Σάββατο , Οκτώβριος 20 2018
Home / Δίαιτα / Συμβουλές για τις μέρες των εορτών

Συμβουλές για τις μέρες των εορτών

Αν υπάρχει μπουφές, δείτε πρώτα προσεκτικά τι προσφέρεται και μετά αφού αποφασίσετε τι πραγματικά θέλετε, γεμίστε το πιάτο σας αποφεύγοντας να δοκιμάσετε όλα τα πιάτα.

Γεμίστε ένα μεγάλο μέρος του πιάτου σας με λαχανικά, καθώς οι φυτικές ίνες που περιέχουν επιφέρουν γρηγορότερα τον κορεσμό.

Μην καταναλώνετε την πέτσα της γαλοπούλας και του γουρουνόπουλου.

Να είστε προσεκτικοί με την κατανάλωση του αλκοόλ. Η προσθήκη αναψυκτικού στα ποτά αυξάνει τη θερμιδική τους αξία.

Καταναλώστε με μέτρο τα γλυκά.

Όταν ξέρετε ότι ένα γεύμα της μέρας σας θα είναι ‘φορτωμένο’ σε θερμίδες, προσπαθήστε τα άλλα σας γεύματα να είναι πιο λιτά.

Μην κάθεστε ακίνητοι αλλά διασκεδάστε και χορέψτε.

Όταν κάνετε τραπέζι στο σπίτι σας.

Φτιάξτε και κάποιο άλλο πιάτο που δεν περιέχει πολλές θερμίδες και λιπαρά ούτως ώστε οι καλεσμένοι σας αλλά και εσείς να έχετε τη δυνατότητα επιλογής.

Σερβίρετε τα κρέατά σας ξεχωριστά από τις σάλτσες για να βάλει όσο θέλει ο καθένας.

Φτιάξτε πολλές σαλάτες με διαφορετικά λαχανικά και αποφύγετε τις λιπαρές σάλτσες (π.χ. μαγιονέζα) και τα παχιά τυριά.

Προσπαθήστε να μην τσιμπολογάτε κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος.

loading...

Μην πιέζετε τους καλεσμένους σας να δοκιμάσουν απ’ όλα τα πιάτα προκειμένου να αξιολογήσουν τις μαγειρικές σας ικανότητες.

Όταν γευματίζετε εκτός σπιτιού

Αν πάτε σε κάποιο εστιατόριο αποφύγετε τα αλά καρτ μενού, καθώς θα μπείτε στον πειρασμό να φάτε όλα τα πιάτα αφού τα πληρώσατε

Αν μπορείτε πάρτε κι εσείς μέρος στην επιλογή του εστιατορίου και επιλέξτε κάποιο που γνωρίζετε ότι δεν έχει βαριά κουζίνα

Ρωτήστε με τι γαρνιτούρες σερβίρονται τα κυρίως πιάτα και ζητήστε να σάς αντικαταστήσουν για παράδειγμα τις τηγανιτές πατάτες με λαχανικά

Τροφή – ποσότητα – θερμίδες

  • Μελομακάρονο: Ένα κομμάτι έχει 140 θερμίδες.
  • Κουραμπιές: Ένα κομμάτι έχει 130 θερμίδες.
  • Βασιλόπιτα: Ένα μέτριο κομμάτι έχει 380 θερμίδες.
  • Δίπλες: Μία μεγάλη έχει 87 θερμίδες.
  • Γαλοπούλα βραστή: Μια μερίδα έχει 250 θερμίδες.
  • Γαλοπούλα γεμιστή: 450 θερμίδες η μερίδα.
  • Χοιρινό Πρασοσέλινο: Μερίδα 550 θερμίδες.
  • Χοιρινή μπριζόλα σχάρας: Η μία 350 θερμίδες.
  • Χοιρινό στο φούρνο με πατάτες: Μερίδα 780.
  • Πατάτες φούρνου: Μερίδα 430 θερμίδες.
  • Κρασί λευκό: Ποτήρι 77 θερμίδες.
  • Κρασί κόκκινο: Ποτήρι 90 θερμίδες.
  • Ουίσκι: Ποτήρι 120 θερμίδες.
  • Κονιάκ: Ποτήρι 100 θερμίδες.
  • Σαμπάνια: Ποτήρι 85 θερμίδες.

Αξίζει να δείτε...

Σνακ για τα μωρά!

Ένα ερώτημα που απασχολεί πολλές μητέρες είναι το πώς θα εξασφαλίσουν την ποικιλία στη διατροφή …