Τετάρτη , Νοεμβρίου 22 2017
Home / Διατροφή / Τί μπορούμε να τρώμε μετά τον εμετό;

Τί μπορούμε να τρώμε μετά τον εμετό;

Πολλοί θέτουν το ερώτημα τι μπορούν να φάνε και να πιούνε μετά τον εμετό. Δείτε κάποιες χρηστικές πληροφορίες στο κείμενο που ακολουθεί.

loading...

Ξεκινήστε με:

  • Δοκιμάστε να πιείτε μία κουταλιά της σούπας νερό. Περιμένετε 30 λεπτά και εάν δεν κάνετε ξανά εμετό ή διάρροια, πιείτε 2 κουταλιές της σούπας νερό.
  • Συνεχίστε να αυξάνετε την ποσότητα του νερού κάθε 30 λεπτά για περίπου 3 ώρες και στη συνέχεια ξεκινήστε να λαμβάνετε διαυγή υγρά ή ηλεκτρολύτες (φακελάκια Almora).

Διαυγή υγρά είναι τα ακόλουθα:

  • Νερό
  • Ποτά που λαμβάνουν οι αθλητές (περιέχουν ηλεκτρολύτες αλλά και σάκχαρα, γιαυτό θα ήταν προτιμότερο να τα διαλύσετε με νερό σε αναλογία μισό-μισό)
  • Ζελέ
  • Τσάι
  • Ζωμός

Συνεχίστε με:

  • Συνεχίστε να καταναλώνετε διαυγή υγρά έως ότου νιώσετε ότι τα ανέχεστε καλά, δεν κάνετε εμετό και ξεκινάτε να νιώθετε πείνα.
  • Στη συνέχεια δοκιμάστε σταδιακά να καταναλώσετε στερεά τροφή (δίαιτα ανάρρωσης από εμετό).
  • Η ποσότητα της τροφής θα πρέπει να είναι στην αρχή μικρή και πολλές φορές (6-8) την ημέρα.
  • Επανέλθετε στην κανονική σας δίαιτα αμέσως μόλις νιώσετε ότι μπορείτε να την ανεχθείτε, αλλά όχι απότομα και βιαστικά.

 

Δίαιτα ανάρρωσης από τον εμετό: %ce%bc%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bd%ce%b1

  • Μπανάνα
  • Ρύζι
  • Χυμός μήλου
  • Φρυγανιά
  • Κομπόστα
  • Βραστά λαχανικά (καρότο, κολοκυθάκι, πουρέ πατάτας)
  • Κράκερς
  • Στεγνά δημητριακά (βρώμη)
  • Ζυμαρικά χωρίς σάλτσα
  • Βραστό φιλέτο κοτόπουλο

 

Αποφύγετε να φάτε ή να πιείτε για αρκετές ημέρες μετά τον εμετό τα παρακάτω:

  • Γάλα (κυρίως αγελαδινό)
  • Αλκοόλ
  • Πίτσα
  • Λιπαρά, τηγανητά, λαδερά, καυτερά / πικάντικα φαγητά
  • Ωμά φρούτα και λαχανικά
  • Σαλάτα

Προσοχή! Μην καταναλώνετε ασπιρίνη και μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα (Mesulid, Voltaren κλπ). Εάν πονάτε μπορείτε να πάρετε μικρή ποσότητα παρακεταμόλης (1-2 δισκία Depon, Panadol, Apotel).

Αξίζει να δείτε...

Πρωινό για όσους αθλούνται το πρωί

Αν προπονήστε νωρίς το πρωί, είναι πολύ πιθανό να μην θέλετε να πάρετε πλούσιο πρωινό ...