Πέμπτη , Οκτώβριος 19 2017
Home / Διατροφή / Τέλεια επιδερμίδα με φυσικό τρόπο

Τέλεια επιδερμίδα με φυσικό τρόπο

Κάθε γυναίκα θέλει να έχει την τέλεια επιδερμίδα και για να το πετύχει ακολουθεί διάφορες και συχνά πολύ ακριβές μεθόδους. Όμως, μερικές φορές υπάρχουν πιο απλοί και φυσικοί τρόποι. Πώς θα το πετύχετε; Αρκεί να βάλετε στην διατροφή σας κάποιες τροφές που βοηθούν το δέρμα. Ποιες είναι αυτές;

1. Κόκκινες πιπεριές

Είναι ένα νόστιμο λαχανικό, που μπορείτε να το απολαύσετε είτε ωμό είτε μαγειρεμένο. Μία κόκκινη πιπεριά περιέχει το 100% της ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης C που χρειάζεται ο οργανισμός, ενώ περιέχει και σημαντική ποσότητα διαιτητικών ινών και βιταμίνης B6. Είναι πλούσια και σε καροτενοειδή, που βοηθούν στην πρόληψη των ρυτίδων, στην καταπολέμηση της ακμής και στην αύξηση κυκλοφορίας του αίματος στο δέρμα, γεγονός που το κάνει να δείχνει πιο νεανικό.

2. Μαύρη σοκολάτα

Σίγουρα μπορείτε να την εντάξετε στην διατροφή σας. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, λιπαρά οξέα και φλαβανόλες, που βοηθούν το δέρμα να φαίνεται λαμπερό. Τα αντιοξειδωτικά συμβάλλουν στη μείωση της τραχύτητας του δέρματος, ενώ το προστατεύουν από την έκθεσή του στον ήλιο. Επιπλέον, το κακάο που περιέχει χαλαρώνει τις αρτηρίες και αυξάνει τη κυκλοφορία του αίματος, πράγμα που κάνει την επιδερμίδα πιο υγιή. Προσπαθήστε να αγοράζετε μαύρη σοκολάτα που περιέχει τουλάχιστον 80% κακάο, για να αποφύγετε το γάλα και τα πρόσθετα σάκχαρα.

3. Σολομός

Αποτελεί εξαιρετική τροφή για την καταπολέμηση του άγχους και της κατάθλιψης. Περιέχει  περισσότερες από τις καθημερινές ανάγκες του οργανισμού σε βιταμίνη D, που είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση της υγείας του εγκεφάλου, της καρδιάς, του παχέος εντέρου και  των οστών, ενώ βοηθά και στην πρόληψη κατά του καρκίνου του παχέος εντέρου, των καρδιακών παθήσεων και των ασθενειών των οστών. Επίσης, είναι πλούσιος σε Ω-3 λιπαρά οξέα, που είναι απαραίτητα για την καταπολέμηση των φλεγμονών, των ρυτίδων και της ακμής.

4. Λάδι καρύδας

Αποτελεί μία από τις πλουσιότερες πηγές κορεσμένου λίπους, που φτάνουν μέχρι το 90 τοις εκατό. Ακόμα, περιέχει λαουρικό οξύ, που κρατά μακριά τους ιούς, τις μολύνσεις, τις φλεγμονές και την ακμή, καθώς είναι ισχυρό αντιβακτηριακό και ιοκτόνο. Βοηθά πολύ την επιδερμίδα, αφού περιέχει λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε, στοιχεία που ενυδατώνουν το δέρμα και το κρατούν απαλό, χωρίς ρυτίδες.

5. Πράσινο τσάι

Όλοι ξέρουν ότι το πράσινο τσάι κάνει καλό, αφού περιέχει αντιοξειδωτικά και ένα μοναδικό αμινοξύ (L-theanine), που βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους και στη χαλάρωση του σώματος. Όταν, όμως, το τσάι είναι ζεστό, απελευθερώνει τις κατεχίνες, ένα είδος αντιοξειδωτικού, που αποδεδειγμένα έχει αντικαρκινικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Ακόμα, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης αρτηριακής πίεσης. Για καλύτερα αποτελέσματα πίνετε 3 ή περισσότερα φλιτζάνια κάθε μέρα.

loading...

6. Σπανάκι

Είναι μία υγιεινή και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τροφή. Μπορεί να μην σας αρέσει, όμως αποτελεί θαυμάσια πηγή σιδήρου, φυλλικού οξέος, χλωροφύλλης, βιταμίνης Ε, μαγνησίου, βιταμίνης Α, φυτικών ινών, πρωτεϊνών φυτικής προελεύσεως και βιταμίνης C. Λόγω των αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων των παραπάνω συστατικών, κάνει καλό στην επιδερμίδα σας, αφού καταπολεμούν όλα τα είδη προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίσει το δέρμα.

7. Σπόροι

Σπόροι κάνναβης, σπόροι ηλιάνθου, σπόροι κολοκύθας, σπόροι λιναριού και σπόροι chia: όλοι κάνουν πολύ καλό στο δέρμα σας. Ειδικά, οι σπόροι κολοκύθας και ηλιάνθου είναι πλούσιοι σε σελήνιο, βιταμίνη Ε, μαγνήσιο και πρωτεΐνη. Το σελήνιο και η πρωτεΐνη μπορούν να κρατήσουν μακριά τις ρυτίδες, η βιταμίνη Ε ενυδατώνει την επιδερμίδα, ενώ μαγνήσιο μειώνει τα επίπεδα του άγχους. Παράλληλα, τα λιπαρά οξέα Ω-3 που περιέχουν οι σπόροι λιναριού, chia και κάνναβης είναι ιδανικά για την καταπολέμηση της ακμής.

8. Σέλινο

Οι περισσότεροι υποτιμούν το λαχανικό αυτό, όμως περιέχει βιταμίνη Κ, που βοηθά στη σωστή κυκλοφορία του αίματος και στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Επίσης, μπορεί να μειώσει τα επίπεδα του άγχους, που χαλά το δέρμα, προκαλεί ημικρανίες και μπορεί να οδηγήσει ακόμα και στον καρκίνο. Περιέχει φυσικό νάτριο, κάλιο και νερό που συμβάλλουν στην αποφυγή της αφυδάτωσης, η οποία ευθύνεται για την ξηρότητα, τις ρυτίδες και το ξεφλούδισμα του δέρματος.

9. Παπάγια

Είναι ένα θαυμάσιο φρούτο, που έχει πολλά θρεπτικά οφέλη. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες (39 θερμίδες ανά 100gr.) και δεν περιέχει χοληστερόλη. Οι αντιοξειδωτικές θρεπτικές ουσίες που περιέχει, μαζί με τις βιταμίνες C και Ε συμβάλλουν στη μείωση των φλεγμονών και της ακμής, ενώ η βιταμίνη C προστατεύει επιπλέον το δέρμα σας από τις ακτίνες του ηλίου.

10. Καρότα

Δεν κάνουν καλό μόνο στα μάτια σας, αλλά και στην επιδερμίδα σας. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και βοηθούν στην πρόληψη της υπερπαραγωγής των κυττάρων στο εξωτερικό στρώμα του δέρματος, όπου το σμήγμα με τη βοήθεια των νεκρών κυττάρων φράζει τους πόρους. Παράλληλα, η βιταμίνη Α μειώνει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων του δέρματος.

Δεν χρειάζεται όλα τα παραπάνω να τα καταναλώνετε καθημερινά, αλλά όσα περισσότερα τόσο το καλύτερο. Προσπαθείτε να αποφεύγετε τις μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, το πρόχειρο φαγητό, τα λιπαρά τρανς και τους υδατάνθρακες, για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Αξίζει να δείτε...

Πένες φούρνου

Συστατικά 1 κ.σ. ελαιόλαδο 1 κρεμμύδι, ψιλοκομμένο 1 σκ. σκόρδο, ψιλοκομμένη 10 κλωνάρια θυμάρι, μόνο ...