Σάββατο , Αύγουστος 24 2019
Home / Διατροφή / Συμβούλες για εύκολο αδυνάτισμα!

Συμβούλες για εύκολο αδυνάτισμα!

Η αλήθεια είναι πως, όταν έχεις να φροντίσεις τη διατροφή όλης της οικογένειας, είναι πολύ δύσκολο να ακολουθήσεις ένα αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα για τον εαυτό σου. Γι’ αυτό κι εμείς σας προτείνουμε κάποια έξυπνα τρικ, προκειμένου να χάσετε κάποια από τα κιλά που άφησε πίσω της η εγκυμοσύνη.

Το να διορθώσετε κάποιες κακές διατροφικές συνήθειες είναι και το πρώτο βήμα προκειμένου να χάσετε με ασφάλεια και διάρκεια τα κιλά σας. Επίσης αντικαταστήστε κάποιες τροφές με άλλες σαφώς πιο ελαφρές. Με αυτό τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να ζυγίζετε τα πάντα ούτε θα υποφέρετε από την πείνα, και παράλληλα θα προσφέρετε στον οργανισμό σας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.
Τα δύο βασικά λάθη που κάνουμε όταν ξεκινάμε μια δίαιτα
Καταναλώνουμε ελάχιστες θερμίδες
Πράγμα εντελώς άσκοπο, μια που όταν καταναλώνουμε λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα ο οργανισμός αντιδρά και προσπαθεί να αντιμετωπίσει αυτό το σοκ καίγοντας μυϊκή μάζα, γεγονός που τελικά δυσκολεύει κατά πολύ το αδυνάτισμα.
Παραλείπουμε τροφές
Τεράστιο λάθος, μια που κάθε τροφή καίγεται από τον οργανισμό, ανάλογα βέβαια με την ποιότητα και την ποσότητά της. Γι’ αυτό, θα πρέπει να σεβαστούμε τα ακόλουθα ποσοστά:
– 60% σύνθετοι υδατάνθρακες, όπως ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι και πατάτες.
– 22% λιπαρά, κατά προτίμηση φυτικά, όπως το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο (αντί για ζωικά όπως το βούτυρο).
– 18% πρωτεΐνες, όπως κρέας, ψάρι, γάλα και τα παράγωγά του.
Γεύμα και δείπνο
Είναι πολύ σημαντικό να εναλλάσσετε κατά τη διάρκεια των γευμάτων πρωτεΐνες, όπως κρέας, ψάρι και αυγά, με υδατάνθρακες, όπως πατάτες, ρύζι και ζυμαρικά. Αντίθετα, τα φρούτα και τα λαχανικά θα πρέπει να υπάρχουν πάντα στο τραπέζι, γιατί παρέχουν βιταμίνες και τα απαραίτητα ιχνοστοιχεία.
10 τρικ για να διατηρήσετε τη γραμμή σας
1. Κρατήστε ημερολόγιο, όπου θα σημειώνετε όλα όσα τρώτε καθημερινά, ώστε να καταλάβετε τα λάθη σας και να φτιάξετε ένα πιο σωστό και ισορροπημένο πρόγραμμα.
2. Διατηρήστε στο ψυγείο καθαρισμένα λαχανικά όπως καρότα, σέλινο, πιπεριές και καταναλώστε τα σε κρίσεις πείνας.
3. Πίνετε πολύ νερό, το λιγότερο ενάμισι λίτρο την ημέρα. Εκτός από την απαραίτητη υγρασία που προσφέρει στον οργανισμό, το νερό βοηθάει στο να ελέγξουμε την πείνα μας.
4. Χρησιμοποιήστε βότανα και μπαχαρικά. Δίνουν γεύση στο φαγητό και μπορούμε να αντικαταστήσουμε με αυτά το λάδι, που παχαίνει πολύ περισσότερο.
5. Καταργήστε τελείως το τηγάνι και αντικαταστήστε το με αντικολλητικά σκεύη που δεν χρειάζονται πολλά λιπαρά για το μαγείρεμα. Ατμομάγειρας, φούρνος και γκριλ προσφέρουν το ίδιο αποτέλεσμα.
6. Βγάλτε το (ορατό τουλάχιστον) λίπος από το κρέας ή το κοτόπουλο.
7. Μην κάνετε υπερκατανάλωση στα φρούτα, μια που και αυτά διαθέτουν μεγάλες ποσότητες σακχάρων.
8. Μετρήστε το λάδι. Μια, δυο κουταλιές της σούπας είναι λογική ποσότητα για τη σαλάτα σας.
9. Αποφύγετε το τσιμπολόγημα πριν από κάθε γεύμα. Σύμφωνα με έρευνες, το τσιμπολόγημα προσφέρει -κατά μέσο όρο- μέχρι και 400 θερμίδες παραπάνω την ημέρα.
10. Μασάτε αργά ώστε να διευκολύνετε την πέψη.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …