Πέμπτη , Οκτώβριος 19 2017
Home / Διατροφή / Συνδυασμός κρέατος με φρούτα! Γιατί να το κάνετε;

Συνδυασμός κρέατος με φρούτα! Γιατί να το κάνετε;

Συνδύασε το κρέας με φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα. Το αποτέλεσμα είναι όχι μόνο εντυπωσιακό αλλά και άκρως ωφέλιμο για την υγεία.

 

Γιατί να τα συνδυάσετε;

Χοιρινό με δαμάσκηνα, κοτόπουλο με ξερά σύκα και σταφίδες ή μοσχάρι με δαμάσκηνα είναι μερικές από τις πολλές συνταγές που μπορείτε να δοκιμάσετε για τα εορταστικά σας γεύματα. Γιατί να το κάνετε;

  • Προσθέτοντας φρούτα, ενισχύετε σημαντικά τη θρεπτική αξία του πιάτου με πολύτιμα ιχνοστοιχεία και βιταμίνες.
  • Οι φυτικές ίνες των φρούτων αποτρέπουν ένα μέρος των λιπιδίων και της χοληστερόλης του κρέατος να απορροφηθεί, ενώ παράλληλα βοηθούν και στον κορεσμό.
  • Η προσθήκη των φρούτων μειώνει τη θερμιδική αξία σε σχέση με ένα αντίστοιχο πιάτο που περιέχει μόνο κρέας και σάλτσα. Άρα μην το φοβάστε θεωρώντας το πιο παχυντικό από ένα απλό λεμονάτο ή κοκκινιστό κρέας.
  • Η κατανάλωση ενός τέτοιου πιάτου μπορεί να μειώσει και την επιθυμία για επιδόρπιο, καθώς καλύπτει παράλληλα και την ανάγκη για γλυκιά γεύση. Και επειδή τα φρούτα έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη απελευθερώνουν τη γλυκόζη τους με πιο αργό ρυθμό κι έτσι δεν αυξάνουν γρήγορα το σάκχαρο του αίματος.

     

    loading...

    Τι φρούτα να χρησιμοποιήσω;

  • Δαμάσκηνα και σταφίδες θεωρούνται τα ξηρά φρούτα με την πιο ισχυρή αντιοξειδωτική δράση γι’ αυτό βάλτε τα πρώτα στη λίστα σας.
  • Τα ξερά σύκα από την άλλη είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες.
  • Τα κυδώνια τέλος είναι ένα φρούτο που είναι στην εποχή του και παράλληλα από τα λίγα φρέσκα φρούτα που συνδυάζονται εξαιρετικά με το κρέας.

     

    Χρήσιμες συμβουλές

  • Επιλέγετε κρέας χωρίς ορατό λίπος. Αποφεύγετε το γάλακτος, καθώς περιέχει πολύ κρυμμένο λίπος που  δεν μπορεί να αφαιρεθεί, παρά μόνο αν το προβράσετε. Αν προτιμήσετε πουλερικά, αφαιρέστε το δέρμα πριν τα μαγειρέψετε.
  • Μην προσθέτετε πολύ λίπος καθώς μπορεί να κρύβεται ακόμα και στα πιο άπαχα κομμάτια κρέατος. Προτιμάτε πάντα ελαιόλαδο και αποφεύγετε τη χρήση βουτύρου καθώς  επιβαρύνει το πιάτο με επιπλέον λιπαρά.S

Αξίζει να δείτε...

Πένες φούρνου

Συστατικά 1 κ.σ. ελαιόλαδο 1 κρεμμύδι, ψιλοκομμένο 1 σκ. σκόρδο, ψιλοκομμένη 10 κλωνάρια θυμάρι, μόνο ...