Παρασκευή , Σεπτέμβριος 22 2017
Home / Διατροφή & Υγεία / Τα 6 πιο υγιεινά σνακ για τα παιδιά σας!

Τα 6 πιο υγιεινά σνακ για τα παιδιά σας!

Η σωστή διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία και την ανάπτυξη των παιδιών. Φροντίστε το παιδί σας να τρέφεται σωστά και εφοδιάστε το με τα κατάλληλα σνακ!

Το καλοκαίρι έχει έρθει για τα καλά και ένα από αυτά που μας προσφέρει είναι τα πολλά φρούτα που λατρεύουν μικροί και μεγάλοι! Οι φράουλες, τα βερύκοκα είναι μόνο μερικά από τα φρούτα που το μικρό σας θα λατρέψει! Εντάξτε τα στο καθημερινό του διατροφολόγιο και ετοιμάστε την πιο λαχταριστή φρουτοσαλάτα για το σχολείο!

Εκτός από τα φρέσκα φρούτα, πολλά οφέλη για την υγεία έχουν και τα αποξηραμένα! Ανάλογα με τα γούστα του παιδιού σας μπορείτε να βρείτε στο εμπόριο τα κατάλληλα αποξηραμένα φρούτα και κάθε μέρα πριν φύγει για το σχολείο να του βάλετε μερικά σε ένα σακουλάκι!

loading...

Πολλά παιδιά είναι λίγο επιφυλακτικά με τα λαχανικά και σίγουρα δεν είναι το αγαπημένο τους γεύμα. Πάρτε μερικές πιτούλες και παίξτε με τους συνδυασμούς λαχανικών και κάποιας σως που μπορείτε να φτιάξετε. Το γευστικό αποτέλεσμα θα το ικανοποιήσει το μικρό σας και θα πάρει δυνάμεις για όλη την ημέρα!

Φτιάξτε τοστάκια με γαλοπούλα και ψωμάκι ολικής άλεσης! Τα προϊόντα ολική άλεσης είναι πολύ ωφέλιμα για την υγεία και όσο νωρίτερα εξοικειωθεί το μικρό σας με αυτά, τόσο το καλύτερο!

Φτιάξτε χειροποίητες μπάρες δημητριακών με τα υλικά που αρέσουν στο παιδί σας. Οι συνταγές για νόστιμες και εύκολες μπάρες δημητριακών είναι άπειρες και παίζοντας με τα υλικά, θα βρείτε την κατάλληλη που θα λατρέψει το παιδί σας!

Οι ξηροί καρποί ως γνωστόν, προσφέρουν πολλά θετικά στοιχεία στον οργανισμό μας, πολλά παιδιά όμως δεν τους προτιμούν. Ανακατέψτε τα με φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, ή βρείτε τους ξηρούς καρπούς που προτιμάει και δώστε του μία μικρή ποσότητα για το σχολείο. Προσφέρουν ενέργεια και κάνουν καλό στο μεταβολισμό! Προσοχή στις αλλεργίες!

 

Αξίζει να δείτε...

Η βιταμίνες του ροδιού

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, Ε, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ...