Δευτέρα , Οκτώβριος 23 2017
Home / Δίαιτα / Τι κάνουμε όταν έχουμε να φάμε εκτός σπιτιού;

Τι κάνουμε όταν έχουμε να φάμε εκτός σπιτιού;

Για ξεκίνημα: Όποιο εστιατόριο ή ταβέρνα κι αν επιλέξετε, ξεκινήστε το γεύμα σας με μια ποικιλία από σαλάτες διαφορετικών χρωμάτων, οι οποίες θα σας χορτάσουν περισσότερο και θα σας προσφέρουν τις βιταμίνες, τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και τις φυτικές ίνες που τονώνουν την υγεία. Προτιμήστε σαλάτες όσο γίνεται πιο απλές, χωρίς πολλά αλλαντικά, τυριά, sauce, κρουτόν και ζυμαρικά. Ζητήστε να σας φέρουν το λάδι ή τη σος ξεχωριστά για να προσθέσετε μόνοι σας όση ποσότητα χρειάζεται, χωρίς να το παρακάνετε.

Από ορεκτικά προτιμήστε ιδανικά όσα είναι βραστά ή ψητά. Τα ψητά λαχανικά, όπως κολοκυθάκια, μελιτζάνες, πιπεριές και μανιτάρια με ξύδι μπαλσάμικο αποτελούν επίσης καλή ιδέα για ορεκτικό αλλά και για σαλάτα. 5-6 κομμάτια από αυτά είναι χορταστικά και αποδίδουν λιγότερες από 50 θερμίδες.

Αν σας αρέσουν τα τηγανητά, αρκεστείτε σε μια μικρή ποσότητα π.χ. 2-3 κομμάτια καλαμαράκια.

Ως κυρίως πιάτο επιλέξτε κάποιο κοτόπουλο ή μπριζόλα ή ψαρονέφρι ή σουβλάκι στη σχάρα, που να συνοδεύεται ιδανικά με πατάτες φούρνου ή ρύζι, αντί για τηγανιτές πατάτες. Οι τηγανητές πατάτες δεν είναι απαγορευτικές, προσπαθήστε μόνο, αν τις προτιμήσετε, να αρκεστείτε σε μια μικρή ποσότητα (περίπου 10-15 sticks). Μία άλλη πολύ καλή επιλογή αποτελούν τα ψητά ψάρια και τα θαλασσινά. Ζητήστε να μη σας βάλουν λάδι αλλά διάφορα μπαχαρικά. Για επιπλέον γεύση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μπόλικο λεμόνι.

Αν συνοδεύετε το φαγητό σας με ψωμί, αρκεστείτε στη μία φέτα. Επιλέξτε μαύρο ψωμί, αν είναι διαθέσιμο.
Αν επιλέξετε ζυμαρικά επιλέξτε κάποια με λαχανικά ή θαλασσινά. Αποφύγετε την κρέμα γάλακτος και προτιμήστε απλή σάλτσα ντομάτας ή σάλτσα pesto. Συνοδέψτε με σαλάτα και αρκεστείτε στη μισή μακαρονάδα αν η μερίδα είναι μεγάλη. Αποφύγετε να καταναλώσετε ψωμί.

Για τους λάτρεις της πίτσας, διαλέξτε πίτσα με λαχανικά και λεπτή ζύμη και περιοριστείτε στα 3-4 κομμάτια. Αν επιλέξετε πίτσα με αλλαντικό, προτιμήστε ζαμπόν ή γαλοπούλα και αποφύγετε το μπέικον και το σαλάμι. Συνοδέψτε την πίτσα με σαλάτα (χωρίς σάλτσα, αλλά με λίγο ελαιόλαδο). Αν θέλετε αναψυκτικό, επιλέξτε αναψυκτικό light για να μην αυξήσετε κι άλλο τις θερμίδες του γεύματός σας.

loading...

Αν πίνετε αλκοόλ μαζί με το φαγητό, φροντίστε να μην ξεπερνάτε τα 1-2 ποτήρια την ημέρα. Για επιδόρπιο επιλέξτε φρούτα ή γιαούρτι με φρούτο ή γλυκό κουταλιού ή αν θέλετε οπωσδήποτε γλυκό μοιραστείτε το με τους φίλους σας.

Σνακ για την παραλία

Το καλοκαίρι περνάμε, επίσης, πολλές ώρες στην παραλία. Τι θα μπορούσατε λοιπόν να καταναλώσετε για να καταπολεμήσετε την πείνα σας στην παραλία ενώ παράλληλα να χαρίσετε στο σώμα σας ενέργεια και θρεπτικά συστατικά από σνακ και μικρογεύματα καλής ποιότητας;

Οι παρακάτω εύκολες προτάσεις θα καλύψουν όλες τις προϋποθέσεις για σωστή οργάνωση της διατροφής στην παραλία.

1. Σε πλαστικά σακουλάκια ανακατέψτε διάφορους ξηρούς καρπούς με σταφίδες, ξερά φρούτα και δημητριακά. Οι ξηροί καρποί να είναι ανάλατοι διότι το αλάτι θα εντείνει τη δίψα που προκαλείται ούτως ή άλλως από τη ζέστη. Οι μερίδες που θα δημιουργήσετε με τα σακουλάκια βοηθούν ώστε να μην παρασυρθείτε τσιμπολογώντας μεγάλες ποσότητες.
2. Φρέσκα φρούτα: αποτελούν το πιο υγιεινό σνακ που θα μπορούσατε να επιλέξετε, τα οποία εκτός από την ενέργεια που προσφέρουν, ταυτόχρονα ενυδατώνουν το σώμα.
3. Ωμά λαχανικά: εκτός του ότι είναι πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και χαμηλά σε θερμίδες, είναι πολύ δροσιστικά και ενυδατικά. Δοκιμάστε σέλερυ σε sticks, καρότο, χρωματιστές πιπεριές, αγγούρι σε sticks, ντοματάκια.
4. Ράβδοι τυριού χαμηλών λιπαρών, στρογγυλά τυράκια ή τυρί κομμένα σε κύβους, είναι καλές επιλογές για την παραλία. Μπορείτε για επιπλέον γεύση να συνδυάσετε το τυρί σας με λίγα κριτσινάκια ή με κομμάτια φρούτων.
5. Popcorn με αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς και δημητριακά:Ανακατέψτε σπιτικό popcorn με αποξηραμένα cranberries, ανάλατα αμύγδαλα και δημητριακά της αρεσκείας σας.
6. Από το μπαρ της παραλίας επιλέξτε φρουτοσαλάτες, γιαούρτι, δροσιστικά μιξ φρούτων ή απλά τοστ με γαλοπούλα και κασέρι – όλα πολύ καλές επιλογές.

ΑΣΚΗΘΕΙΤΕ!

Σας προτείνω μερικούς ευχάριστους τρόπους για να κάψετε θερμίδες στην παραλία: Παίξτε beach volley, παίξτε Frisbee, περπατήστε στην άμμο, μαζέψτε κοχύλια, παίξτε ρακέτες, κάντε κανό, ποδήλατο θαλάσσης, θαλάσσιο σκι!

Αξίζει να δείτε...

Μπορεί κάτι ελαφρύ να με χορτάσει;

Φυσικά και μπορεί, αρκεί να κάνεις τις σωστές επιλογές! Για την ακρίβεια, αυτό είναι το ...