Κυριακή , Φεβρουάριος 18 2018
Home / Διατροφή / Τα top3 επεξεργασμένα τρόφιμα που κάνουν καλό στην υγεία μας!

Τα top3 επεξεργασμένα τρόφιμα που κάνουν καλό στην υγεία μας!

Αν νομίζετε πως όλες οι επεξεργασμένες τροφές κάνουν κακό, ήρθε η ώρα να αλλάξετε γνώμη. Οι ειδικοί ξεχωρίζουν κάποιες που όχι μόνο δεν τις κατατάσσουν στις ανθυγιεινές αλλά μας τις συστήνουν ως καλές για την υγεία μας.

Κατεψυγμένα λαχανικά 

Μην σας πτοήσει το σακουλάκι! «Τα κατεψυγμένα λαχανικά έχουν υποστεί ελάχιστη επεξεργασία, αλλά διατηρούν τα περισσότερα από τα θρεπτικά τους συστατικά” σχολιάζουν πολλοί διαιτολόγοι. Μπορεί μάλιστα να έχουν μεγαλύτερη θρεπτική αξία από τα φρέσκα επειδή έχουν συλλεχθεί και καταψυχθεί τη στιγμή που είναι στη διατροφική τους κορύφωση. Τα αποτελέσματα μελέτης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.), που συνέκρινε τη διατροφική ποιότητα νωπών (φρέσκων δύο ή περισσότερων ημερών) και κατεψυγμένων λαχανικών, επιβεβαιώνουν τα δεδομένα της διεθνούς βιβλιογραφίας. Αυτό σημαίνει ότι τα κατεψυγμένα λαχανικά φαίνεται να μην υστερούν διατροφικά σε σχέση με τα νωπά (δύο ή και περισσοτέρων ημερών) μετά τη συγκομιδή τους, με την προϋπόθεση ότι όλες οι διαδικασίες συγκομιδής, επεξεργασίας, ψύξης και συντήρησης υπό κατάψυξη έχουν γίνει σωστά. Η μόνη καλύτερη επιλογή των λαχανικών αυτών είναι το να έχετε δικό σας κήπο και να καταναλώνετε κατευθείαν φρεσκοκομμένα λαχανικά.

loading...

Σάλτσα ντομάτας

Κανονικά, οι έτοιμες σάλτσες δεν θα έμπαιναν στην ομάδα των καλών-για-τον-οργανισμό-μας τροφών. Ωστόσο η σάλτσα ντομάτας αποτελεί την εξαίρεση. Τα προϊόντα ντομάτας, όπως η σάλτσα, περιέχουν υψηλότερα επίπεδα του αντικαρκινικού συστατικού λυκοπενίου από τις φρέσκες ντομάτες. Για να κάνετε την πιο υγιεινή επιλογή διαβάστε προσεκτικά την ετικέτα και ψάξτε για τη λιγότερη προσθήκη ζάχαρης –για την ακρίβεια η ζάχαρη δεν θα πρέπει να είναι ένα από τα πρώτα τρία συστατικά που αναφέρονται- και νατρίου. Διαλέξτε σάλτσα με λιγότερα από 140 mg νάτριο ανά μερίδα.

Τουρσιά και ξινολάχανο 

Το λάχανο και τα άλλα λαχανικά τουρσί έχουν πολλά οφέλη για την υγεία μας, σύμφωνα με τους διατροφολόγους . Χάρη στη ζύμωση που έχουν υποστεί είναι μια πλούσια πηγή προβιοτικών που εξασφαλίζουν την υγεία του πεπτικού συστήματος. Είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες ενώ προσφέρουν βιταμίνη Α και C. Για το ξινολάχανο μάλιστα, μελέτες έχουν βρει πως μπορεί να διαθέτει ιδιότητες που προλαμβάνουν τον καρκίνο του μαστού.

Αξίζει να δείτε...

Αχλάδι και διατροφικά οφέλη!

Και γιατί πρέπει να τα βάλεις στην καθημερινή σου διατροφή Το αχλάδι είναι ένα από ...