Δευτέρα , Αύγουστος 20 2018
Home / Διατροφική Αξία / Τι να διαλέξω: Μπάρα δημητριακών ή μπισκότο;
Delicious biscuits

Τι να διαλέξω: Μπάρα δημητριακών ή μπισκότο;

Ποιο να προτιμήσουμε όταν πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε επιλογή και γιατί;

Μπάρες δημητριακών και μπισκότα αποτελούν δύο μεγάλες κατηγορίες δημοφιλών τυποποιημένων γλυκισμάτων, τα οποία καταναλώνουμε συνήθως ως σνακ. Επειδή όμως ως επί το πλείστον πρόκειται για ενεργειακά πυκνά τρόφιμα, δεν πρέπει να τα τρώμε σε μεγάλη ποσότητα, ούτε πολύ συχνά. Κι όταν έχουμε δίλημμα επιλογής, είναι απαραίτητο να μελετάμε τα συστατικά και τις διατροφικές πληροφορίες ανά τεμάχιο προϊόντος, ώστε να καταλήξουμε σε εκείνο που ικανοποιεί πληρέστερα τα ποιοτικά μας κριτήρια (π.χ. χωρίς επιπρόσθετη ζάχαρη), τις διατροφικές μας ανάγκες (π.χ. με χαμηλές θερμίδες) και συγχρόνως τις γευστικές μας απαιτήσεις.

loading...

Ποιο από τα δύο;

Για να προσλάβουμε λιγότερες θερμίδες, είναι προτιμότερο να επιλέξουμε κάποιο απλό μπισκότο χωρίς γέμιση, π.χ. κλασικό στενόμακρο ή τύπου πτι μπερ ή τύπου digestive, με χαμηλή ενεργειακή αξία ανά τεμάχιο και χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, σάκχαρα, λιπαρά (ειδικά κορεσμένα) αλλά και σε αλάτι.

Αν όμως ξέρουμε ότι δεν πρόκειται να αρκεστούμε σε ένα και μόνο μπισκότο, τότε μια μικρού μεγέθους μπάρα, με υψηλό ποσοστό δημητριακών ολικής αλέσεως, αρκετές φυτικές ίνες, χαμηλά σάκχαρα και συγχρόνως χαμηλές θερμίδες, μπορεί να αποδειχθεί πιο χορταστική και τελικά πιο διαιτητική επιλογή.

Προσοχή! Η αγγλική έκφραση «digestive» δεν υποδηλώνει ότι το προϊόν έχει διατροφικά χαρακτηριστικά διευκόλυνσης της πέψης.

Αξίζει να δείτε...

Δείτε μερικές απορίες σχετικά με τα σνακ!

Τα τρώμε μεταξύ των γευμάτων για να μας «κρατήσουν». Ξέρουμε, όμως, να τα διαλέγουμε σωστά; …