Παρασκευή , Σεπτέμβριος 22 2017
Home / Διατροφή / Τι αλκοολούχα ποτά να καταναλώνουμε και πώς να αποφύγουμε το hangover;

Τι αλκοολούχα ποτά να καταναλώνουμε και πώς να αποφύγουμε το hangover;

Οι γυναίκες μεθούν πιο εύκολα σε σχέση με τους άνδρες;

Δυστυχώς, ναι, είναι η απάντηση και αυτό οφείλεται στο ότι οι γυναίκες αφενός έχουν λιγότερο μυϊκό ιστό σε σχέση με τους άνδρες με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερη συγκέντρωση αλκοόλης στο αίμα τους και αφετέρου οι γυναίκες διαθέτουν χαμηλότερες συγκεντρώσεις του ενζύμου της αλκοολικής αφυδρογονάσης, με τη βοήθεια του οποίου μετατρέπεται η αλκοόλη σε ακεταλδεύδη, και μεταβολίζουν το αλκοόλ με βραδύτερο ρυθμό από ότι οι άνδρες.

Ποια αλκοολούχα ποτά να προτιμήσουμε;

Καλό θα ήταν να προτιμηθούν ποτά τα οποία έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλη όπως το λευκό ή το κόκκινο κρασί και η μπύρα. Επίσης, το κόκκινο κρασί επειδή περιέχει ρεσβερατρόλη, ανθοκυάνες, κατεχίνες και επικατεχίνες, που είναι πολυφαινόλες και αποτελούν φυσικά αντιοξειδωτικά, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης των καρδιαγγειακών ασθενειών και δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες των κυττάρων με αποτέλεσμα να θεωρείται πως έχει αντικαρκινική δράση. Όμως, τα υπερτασικά άτομα πρέπει να αποφεύγουν τη μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ. Επιπρόσθετα, προτιμήστε τα «καθαρά» αλκοολούχα ποτά όπως το τζιν και η βότκα, που δεν θα έχουν προσμίξεις με μεθανόλη ή άλλες τοξικές ουσίες. Αποφύγετε να καταναλώσετε τα αλκοολούχα με αναψυκτικά γιατί το CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) που περιέχεται στα αναψυκτικά αυξάνει την απορρόφηση της αλκοόλης και ακόμη ένας λόγος είναι ότι τα ποτά γλυκαίνουν και μπορούμε να τα καταναλώσουμε πολύ πιο εύκολα. Επίσης, αποφύγετε τα σκούρα ποτά γιατί έχουν προσμίξεις με χρωστικές ουσίες. Προτιμήστε να συνοδεύσετε το ποτό σας με αγγούρι και καρότα αντί για ξηρούς καρπούς, αν θέλετε να περιορίσετε λίγο τις θερμίδες και παράλληλα να καταναλώνετε νερό.

loading...

Πώς να αποφύγουμε το «οδυνηρό» hangover την επόμενη μέρα;

Η ουσία που μας προκαλεί τα συμπτώματα του hangover είναι η ακεταλδεύδη, που προκύπτει από το μεταβολισμό της αιθυλικής αλκοόλης και επιφέρει άμεσα δυσμενείς επιπτώσεις στα μεταβολικά συστήματα του οργανισμού λόγω της τοξικότητας της. Γι’ αυτό πριν από την βραδινή σας έξοδο προτιμήστε να καταναλώσετε ένα ποτήρι πλήρες γάλα ή ένα μικρό γεύμα γιατί το «γεμάτο» στομάχι δυσχεραίνει την απορρόφηση της αλκοόλης. Πριν την κατάκλιση, καταναλώστε γιαούρτι με μέλι ή γλυκό του κουταλιού και άφθονο νερό, ενώ, την επόμενη μέρα φροντίστε να έχετε ένα πρωινό με ψωμί και μέλι και συνοδεύστε το με καφέ ή τσάι. Ο καφές και το τσάι απομακρύνουν τις αρνητικές επιδράσεις του αλκοόλ ενώ το μέλι ενισχύει το ρυθμό απομάκρυνσης της αλκοόλης και έχει αντιοξειδωτική ιδιότητα και το ψωμί μας προσδίδει κάλιο και νάτριο και συμβάλλει περαιτέρω στο να ανταπεξέλθει ο οργανισμός μας στα κατάλοιπα της μέθης. Ωστόσο, θα πρέπει να αποφεύγεται η υπερκατανάλωση του μελιού μετά το αλκοόλ γιατί αυξάνονται τα τριγλυκερίδια και η αρτηριακή πίεση.

Αξίζει να δείτε...

Πρωινό εβδομαδιαίο για το πιαιδί μου στο νηπιαγωγείο

Αυτό και αν είναι πρόβλημα. Όλα καλά μέχρι τον παιδικό σταθμό. Τα ζόρια όμως έρχονται ...