Τετάρτη , Αύγουστος 15 2018
Home / Διατροφή / Τροφές που αδυνατίζουν αποδεδειγμένα!

Τροφές που αδυνατίζουν αποδεδειγμένα!

Βαρεθήκαμε με το χειμώνα, βαρεθήκαμε με τις σούπες, βαρεθήκαμε με το γιαούρτι χωρίς λιπαρά. Ιδού οι καλοκαιρινές τροφές που μας ανοίγουν μεν την όρεξη αλλά κλείνουν το φερμουάρ, χάρη στις αδυνατιστικές τους ιδιότητες.

Γκρέιπφρουτ

Έρευνες έχουν δείξει πως οι χημικές ιδιότητες στο γκρέιπφρουτ, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα ινσουλίνης ενισχύοντας το αδυνάτισμα και βελτιώνοντας το μεταβολισμό. Επιπρόσθετα, το γκρέιπφρουτ είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, C, φυτικών ινών και καλίου.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β , η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην αποδέσμευση ενέργειας από υδατάνθρακες και το μαγνήσιο, που σε βοηθούν στο να αποφύγεις τις λιγούρες για κάτι γλυκό. Ταυτόχρονα, το ανοιξιάτικο μπρόκολο είναι σπουδαία πηγή σε συνένζυμο Q10, το οποίο αυξάνει το μεταβολισμό.

Παντζάρια:

Μία κούπα παντζάρια, σου προσφέρει το 30% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας φυλλικού οξέος, αλλά και βιταμίνης Β, η οποία λείπει από τις περισσότερες διατροφές. Η Βιταμίνη Β, δίνει στο σώμα την ενέργεια που χρειάζεται, ειδικά αν ασκείσαι.

Σπανάκι:

Το σπανάκι της άνοιξης έχει ιδιαίτερη γεύση και με 10 θερμίδες ανά κούπα, θα σε χορτάσει με νερό, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, βιταμίνες Κ και Α, μεταλλικά στοιχεία όπως μαγνήσιο, κάλιο και σίδηρος.

Μπάμιες

loading...

Οι φυτικές ίνες στις μπάμιες, λειτουργούν ως καύσιμο για τα καλά βακτήρια του εντέρου, που συνδέονται με τον μεταβολισμό του καλού λίπους. Επιπρόσθετα, οι φυτικές ίνες βοηθούν στην λιποδιαλυτών τοξινών και λίπους έξω από το σώμα αλλά και στη διατήρηση της καλής κυκλοφορίας του σακχάρου, που είναι σημαντικό για την απώλεια βάρους.

Καρότα:

Τα καρότα προσφέρουν γλυκιά γεύση χωρίς θερμίδες και βοηθούν στην κάμψη της λιγούρας για γλυκό.

Αγγούρι

Έρχονται φρέσκα αργά την άνοιξη, όμως τα αγγούρια αποτελούν υπέροχη επιλογή για σνακ, αφού είναι φυσικά διουρητικά.

Τα κρεμμύδια:

Τα κρεμμύδια της άνοιξης είναι πιο γλυκά και περιέχουν χρώμιο, το οποίο όπως δείχνουν μερικές μελέτες μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σωματικού λίπους και να βελτιώσει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης. Τα κρεμμύδια περιέχουν έλαια και ανόργανα συστατικά που βοηθούν στην καύση των αποθεμάτων λίπους και την επιτάχυνση του μεταβολισμού. Χάρη στην θερμιδογόνο δράση τους, τα κρεμμύδια σε βοηθούν να κάψεις έξτρα θερμίδες.

 

Κεράσια:

Τα κεράσια αποτελούν ιδανικό σνακ με λίγες θερμίδες ενώ τα συστατικά που περιέχουν, προωθούν την αποτοξίνωση, είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά και βοηθούν στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών που επιταχύνουν τη γήρανση και επιβραδύνουν το αδυνάτισμα.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …