Δευτέρα , Μάιος 21 2018
Home / Βιταμίνες / Τα TOP 10 τρόφιμα που περιέχουν τη βιταμίνη Β5!

Τα TOP 10 τρόφιμα που περιέχουν τη βιταμίνη Β5!

Πάσχετε από κόπωση, πονοκεφάλους, ναυτία, κατάθλιψη, έχετε άστατο ύπνο ή στομαχικά προβλήματα ; Ισως έχετε ανεπάρκεια στη Β5, η οποία μάλιστα θεωρείται και η βιταμίνη κατά του στρες.
Ονομάζεται και  παντοθενικό οξύ και είναι απαραίτητο για την παραγωγή ορμονών και υγιών ερυθρών αιμοσφαιρίων, για τη μετατροπή των υδατανθράκων και του λίπους σε ενέργεια, για τη βοήθεια στο σχηματισμό αντισωμάτων, ενώ παράλληλα φημίζεται πως ενισχύει την αντοχή.
Επίσης η Β5 ενισχύει την ανοσία, επιβραδύνει τη γήρανση, σταματά την φαλάκρα και το γκριζάρισμα των μαλλιών, βοηθά στην αρθρίτιδα, θεραπεύει τις αλλεργίες και βελτιώνει την αθλητική απόδοση.
Τα TOP 10 τρόφιμα που περιέχουν τη βιταμίνη Β5:
01. Μανιτάρια
02. Κουνουπίδι
03. Φράουλες
04. Καλαμπόκι
05. Ηλιόσποροι  – Ξηροί καρποί
06. Κρέας
07. Γαλακτοκομικά – Γάλα – Γιαούρτι
08. Συκώτι από κοτόπουλο
09. Αυγά
10. Σολομός

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή ...