Σάββατο , Αύγουστος 24 2019
Home / Διατροφή & Υγεία / Το πρόγραμμα 3 ημερών για να το ξεπεράσεις τη πείνα…

Το πρόγραμμα 3 ημερών για να το ξεπεράσεις τη πείνα…

Mια ψυχολόγος και ειδικός στη διατροφή ισχυρίζεται πως έχει ανακαλύψει τους “συναισθηματικούς πυροδοτητές” που οδηγούν στο φαγητό για ανακούφιση και τι μπορείς να κάνεις για να τους αποφύγεις.

Η Dr Jane McCartney υποστηρίζει πως είναι σημαντικό να προσδιορίσεις τα άγχη που σε στέλνουν κατευθείαν στο ψυγείο προτού προσπαθήσεις να χάσεις βάρος, αλλά μόλις τα καταφέρεις θα είναι πιο εύκολο να χάσεις τα περιττά κιλά.

«Πρώτα, πρέπει να προσδιορίσεις αν όντως τρως υπερβολικά, είτε αυτό είναι πατατάκια, είτε ντόνατς, είτε γλυκά είτε οτιδήποτε», εξηγεί η διατροφολόγος.

«Θα μπορούσε να είναι κάτι που συμβαίνει σποραδικά -για παράδειγμα, μπορεί να έχει γίνει κάτι με έναν συνάδελφο ή μπορεί να έχεις οικονομικά προβλήματα- ή θα μπορούσε να είναι κάτι πιο μακροπρόθεσμο όπως το να έχεις μια διαμάχη με έναν γείτονα ή προβλήματα με τους γονείς σου».

loading...

Είτε είναι ένας κακός γείτονας είτε ένας καυγάς με το άλλο σου μισό, σύμφωνα με τη Dr McCartney, είναι ουσιαστικό να αναγνωρίσεις πότε τρως για συναισθηματικούς λόγους και πότε επειδή πεινάς πραγματικά.

«Πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου: “Τρώω επειδή πεινάω ή μήπως τρώω χωρίς να πεινάω” λέει η Dr McCartney. ‘Αν όχι, τότε πρέπει να βρεις ένα κίνητρο ώστε να κάνεις κάτι γι’ αυτό. Αν όμως είσαι πραγματικά πεινασμένη, τότε φάε. Οι άνθρωποι καταλήγουν υπέρβαροι για συναισθηματικούς λόγους», αποκαλύπτει η Dr McCartney.

«Είναι ένα τεράστιο πρόβλημα και δεν αναγνωρίζεται πάντα. Οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την υπερφαγία ως το να φάνε μια πλάκα σοκολάτας για να ξεφύγουν για μια στιγμή απ’ όσα συμβαίνουν στη ζωή τους. Είναι ένας φαύλος κύκλος και πρέπει να βγεις από αυτόν».

 

 

 

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …