Σάββατο , Σεπτέμβριος 23 2017
Home / Δίαιτα / Το καλοκαίρι ήρθε, αλλά εσύ ακόμα δεν νιώθεις έτοιμη να φορέσεις κοντά μπλουζάκια που επιδεικνύουν τη κοιλιά σου!

Το καλοκαίρι ήρθε, αλλά εσύ ακόμα δεν νιώθεις έτοιμη να φορέσεις κοντά μπλουζάκια που επιδεικνύουν τη κοιλιά σου!

Η λέξη κλειδί είναι νερό. Προσπάθησε να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκαλάκι νερό για να παραμένεις ενυδατωμένη. Επίσης πιες ένα ποτήρι νερό πριν το φαγητό για να σε βοηθήσει να φας λιγότερο.

Αντικατάστησε το άσπρο ψωμί με μαύρο. Το μαύρο ψωμί έχει περισσότερες φυτικές ίνες και βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου. Επιπλέον δημιουργεί αίσθημα κορεσμού.

Μην τρως μόνο μία φορά την ημέρα. Είναι προτιμότερο να τρως πολλά μικρά γεύματα,αφού έτσι κρατάς τον μεταβολισμό σου σε εγρήγορση.

Μην βιάζεσαι. Τρώγε αργά. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο απολαμβάνεις το φαγητό σου αλλά θα έχεις και καλύτερη πέψη.

loading...

Κόψε το αλκοόλ. Και τα αναψυκτικά. Είναι γεμάτα περιττές θερμίδες που σε παχαίνουν χωρίς λόγο. Προτίμησε καλύτερα το πράσινο τσάι που θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος.

Προσπάθησε να κοιμάσαι 7-8 ώρες. Ο ανεπαρκής ύπνος επηρεάζει αρνητικά τον μεταβολισμό μας και μπορεί να αυξήσει σταδιακά το βάρος μας.

Ξεκίνα ποδήλατο. Το ποδήλατο είναι μια εύκολη λύση για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση. 30 λεπτά την ημέρα, είναι ό,τι πρέπει για να σφίξεις τους κοιλιακούς σου αλλά και όλο σου το σώμα.

 

Αξίζει να δείτε...

Υγιεινές και γρήγορες επιλογές για το πρωινό του παιδιού

Επειδή, όμως, το πρωί η έλλειψη χρόνου είναι ένα πρόβλημα που έχουν τόσο οι γονείς, ...