Πέμπτη , Ιανουάριος 18 2018
Home / Δίαιτα / Τι να διαλέξω; Κλαμπ σάντουιτς ή ζυμαρικά;

Τι να διαλέξω; Κλαμπ σάντουιτς ή ζυμαρικά;

Ποιο να προτιμήσουμε όταν πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε επιλογή και γιατί;

Το κλασικό κλαμπ σάντουιτς, ειδικά όταν περιέχει πλήρη μαγιονέζα και συνοδεύεται από τηγανητές πατάτες, μας επιβαρύνει με πολλές θερμίδες, κυρίως από λιπαρά. Ακόμα όμως και στην περίπτωση που επιλέξουμε μια κάπως πιο διαιτητική παραλλαγή του, πάλι θα προσλάβουμε αρκετές θερμίδες από ένα τρόφιμο παρασκευασμένο σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, το οποίο ούτε θα μας προσφέρει ποιοτικά θρεπτικά συστατικά ούτε θα μας χορτάσει επαρκώς.

Αντίθετα, όλα τα είδη ζυμαρικών αποτελούν καθόλα υγιεινά τρόφιμα και, παρότι διαθέτουν μεγάλη περιεκτικότητα σε αμυλούχους υδατάνθρακες, δεν είναι διόλου παχυντικά, διότι έχουν γενικά χαμηλά λιπαρά, εφόσον βεβαίως μαγειρευτούν σωστά, φαγωθούν σκέτα ή συνοδευτούν από τα κατάλληλα υλικά και καταναλωθούν σε λογική ποσότητα ατομικής μερίδας (περίπου 1 φλιτζάνι βρασμένα). Εάν μάλιστα προτιμήσουμε ζυμαρικά ολικής αλέσεως, τα οποία έχουν περισσότερες φυτικές ίνες και μέτριο γλυκαιμικό δείκτη, αφενός θα χορτάσουμε πληρέστερα, αφετέρου το σάκχαρο του αίματος θα ανεβεί πιο αργά και σταδιακά, επομένως δεν θα μας δημιουργηθεί γρήγορα ξανά αίσθημα πείνας, ενώ, επίσης, θα έχουμε ενέργεια για πιο πολλή ώρα.

loading...
Μέση ενεργειακή αξία
Ζυμαρικά με… Θερμίδες
4 τυριά 560
Κιμά και τριμμένο τυρί 521
Κρέμα γάλακτος, ζαμπόν και τυρί 790
Με τριμμένο τυρί χαμηλών λιπαρών 365
Σάλτσα ντομάτας 252
Σάλτσα ντομάτας και τριμμένο τυρί 426
Σάλτσα πέστο 334
Χωρίς προσθήκες υλικών, σκέτα 189
Κλαμπ σάντουιτς με… Θερμίδες
Τυρί, γαλοπούλα, μπέικον, ντομάτα, μαρούλι 306
Τυρί, ζαμπόν, μαρούλι, κέτσαπ, μουστάρδα 500
Τυρί, ζαμπόν, μπέικον, πατάτες, μαγιονέζα 880

Η ετυμηγορία: Χωρίς κανέναν ενδοιασμό και καμία αμφιβολία, επιλέγουμε ζυμαρικά! 

Αξίζει να δείτε...

Πως ωφελεί η εχινάτσια την υγεία μας!

Η Βόρεια Αμερική είναι η γη καταγωγής αυτού του φυτού που χρησιμοποιούσαν οι ινδιάνοι Sioux ...