Τρίτη , Οκτώβριος 17 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Τα οφέλη των σπόρων chia στην υγεία μας

Τα οφέλη των σπόρων chia στην υγεία μας

Οι σπόροι chia είναι πραγματικά θαυματουργοί. Πάμε να δούμε τα πιο σημαντικά οφέλη τους στην υγεία μας:

– Είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνη, α-λινολενικό οξύ, αμινοξέα, αντιοξειδωτικά, μαγνήσιο και φυτικές ίνες.
– Βοηθούν στη μείωση της LDL (κακής χοληστερόλης) και των τριγλυκεριδίων.
– Βοηθούν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, της καρδιάς και του νευρικού συστήματος γενικότερα.
– Συμβάλλουν στην ισορροπία των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.
– Βοηθούν στο αδυνάτισμα καθώς μέσω της κατανάλωσής τους προκαλείται έντονος κορεσμός και επομένως νιώθετε αίσθημα πληρότητας για περισσότερο διάστημα.
– Οι φυτικές ίνες που περιέχουν βοηθούν σημαντικά στην αντιμετώπιση του προβλήματος της δυσκοιλιότητας.
– Βοηθούν στη βελτίωση της αντοχής και της δύναμής σας. Η ενέργειά σας αυξάνεται και μαζί της και η διάθεσή σας.

loading...

 

Chia-Pudding PS 2 4cc6c

 

Για αυτούς και ακόμη περισσότερους λόγους θα πρέπει να τους βάλετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο. Πάμε να δούμε εναλλακτικές προτάσεις:
– Πασπαλίστε τους σπόρους chia στα δημητριακά, στη βρώμη ή και στο γιαούρτι σας
– Πασπαλίστε τους στην καθημερινή σας σαλάτα
– Προσθέστε τους σε dressings για σαλάτες ή στις σάλτσες σας για κρέατα και ζυμαρικά
– Προσθέστε δύο κουταλιές της σούπας στα smoothies ή στα πρωτεϊνικά shakes σας
– Προσθέστε τους στα όσπρια και στις σούπες για να πήξουν

Η γεύση τους είναι ήπια. Μπορείτε να προσθέσετε τους σπόρους όπου επιθυμείτε χωρίς κανένα άγχος! Η γεύση του φαγητού σας δεν πρόκειται να αλλάξει.

Αξίζει να δείτε...

Ζυμαρικά με φέτα

Συστατικά 180-200 γρ. νερό 3 αβγά αλάτι πιπέρι 1/4 κ.γ. μοσχοκάρυδο, τριμμένο 350 γρ. αλεύρι ...