Πέμπτη , Ιανουάριος 18 2018
Home / Δίαιτα / Τι είναι λοιπόν οι λεγόμενες χημικές δίαιτες?

Τι είναι λοιπόν οι λεγόμενες χημικές δίαιτες?

Σίγουρα έχετε ακούσει για τις χημικές δίαιτες, δηλαδή δίαιτες που δεν έχουν αυστηρό περιορισμό στις θερμίδες και τις ποσότητες τροφών, αλλά απαγορεύουν συγκεκριμένους συνδυασμούς τροφίμων.

Οι χημικές δίαιτες υπόσχονται την απώλεια πολλών κιλών σε μικρό χρονικό διάστημα (μέχρι και  20 κιλά μέσα σε ένα μήνα!)  με τη δημιουργία συνδυασμών τροφών που προκαλούν χημική αντίδραση, αυξάνοντας παράλληλα τον μεταβολισμό και την λιποδιάλυση. Βασίζεται στην κατανάλωση πολύ κρέατος και λαχανικών, βρασμένων και σερβιρισμένων με πιπέρι, αλάτι, λάδι, λεμόνι ή ξύδι και σκόρδο. αφού ο σκοπός της είναι να καθαρίσει τον οργανισμό από το περιττό λίπος. Οι ποσότητες που μπορείτε να καταναλώσετε είναι απεριόριστες, αλλά δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να φάτε υδατάνθρακες. Ακόμα και μια μπουκιά υδατάνθρακα, δηλαδή ψωμιού, ζυμαρικού κλπ μπλοκάρει τελείως τον οργανισμό και σταματάει την καύση του λίπους, κάτι που θα οδηγήσει στην αποτυχία της δίαιτας.

Πόσο  ασφαλής είναι;

Οι χημικές δίαιτες θέλουν μεγάλη προσοχή. Μπορεί να είναι εύκολες και να δίνουν γρήγορα αποτελέσματα, αλλά αν γίνουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα μπορεί να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Γι’ αυτό το λόγο συνίσταται να γίνονται με προσοχή και σύνεση.

Τι πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε μια χημική δίαιτα;

Επειδή το συγκεκριμένο είδος δίαιτας βασίζεται στην χημική εξισορρόπηση των τροφών δεν μπορείτε να αντικαταστήσετε κάτι με κάτι άλλο. Όσες τροφές αναφέρονται στο μενού πρέπει να καταναλώνονται είτε σας αρέσουν είτε όχι. Αυτός είναι και ένας λόγος που δεν μπορούν όλοι να ακολουθήσουν μια χημική δίαιτα. Αν όμως την ακολουθήσουν, θα καταφέρουν να χάσουν γρήγορα αρκετά κιλά.

Τι επιτρέπεται να καταναλώνετε όταν κάνετε μια χημική δίαιτα

Άφθονο κρέας όλων των ειδών, μαγειρεμένο με κάθε τρόπο εκτός από παναριστό. Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να φάτε μοσχαρίσιο, βοδινό, χοιρινό, αρνί, κοτόπουλο, γαλοπούλα, πάπια, χήνα, κουνέλι και συκώτι. Όπως επίσης καπνιστά κρέατα και όλα τα λουκάνικα εκτός από τα τύπου Φρανκφούρτης.

  • Ψάρια όλων των ειδών, ανοιχτής θαλάσσης, αλλά και γλυκού νερού, όπως επίσης και κονσέρβες ψαριών σε λάδι ή νερό και όχι όσες περιέχουν και λαχανικά.
  • Θαλασσινά κάθε λογής εκτός από μύδια και στρείδια, τα οποία μπορούν να καταναλωθούν με την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνουν τα 100 γραμμάρια ημερησίως.
  • Λαχανικά όλων των ειδών, όπως για παράδειγμα μπρόκολο, κουνουπίδι, λαχανάκια Βρυξελλών, σπαράγγια, αγκινάρες, βλίτα, σπανάκι, πράσο, λάχανο, μαρούλι, ρόκα, ντομάτα, αγγούρι, πιπεριές φρέσκες ή ψητές, μελιτζάνες, καρότο, σέλινο, παντζάρι και κρεμμύδι.
  • Αυγά μαγειρεμένα με κάθε τρόπο.

Τι απαγορεύετε να τρώτε

loading...
  • Όλες τις αμυλούχες τροφές, αλλά και κάποια γαλακτοκομικά και κάποια όσπρια. Συγκεκριμένα απαγορεύονται τροφές όπως ψωμί, αλεύρι, γαλέτα, πατάτες, ρύζι, φασόλια, φακές, φασολάκια, καλαμπόκι, αρακάς, λουκάνικα Φρανκφούρτης, ξηρούς καρπούς, γιαούρτι, γάλα, τυροκομικά, κρέμα γάλακτος, σοκολάτα, γλυκά και παγωτό.
  • Απαγορεύονται επίσης τα φρούτα εκτός από το λεμόνι.

Τι μπορείτε να πίνετε και τι όχι:

Μπορείτε να πίνετε νερό, καφέ και τσάι, χωρίς ζάχαρη, αλλά με ζαχαρίνη, ενώ δεν πρέπει να πίνετε καθόλου αναψυκτικά και χυμούς, εκτός από φρεσκοστυμένο λεμόνι.

Τι πρέπει να προσέξετε μόλις ξεκινήσετε την χημική δίαιτα

1. Από την πρώτη κιόλας μέρα που θα ξεκινήσετε το διατροφικό αυτό πλάνο θα πρέπει να φροντίσετε να παίρνετε καθημερινά ή έστω μέρα παρά μέρα μια πολυβιταμίνη.

2. Η δίαιτα μπορεί να διαρκέσει λιγότερο από 1 μήνα, αν χάσετε τα κιλά που επιθυμείτε, αλλά δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ξεπεράσει τον 1,5 μήνα, διότι μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας.

3. Συνοδεύετε πάντα το φαγητό σας με σαλάτα.

4. Μην αποφεύγετε τις εξόδους για φαγητό. Απλά παραγγείλτε κρέας ή ψάρι και ζητήστε να μην βάλουν την γαρνιτούρα, έτσι ώστε να μην μπείτε στον πειρασμό να την φάτε.

Ένα ενδεικτικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα χημικής δίαιτας:

Για πρωινό φάτε:

– 3 μέρες αυγό σε όποια μορφή θέλετε, είτε ομελέτα, είτε βραστό, ή ποσέ.
– 3 μέρες κοτόπουλο βραστό, για να είναι πιο ελαφρύ και πιο μαλακό. Διατηρήστε το στο ψυγείο.
– 1 μέρα ντομάτα ή αγγούρι
– Καφέ με ζαχαρίνη ή στέβια

Για δεκατιανό φάτε:

Ντομάτα, αγγούρι, κοτόπουλο, ένα ασπράδι ή οτιδήποτε άλλο επιτρέπει η δίαιτα. Προσοχή όμως, μια από αυτές τις επιλογές. Και βέβαια δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραλείψετε το δεκατιανό.

Για γεύμα και δείπνο φάτε:

– 1 μέρα καλαμάκια χοιρινά με σαλάτα
– 1 μέρα τόνο με σαλάτα
– 2 μέρες κοτόπουλο, μαγειρεμένο με όποιον τρόπο θέλετε, συνοδευόμενο με ότι επιτρέπεται στην δίαιτα
– 2 μέρες μπιφτέκια χωρίς ψωμί ή φρυγανιά στο μείγμα τους με σαλάτα. Μπορείτε αν θέλετε να αντικαταστήσετε το ψωμί με τριμμένο καρότο
– 1 μέρα κρέας σε όποια μορφή θέλετε. Ψητό, βραστό, λεμονάτο, κοκκινιστό

Αξίζει να σημειωθεί πως οι ποσότητες του φαγητού σας είναι απεριόριστες και μπορείτε να το συνδυάσετε με οτιδήποτε θέλετε, αρκεί να επιτρέπεται στην δίαιτα σας. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήστε όσα μπαχαρικά και λάδι θέλετε.

Για απογευματινό φάτε:

Μια από τις επιλογές του δεκατιανού ή έναν καφέ σκέτο ή με ζαχαρίνη – στέβια.

Μην ξεχνάτε να πίνετε τουλάχιστον 1-2 λίτρα νερού ημερησίως!

Τέλος, να σημειωθεί πως μπορεί να είναι εφικτό να χάσει κάποιος κιλά εύκολα και γρήγορα, το δύσκολο όμως είναι να τα διατηρήσει. Γι΄ αυτόν τον λόγο, μετά την απώλεια βάρους που θέλετε να επιτύχετε, χρειάζεται και μια περίοδος συντήρησης.

Αξίζει να δείτε...

Πως ωφελεί η εχινάτσια την υγεία μας!

Η Βόρεια Αμερική είναι η γη καταγωγής αυτού του φυτού που χρησιμοποιούσαν οι ινδιάνοι Sioux ...