Σάββατο , Οκτώβριος 20 2018
Home / Βιταμίνες / Τι κοινό έχουν η υγεία και η ομορφιά σας; Η απάντηση βρίσκεται στο «Πυρίτιο»!

Τι κοινό έχουν η υγεία και η ομορφιά σας; Η απάντηση βρίσκεται στο «Πυρίτιο»!

Τι κοινό έχουν η υγεία και  η ομορφιά σας;  Ένα συστατικό που είναι ο νούμερο ένα σύμμαχός μας για γερά μαλλιά, νύχια και δέρμα αλλά και οστά. Το πυρίτιο.

Το πυρίτιο είναι το δεύτερο πιο άφθονο στοιχείο στον πλανήτη (το οξυγόνο είναι το πρώτο). Είναι απαραίτητο για τον σχηματισμό του κολλαγόνου για τα οστά και τους συνδετικούς ιστούς, για υγιή νύχια, δέρμα και μαλλιά, και για την απορρόφηση ασβεστίου στα πρώτα στάδια του σχηματισμού των οστών. Χρειάζεται για τη διατήρηση ελαστικών αρτηριών και παίζει έναν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη της καρδιαγγειακής ασθένειας.

Από το εμβρυακό ακόμα στάδιο, το ανθρώπινο σώμα έχει πολύ μεγάλες συγκεντρώσεις πυριτίου, λόγω του ρόλου του μετάλλου αυτού στο σχηματισμό των ιστών, συμπεριλαμβανομένων των οστών, των συνδέσμων, των χόνδρων, των αιμοφόρων αγγείων, και των σκελετικών δομών, όπως τα δόντια.

Οφέλη

1.Γερά Οστά

Το πυρίτιο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των οστών και τη διατήρηση της φυσιολογικής οστικής δομής. Κι αυτό επειδή διευκολύνει τον εμπλουτισμό τους με ασβέστιο και μέταλλα. Αυτό σημαίνει ότι ο οργανισμός μας αδυνατεί να χρησιμοποιήσει και να αφομοιώσει το ασβέστιο χωρίς την παρουσία του. Αυτή του η ιδιότητα το κάνει και άκρως απαραίτητο για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης. Επίσης είναι απαραίτητο για την καλύτερη και γρηγορότερη επούλωση καταγμάτων, θλάσεων και τραυματισμένων τενόντων και συνδέσμων ενώ προλαμβάνει τον εκφυλισμό των μεσοσπονδύλιων δίσκων.

2.Ενάντια Στην Γήρανση

Το πυρίτιο έχει τον πρώτο λόγο και στην ομορφιά μας αφού είναι ένας  από τους σημαντικότερους παράγοντες κατά της γήρανσης. Αυτό το καταφέρνει διατηρώντας το κολλαγόνο (βασικό δομικό στοιχείο των κυττάρων μας ), του οποίου αποτελεί σημαντικό συστατικό, σε υψηλά επίπεδα. Καθώς τα χρόνια περνούν το κολλαγόνο φθείρεται και χάνει τη φυσιολογική ελαστικότητά του, οδηγώντας σε χαλάρωση της επιδερμίδας, εξασθενημένα μαλλιά και εύθραυστα νύχια. Η επαρκής πρόσληψη πυριτίου όμως αποτρέπει τα παραπάνω   συμβάλλοντας στην ελαστικότητα και ανθεκτικότητα της επιδερμίδας, την ανάπτυξη πυκνών και λαμπερών μαλλιών και τη διατήρηση δυνατών νυχιών.

3.Ευεξία και Ανανέωση

loading...

Το πυρίτιο προωθεί την εσωτερική ευεξία και ανακουφίζει το αίσθημα της ανασφάλειας, και της κόπωσης. Κάνει το άτομο πιο σταθερό και ανοιχτό σε νέες εμπειρίες, ενώ το βοηθά να εναρμονιστεί με τον εαυτό του και το περιβάλλον. Μια σύγχρονη διατροφή με βάση το λευκό ψωμί, την επεξεργασμένη ζάχαρη, τα φρούτα και τα λαχανικά που καταναλώνονται χωρίς φλούδα , είναι φτωχή σε πυρίτιο.  Η συνολική ποσότητα πυριτίου μειώνεται προοδευτικά με την ηλικία. Η απορρόφηση του πυριτίου είναι μεγαλύτερη με την παρουσία ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου, μαγγανίου και βόριου. Στην κρυσταλλοθεραπεία χρησιμοποιείται σε άμεση επαφή με το σώμα, ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Απαιτήσεις

Η ημερήσια απαίτηση υπολογίζεται σε 40 grστοιχειακού πυριτίου. Υπό ιδανικές συνθήκες μπορεί να προωθήσει την καλύτερη υγεία γι’ αυτό και θεωρείται ένα από τα πιο χρήσιμα διατροφικά συμπληρώματα. Έρευνες έχουν δείξει ότι ή ημερήσια ανάγκη για να διατηρηθεί το επίπεδο του πυριτίου στο σώμα στο σωστό επίπεδο είναι αρκετά υψηλό (15-25 mgστοιχειακού πυριτίου ανά ημέρα και μέχρι 40 mg σε αποζημίωση (αναδιοργάνωση κολλαγόνου).

Ανεπάρκεια

Ο ασθενής που εμφανίζει έλλειψη πυριτίου νιώθει τόσο άσχημα, που νομίζει πως θα πεθάνει. Δεν μπορεί να αντέξει τον θόρυβο και όταν αισθάνεται κούραση αδυνατεί να συγκεντρωθεί. Πότε κοιμάται βαθιά και πότε έχει αυπνίες, όταν προσπαθεί να μιλήσει σε κάποιον κουράζετε γρήγορα, αισθάνεται συνέχεια πως κάποια ασθένεια κατατρώει τον οργανισμό του. Χαρακτηριστικό σημάδι της έλλειψης πυριτίου είναι ότι ο ασθενής κλονίζεται και παραπατά πότε δεξιά πότε αριστερά. Αν νιώθετε εξαντλημένοι και καταπονημένοι, καταφύγετε σε τροφές πλούσιες σε πυρίτιο. Το πυρίτιο χαρίζει δύναμη και τονώνει τα νεύρα και τον εγκέφαλο. Χωρίς όμως κάποια σωματική δραστηριότητα και άσκηση το πυρίτιο δεν απορροφάται ούτε αφομοιώνεται από τον οργανισμό.Το πυρίτιο θέλει κίνηση.

Διατροφικές Πηγές

Το πυρίτιο είναι ένα συστατικό που υπάρχει στο έδαφος και κατά συνέπεια σε αρκετά από τα τρόφιμα που παράγονται από αυτό, όπως τα δημητριακά, τα λαχανικά κ.λπ. Καλές πηγές πυριτίου είναι οι σπόροι δημητριακών, όπως η βρώμη, το κριθάρι, το σιτάρι κ.λπ., τα φρούτα και τα γογγύλια. Όμως η επεξεργασία των τροφίμων μπορεί να μειώσει τα επίπεδά του έως και 98%, ενώ συχνά δεν απορροφάται από τον ανθρώπινο οργανισμό.

Εάν θέλετε λοιπόν να αυξήσετε τα επίπεδα πυριτίου στο σώμα σας, ξεχάστε τα λίπη, το άμυλο και τα σάκχαρα. Προτιμήστε τη βρώμη και το χυλό βρώμης. Τροφές πλούσιες σε πυρίτιο είναι τα φασόλια, τα αγγούρια (με τη φλούδα), τα παντζάρια, οι πιπεριές (κόκκινες, πράσινες, κίτρινες), οι πατάτες, ο αρακάς, το alfalfa (τριφύλλι), το καστανό ρύζι, το πίτουρο ρυζιού καθώς και η μπύρα.

Θυμηθείτε να καταναλώνετε τις τροφές αυτές ωμές, ώστε να επωφεληθείτε άμεσα από τα θρεπτικά συστατικά τους.

Αξίζει να δείτε...

Δείτε μερικές απορίες σχετικά με τα σνακ!

Τα τρώμε μεταξύ των γευμάτων για να μας «κρατήσουν». Ξέρουμε, όμως, να τα διαλέγουμε σωστά; …