Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Δίαιτα / Τι να φάμε σήμερα…

Τι να φάμε σήμερα…

H Μεγάλη Εβδομάδα ολοκληρώνεται σιγά σιγά και για σήμερα Μεγάλη Πέμπτη προτείνουμε ένα λαδερό φαγητό της αρεσκείας σας π.χ. μπριάμ, φασολάκια, αγκινάρες κ.ά. ή γεμιστά. Συνδυάστε το με ψωμί ολικής ή σικάλεως. Επιλογή επαρκής σε ενέργεια και περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, που ποικίλλει ανάλογα με τα χρώματα των λαχανικών που θα χρησιμοποιήσετε.

Τι μπορείτε να φάτε για πρωινό;

Ψωμί ολικής ή σικάλεως με ταχίνι ή χαλβά και τσάι. Επιλογή πλούσια ενεργειακά, αλλά και σε ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, πολυακόρεστων λιπαρών και φυτικών ινών Φυσικό χυμό φρούτων με μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης ή κάποιο σπιτικό, νηστίσιμο κουλουράκι.

loading...

Διατροφικά χαρακτηριστικά της επιλογής αυτής η ενέργεια, οι βιταμίνες που παρέχει και ποικίλουν ανάλογα με τα φρούτα επιλογής και οι φυτικές ίνες Φυσικό χυμό φρούτων ή τσάι συνδυασμένα με φρυγανιές ή ψωμί (σικάλεως/ολικής) με μέλι ή μαρμελάδα και μαργαρίνη, με διατροφικά χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά της δεύτερης επιλογής (ενέργεια, βιταμίνες και φυτικές ίνες)

Τα σνακ της Μεγάλης Εβδομάδας Φρέσκα φρούτα ή το χυμό αυτών  ξηρά φρούτα συνδυασμένα με ξηρούς καρπούς Μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, παστέλι ή χαλβά, προς ικανοποίηση και της επιθυμίας για γλυκό!

Αξίζει να δείτε...

Προλαβαίνετε να χάσετε λίγα κιλά μέχρι τις γιορτές! Ιδού ο τρόπος

Μην ανησυχείτε. Δεν χρειάζεται ταλαιπωρηθείτε. Αρκεί να πάρετε την απόφαση και να βάλετε μερικούς ρεαλιστικούς ...