Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Τα 8 πιο αποτελεσματικά tips για μια υγιεινή διατροφή!

Τα 8 πιο αποτελεσματικά tips για μια υγιεινή διατροφή!

1. Ακολούθησε μια υγιεινή διατροφή που θα συμπεριλαμβάνει όλες τις ομάδες τροφίμων, σύμφωνα με τις διατάξεις της Μεσογειακής διατροφής. Απόκλεισε τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη.

2. Προτίμησε προϊόντα χαμηλά σε ζάχαρη. Περιόρισε την κατανάλωση απλών, ραφιναρισμένων ζαχάρων από γλυκά, αναψυκτικά, χυμούς νέκταρ, μέλι και μαρμελάδες. Τα τρόφιμα αυτά θα πρέπει να εντάσσονται αραιά στη διατροφή σου.

3. Προτίμησε γαλακτοκομικά με 1-2% λιπαρά (γάλα, γιαούρτι κτλ.). Τα ολόπαχα προϊόντα είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά.

4. Απόφυγε τρόφιμα υψηλά σε αλάτι, όπως αλμυρά σνακ, ξηρούς καρπούς, παστά, αλλαντικά, αλμυρά τυριά και επεξεργασμένα τρόφιμα. Κατανάλωσε ψωμί και φρυγανιές χωρίς αλάτι.

loading...

5. Κατανάλωσε καθημερινά τουλάχιστον 5 μικρομερίδες από φρούτα και λαχανικά. Απόφυγε τους χυμούς (ακόμη και τους φρέσκους) και κατανάλωσε φρέσκα λαχανικά με κάθε γεύμα σου.

6. Το ελαιόλαδο πρέπει να είναι ο βασικός τύπος λίπους που καταναλώνεις στη δίαιτά σου. Απόφυγε την κατανάλωση σπορέλαιων, βουτύρου και κορεσμένων λιπαρών. Να τρως συχνά λιπαρά ψάρια, που είναι πηγές ωφέλιμων λιπαρών οξέων Ω3 λιπαρών.

7. Κατανάλωσε δημητριακά ολικής και τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες. Πηγές υδατανθράκων όπως η πατάτα, τα ζυμαρικά, το ρύζι, και τα όσπρια πρέπει να υπάρχουν στο διαιτολόγιό σου καθημερινά, μαγειρεμένα όμως με λίγο προστιθέμενο λίπος.

8. Περιόρισε την κατανάλωση του αλκοόλ στα 1-2 ποτήρια την ημέρα (20 γραμμάρια), ακολουθώντας τις συστάσεις του γιατρού σου.

Αξίζει να δείτε...

7 καρύδια την ημέρα τον γιατρό τον κάνουν πέρα!!

Τα καρύδια πρέπει να καταναλώνονται με προσοχή μόνο για το γεγονός ότι η μερίδα (που ...