Τετάρτη , Δεκέμβριος 13 2017
Home / Δίαιτα / Τι κέρδισα σε 3 εβδομάδες Dukan Diet γιατί τη σταματάω και τι θα κρατήσω από αυτήν

Τι κέρδισα σε 3 εβδομάδες Dukan Diet γιατί τη σταματάω και τι θα κρατήσω από αυτήν

Ίσως να γνωρίζετε τη Dukan Diet ίσως κι όχι, αν και το πιθανότερο είναι να την έχει κάνει κάποιος γνωστός σας. Όπως και να έχει μπορείτε να διαβάσετε τη δική μου άποψη.

Από τις αρχές Αυγούστου ακολουθώ τη δίαιτα Dukan και μετά από 3 εβδομάδες αποφάσισα να κλείσω τον κύκλο της ή τουλάχιστον να τον μισοκλείσω. Άλλωστε αυτό που ήθελα να πετύχω το πέτυχα και τώρα μπορώ να περάσω σε μια διαφορετική διατροφή, πιο ισορροπημένη.

Όταν λέω ότι πέτυχα αυτό που ήθελα δεν εννοώ ότι έχασα όσα κιλά χρειαζόταν να χάσω, έχω πολύ δρόμο ακόμα, πέτυχα όμως άλλα πράγματα που ήθελα. Εξαρχής άλλωστε την ξεκίνησα με συγκεκριμένο σκοπό και σε αυτές τις 3 εβδομάδες διάβασα πάρα πολύ σχετικά με τη συγκεκριμένη δίαιτα, παρόλο που δεν αγόρασα τα βιβλία της. Δε νομίζω άλλωστε ότι χρειάζεται να αγοράσεις τα βιβλία, στο ίντερνετ γίνεται χαμός από πληροφορίες σχετικά με αυτή τη δίαιτα.Dukan Diet 2

 

Μόνο προσοχή σε περίπτωση που την ξεκινήσετε στην πρώτη φάση, καλύτερα να κάνετε μια απλή εγγραφή στο επίσημο site για να προσθέσετε τα στοιχεία σας και να σας βγάλει πόσες μέρες πρέπει να κρατήσετε την πρώτη φάση. Ο μίστερ Dukan συχνά την αναθεωρεί και κάτι 10ήμερα σκέτης πρωτείνης για την πρώτη φάση δεν ισχύουν πλέον. Προσωπικά πιστεύω ότι 3-4 μέρες είναι αρκετές για όλους όσα κιλά κι αν θέλουν να χάσουν. Ας δούμε όμως  τι κέρδισα, γιατί τη σταματάω και τι θα κρατήσω από τη Dukan Diet.

loading...

Τι κέρδισα λοιπόν με τη δίαιτα Dukan

  • Καταρχήν έχασα 5 κιλά
  • Δε πείνασα ποτέ, ποτέ όμως
  • Εκλεισε το στομάχι μου και τρώω λίγο
  • Ανακάλυψα διάφορες συνταγές και αυτοσχεδίασα αρκετά
  • Έμαθα να τρώω πράγματα που δεν είχα ξαναφάει ποτέ
  • Συνήθισα να τρώω γιαούρτι με διάφορους τρόπους ενώ μέχρι τώρα το τιμούσα μόνο αν ήταν τζατζίκι
  • Το παλεύω με το γάλα που έπινα μόνο στον καφέ
  • Αρχισα να εκτιμώ περισσότερο τις πρωτείνες και να προσέχω τους υδατάνθρακες
  • Συνήθισα να περπατάω μισή ώρα κάθε μέρα
  • Εκοψα το κάπνισμα εύκολα χωρίς τάσεις λαιμαργίας και τσιμπολογήματος
  • Μπήκα σε μια ροή  εύκολα

Γιατί σταματάω τη δίαιτα Dukan

  • Κακά τα ψέμματα, δεν τη θεωρώ ότι πιο υγιεινό, ίσως είναι οκ αν έχεις να χάσεις 5-10 κιλά αλλά εγώ που θέλω να χάσω πολύ περισσότερα δεν θεωρώ λογικό να κάνω κάνα χρόνο να φάω φρούτο, ψωμί ή λάδι
  • Το οτι δε πεινάς ποτέ έχει ένα αρνητικό, τρως λιγότερο από όσο χρειάζεται ο οργανισμός σου. Παρότι δε χρειάζεται να μετράς θερμίδες εγώ το έκανα και παρατήρησα ότι με το ζόρι έφτανα στις 950-1000 θερμίδες τη μέρα.  Είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να συγκεντρώσεις θερμίδες με τις επιτρεπόμενες τροφές. Μάλιστα παρατηρώντας διάφορες κοπελιές που την ακολουθούν και ανέφεραν τι τρώνε, έβλεπα περιπτώσεις που δε ξεπερνούσαν τις 500-600 θερμίδες ημερησίως. Με μια κονσέρβα τόνο και ενα γιαουρτάκι 2%, θερμίδες δε μαζεύεις, ξέχνα το.
  • Το οτι τρως λιγότερο από όσο χρειάζεται ο οργανισμός σου έχει ως αποτέλεσμα να μπεις σε φάση λιμοκτονίας και να σε διαολοστείλει ο μεταβολισμός σου. Τζάμπα καίει η λάμπα ένα πράμα, γιατί κρατάει πισινές.
  • Αρχισα να περπατάω πολύ περισσότερο, και χρειάζομαι λίγους υδατάνθρακες παραπάνω.
  • Θεωρώ ότι είναι μαλακία να μπορώ να πιώ μισό λίτρο γάλα 1,5% που μεταφράζεται σε 230 θερμίδες, 7.5γρ λιπαρά, 23,5γρ υδατάνθρακες και 16.5 γρ πρωτείνες και να μη μπορώ να φάω 50γρ τυρί 12% που μεταφράζεται σε 97.5 θερμίδες, 6γρ λιπαρά, 0.35γρ υδατάνθρακες και 10.5γρ πρωτείνες (προϊόντα Όλυμπος και τα δύο). Μαθηματικά ξέρω και μισώ το γάλα. Και όχι δεν είναι θέμα χημείας αυτό, είναι θέμα μαθηματικών καθαρά.

Τι θα κρατήσω από τη δίαιτα Dukan

  • Φυσικά θα κρατήσω όλα τα θετικά της ξεκινώντας από τα πίτουρα, το λιναρόσπορο και όλα όσα μπορείς να κάνεις με αυτά
  • Θα παρατηρώ περισσότερο τους υδατάνθρακες, φυσικά δε θα τους κρατάω στα 40-50 γρ όπως είδα ότι συμβαίνει με τη Dukan αλλά θα προσέχω να μην ανεβαίνουν και πάρα πολύ
  • Θα διατηρώ 1-2 μέρες πρωτείνης την εβδομάδα
  • Θα φροντίζω τα λαχανικά μου και γενικά τους υδατάνθρακες να τους τρώω ως το μεσημέρι για να μπορώ να τους κάψω στο υπόλοιπο της μέρας
  • Τα γλυκά και τα σνακ, έχει άπειρα για να δοκιμάσεις
  • Και φυσικά το περπάτημα που πλέον το έχω αυξήσει στα 5Κ κάθε βράδυ.

Και τελικά;

Γενικά θεωρώ ότι έχει πάρα πολλά καλά στοιχεία να σου διδάξει αν τη μελετήσεις ώστε να εισάγεις κάποια από αυτά στην καθημερινότητα σου. Γι΄αυτό άλλωστε κατά καιρούς θα βάζω μερικές συνταγές σύμφωνα με τα πρότυπα της Dukan.

Δε πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο αν σκοπεύεις να την κάνεις για πολλούς μήνες, αλλά μπορεί να σου δώσει ένα γερό πουσάρισμα για να ξεκινήσεις εύκολα και δυναμικά και να μεταβείς μετά σε ένα πιο υγιεινό πρόγραμμα διατροφής και άσκησης που μοιάζει περισσότερο με τις 2 τελευταίες φάσεις της Dukan Diet, που έχουν σκοπό τη συντήρηση και τη διατήρηση βάρους και στις οποίες συνεχίζεις να χάνεις βάρος αλλά πιο αργά ή κάτι ανάμεσα σε όλες τις φάσεις.

Αξίζει να δείτε...

Ιδέες για πρωινά χωρίς ζάχαρη!!

Θέλετε να χάσετε μερικά παραπανίσια κιλά και να νιώθετε λιγότερο κουρασμένες; Η λύση είναι απλή. ...