1. Δεν τρώτε μετά τις οχτώ το βράδυ.

Αν έχετε ακούσει ή διαβάσει ότι δεν πρέπει να τρώτε μετά τις 19:00 ή 20:00, προκειμένου να χάσετε βάρος, αυτό δεν είναι αλήθεια. Οι τροφές που καταναλώνετε το βράδυ δεν αποθηκεύονται αυτομάτως σε λίπος, όπως πιστεύανε παλαιότερα. Τι ώρα θα σταματήσετε να τρώτε δεν έχει σημασία, αλλά αυτό που μετράει είναι οι συνολικές θερμίδες που έχετε καταναλώσει. Αν είστε βραδινός τύπος και κοιμάστε στις δύο τα μεσάνυχτα, τότε είναι λογικό να καταναλώσετε το βραδινό πιο αργά, από κάποιον που κοιμάται στις δέκα το βράδυ. Επίσης, για να διευκολύνετε την πέψη, να τρώτε 3 ώρες πριν πέσετε για ύπνο.

2. Ακολουθείτε αυστηρές δίαιτες.

Μετά από μια περίοδο αναγκαστικής στέρησης, θέλετε να φάτε τα πάντα, με αποτέλεσμα να παίρνετε πίσω τα κιλά που χάσετε και μπορεί ακόμα περισσότερα. Εάν θέλετε να χάσετε βάρος και να διατηρήσετε αυτή την απώλεια, το κλειδί είναι η μετριοπάθεια. Να καταναλώνετε τα όλες τις ομάδες τροφίμων αλλά με μέτρο, ώστε να μη νιώθετε ότι στερήστε, αλλά και να μην ξεφεύγετε στις μερίδες.

loading...

3. Αποφεύγετε το λίπος.

Καταρχάς πρέπει να ξεδιαλύνετε στο μυαλό σας ότι δεν είναι όλα τα λιπαρά ίδια και ότι το λίπος είναι απαραίτητο για τον οργανισμό και μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Και φυσικά αναφέρομαι στα καλά λιπαρά οξέα που υπάρχουν στο ελαιόλαδο, στους ξηρούς καρπούς και στο αβοκάντο. Επίσης, ένα ακόμη λάθος που κάνετε είναι ότι διαλέγετε προϊόντα χωρίς λιπαρά και τα καταναλώνετε σε μεγάλες ποσότητες, χωρίς να γνωρίζετε ότι είναι πλούσια σε ζάχαρη και σας γεμίζουν με θερμίδες.

4. Παρακάμπτετε τα γεύματα.

Είναι αλήθεια ότι για να χάσετε βάρος, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα έλλειμμα θερμίδων. Και ενώ η μείωση των θερμίδων είναι η λύση, παρακάμπτοντας ολόκληρα γεύματα δεν είναι ο σωστός τρόπος για να χάσετε κιλά. Όταν πεινάτε πάρα πολύ το σώμα σας επιβραδύνει το μεταβολισμό και επίσης οδηγήστε σε υπερκατανάλωση τροφής. Ο καλύτερος τρόπος είναι να επισκεφτείτε έναν διατροφολόγο ώστε να φτιάξετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής.

5. Κάνετε μόνο άσκηση.

Η σωματική δραστηριότητα είναι σημαντική αν θέλετε να είστε υγιείς και να χάσετε κιλά, όμως δεν έχει αποτελέσματα από μόνη της. Αν νομίζετε ότι θα γυμναστείτε και μετά θα τρώτε ό,τι θέλετε τότε κάνετε λάθος. Για να αποκτήσετε το βάρος που επιθυμείτε πρέπει να συνδυάσετε άσκηση με υγιεινή διατροφή.