Σάββατο , Οκτώβριος 20 2018
Home / Δίαιτα / Τι να αποφεύγεις να καταναλώνεις για πρωινό!

Τι να αποφεύγεις να καταναλώνεις για πρωινό!

Μπορεί ο τρόπος που ξεκινάς τη μέρα σου να φταίει για τα παραπάνω κιλά σου ή την ενέργεια που δεν έχεις. Το πρωινό γεύμα αποτελεί βασικό γεύμα της ημέρας για τη διατήρηση ενός σωστού βάρους αλλά και της υγεία μας.Έτσι λοιπόν τα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουμε να καταναλώνουμε για πρωινό είναι τα παρακάτω: 

Τυροπιτοειδή

Τυρόπιτες, λουκανικόπιτες, καλτσόνε. Πρόκειται για σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι για να είναι πιο νόστιμα και με μεγάλη δόση λιπαρών και κορεσμένου λίπους. Έχουν, επίσης, πολλές θερμίδες. Σε μερικές περιπτώσεις φτάνουν και τις 600 θερμίδες, όσες έχει και ένα μεγάλο κομμάτι μουσακά.

Κρουασάν

Τα κρουασάν δεν έχουν μόνο υψηλή περιεκότητα σε αλάτι και κορεσμένα λιπαρά, όπως οι σφολιάτες. Έχουν και πολλή ζάχαρη. Όσον αφορά τις θερμίδες, μπορεί να φτάσουν και τις 400. Δεν είναι λίγο για ένα πρωινό που δε σε χορταίνει!

Ένα ποτήρι γάλα

 Το να πίνεις γάλα κάθε μέρα είναι πολύ σημαντικό. Όμως, προσοχή, ένα ποτήρι γάλα το πρωί χωρίς τίποτα παρέα, δε μπορεί παρά να σε κάνει να πεινάσεις γρήγορα. Ναι σε ένα ποτήρι γάλα, αν είναι μέρος ενός πλήρους πρωινού.

Φρούτο

Το φρούτο το πρωί πρέπει να συνδυάζεται με το κατάλληλο δεκατιανό, αλλιώς τα επίπεδα της πείνας αυξάνονται και μένεις εκτεθειμένη σε τσιμπολόγημα μέσα στη μέρα. Τα φρούτα καλό είναι να κλείνουν ένα πρωινό, είτε με τη μορφή φρουτοσαλάτας είτε ολόκληρα.

Μπάρες από τον φούρνο

loading...

Προσοχή στις μπάρες δημητριακών που μπορεί να λιγουρεύεσαι το πρωί στο φούρνο. Δε ξέρεις την ακριβή σύσταση τους και μπορεί για παράδειγμα μια μπάρα βρώμης να φτάνει και τις 300 θερμίδες, επειδή περιέχει σιρόπι γλυκόζης ή σφενδάμου. Μετά από λίγο θα αρχίσεις να πεινάς!

Κρύα πίτσα

Οποιοδήποτε φαγητό είναι σε κρύα θερμοκρασία, μας χορταίνει πολύ λιγότερο από ό,τι αν ήταν ζεστό. Οι γευστικοί κάλυκες της γλώσσας ανιχνεύουν καλύτερα τις τροφές και τα θρεπτικά συστατικά όταν το τρόφιμο είναι ζεστό ή χλιαρό. Έτσι, αν φας τα δύο κομμάτια πίτσας που περίσσεψαν από το βράδυ, για πρωινό, θα νιώσεις ότι έχεις φάει ελάχιστα και στη διάρκεια της ημέρας μάλλον θα το ρίξεις στο τσιμπολόγημα.

Έτοιμα κέικ

Στα έτοιμα κέικ, υπάρχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και συνήθως εξίσου μεγάλες ποσότητες κορεσμένου λίπους. Αν το συνδυάσεις με γάλα, βελτιώνεται το επίπεδο κορεσμού, αλλά σκέτο δεν είναι καθόλου καλή ιδέα.

Κουλούρι Θεσσαλονίκης

Μπορεί να σε χορταίνει για λίγο, αλλά ένα κουλούρι δεν είναι καθόλου αρκετό για πρωινό. Είναι από μόνο του ανίσχυρο να σου δώσει όλα όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις την ημέρα σου. Αν σου αρέσει, συνδύασε το με λίγο τυρί, γιαούρτι ή γάλα.

Καφές

Ένας καφές δεν είναι πρωινό. Ωστόσο, αν συνηθίζεις να πίνεις σπίτι για να ανοίξει το μάτι και στο γραφείο τρως, είσαι μια χαρά. Πρωινό είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας και μπορείς να το απολαύσεις έως και 2 ώρες αφότου έχεις σηκωθεί από το κρεβάτι χωρίς να στερηθείς τα οφέλη του.

Στο πόδι

Ότι και να επιλέξεις για πρωινό, πρέπει να δώσεις λίγο χρόνο στον οργανισμό σου να απολαύσει τη διαδικασία και όχι να φας βιαστικά. Και αυτό γιατί, ο χρόνος που αφιερώνουμε στο γεύμα, μας βοηθάει να χορτάσουμε περισσότερο. Είναι θέμα εγκεφάλου.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …