Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Συμβουλές διατροφής για τα Χριστούγεννα

Συμβουλές διατροφής για τα Χριστούγεννα

Η πιο όμορφη περίοδος του χρόνου επιτέλους έφτασε και μαζί της φέρνει ευκαιρίες να βρεθούμε με αγαπημένα μας πρόσωπα, να χαλαρώσουμε και να διασκεδάσουμε στον όποιο ελεύθερο χρόνο διαθέτουμε. Τόσο τα μεγάλα οικογενειακά τραπέζια και οι συγκεντρώσεις με φίλους, όσο και η ύπαρξη κάποιων τροφών που παραδοσιακά καταναλώνονται κυρίως τα Χριστούγεννα – κουραμπιέδες, μελομακάρονα, δίπλες, βασιλόπιτα, γεμιστή γαλοπούλα – φανερώνουν μία ισχυρή σύνδεση των εορτών με την έννοια του φαγητού. Και επειδή η επαφή μας με τα πολλά και διάφορα γλυκά, εδέσματα, περίτεχνα πιάτα (και με το αλκοόλ που συχνά τα συνοδεύει) συμβαίνει σε μεγαλύτερη συχνότητα αυτήν την περίοδο σε σχέση με τον υπόλοιπο χρόνο, παρουσιάζεται το φαινόμενο της μεγάλης πρόσληψης τροφής και της αύξησης του βάρους πολλών ανθρώπων στη διάρκεια των εορτών. Η περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς μας δίνει την ευκαιρία να «δοκιμάσουμε» και να καταλάβουμε καλύτερα τη σχέση μας με το φαγητό, παίρνοντας μαθήματα για το τι μπορούμε να κρατήσουμε και τι θα ήταν καλό να αλλάξουμε στη διατροφική μας συμπεριφορά.

loading...

Η χαρά που φέρνουν οι γιορτινές μέρες σίγουρα δεν επιθυμούμε να μετριάζεται από το άγχος της ενδεχόμενης αύξησης του βάρους μας, ενώ από την άλλη δεν είναι και σωστό να αδιαφορήσουμε εντελώς για τη διατροφή μας σκεπτόμενοι «Γιορτές είναι, μπορώ να φάω όσο θέλω».

Κάποιοι από εσάς πιθανότατα ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα διατροφής με σκοπό να μειώσετε το βάρος σας ή να ελέγξετε ορισμένες παραμέτρους όπως τη χοληστερόλη, τα τριγλυκερίδια ή την αρτηριακή σας πίεση ενώ κάποιοι άλλοι θέλετε απλά να διατηρηθείτε σε ένα επιθυμητό βάρος και να έχετε μία ισορροπημένη διατροφή. Υπάρχουν χειρισμοί που βοηθούν να μην απομακρυνθείτε από το στόχο σας και να μη βρεθείτε στο τέλος των εορτών με επιπλέον ανεπιθύμητα κιλά.

Αξίζει να δείτε...

Πως θα καταλάβετε ότι πρέπει να τρώτε περισσότερα λαχανικά

Είσαι σίγουρη ότι καταναλώνεις καθημερινά αρκετά λαχανικά, ώστε να εξασφαλίσεις τις φυτικές ίνες και τις ...