην ξεχνάς να τα τρως με τη φλούδα τους, καθώς αυτή περιέχει την αντιοξειδωτική κερκετίνη.

3. Το κριθάρι

Αυτό το δημητριακό, το οποίο επίσης απορροφά μεγάλη ποσότητα νερού, έχει μία πεντανόστιμη γεύση και υφή ζυμαρικού. Μπορείς να το προσθέσεις σε σαλάτες, σούπες ή να το χρησιμοποιήσεις για να αντικαταστήσεις το ρύζι σαν συνοδευτικό σε άλλα πιάτα.

4. Τα φύκια νόρι (nori)

Τα αποξηραμένα φύκια νόρι χρησιμοποιούνται για να τυλίξουμε το σούσι. Αποτελούνται από 35% φυτικές ίνες, οι περισσότερες από τις οποίες είναι υδρόφιλες. Πωλούνται σε λεπτές, επίπεδες φέτες, σαν φύλλα, και μπορείς να τα βρεις σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα ή μέσω ίντερνετ.

5. Τα ρεβίθια

Πλούσια σε φυτικές ίνες, τα ρεβίθια θα σε κρατήσουν χορτάτη για ώρες. Μπορείς να δοκιμάσεις να φτιάξεις μία πάστα με ψητά ρεβίθια και να τα απλώσεις σε φρυγανιά σαν σνακ.

6. Οι μπάμιες

Είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και περιέχουν λίγες θερμίδες, καθώς μία κούπα μόνο έχει 36  θερμίδες. Οι περισσότεροι τις αποφεύγουν επειδή έχουν γλοιώδη υφή, αλλά σε κρατούν  χορτασμένη και δεν αξίζει να μην τους δώσεις μία ευκαιρία ακόμα. Επίσης, είναι πλούσιες  σε βιταμίνες C, Α, και Β6, φυλλικό οξύ, ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο και μαγνήσιο.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …